Naisten kertomaa

totuuttajafaktaa

Kalun paksuus pituutta tärkeämpi.
Wc paperin hylsyä vähän ohuempi vielä ok.
Pituus noin 15cm.

Paksu pitkä täyttää koko värkin ja stimuloi täyttävällä tuntemuksella ettei voi kuin alistuen huokailla.
Huonoa vain jos paukutetaan kuivaan täysillä.
Lievä ylä käyrä osuu oikeaan kohtaan.
Pienellä kalulla vauhti on valttia ja naisille ketkä ei kaipaa syvällä täyttymis tunnetta ihan ok.

Enemmistöllä mustista miehistä iso kalu, mutta ei ihan kaikilla.

lähteet : youtube valkea ja musta nainen kertoo kalujen koosta.

10

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lolletilooh

      Siis lähdeaineistona oikein kahden naisen mielipiteet? Wau!

    • Sissu30

      Kaikkeista tärkeintä että mies antaa naiselle kiihkeää suuseksiä. Kiitos nam! en jälkeen on ihan sama vaikka suolakurkun kokoisella munalla laittelis.

      • Voi kuule kultaseni,sitä olen kaikille naisilleni antanut halulla ; )
        Ja mieluiten 'lisämausteilla'...
        -Uskaltaisitko kokeilla...😏?


    • Virranvarrella

      Hieman VC- hylsyä paksumpi paljas. terska. Naiset pitäneet.

      • Nahaton

        Pitääkö olla kade,kun itselläkin paljaspäinen,mutta saa työnnettyä hylsyyn... Ihan ajatuksena:tuntisikohan esim. vaimo sen paksuuseron? Riippuu tietysti myös pituudesta...?


    • Sopiva-patukka

      Itselläni on hiukan wc- paperihylsyä paksumpi kalu pituutta on 18.5cm, hiukan oikealle käyrä parasta asiassa on se että oma vaimo tykkää. Mielipiteitä koosta mahtuu monia maailmaan.

    • Selvääotin

      Jep. Kun kokeilin niin terska ei mene hylsyyn kokonaan. Terskan jälkeen varsi vielä reilusti paksumpi. Pituutta mallailin seisten, painaen kalun vaakatasoon. Kalun yläpuolella pidin hylsyä (hylsy ja kalun varsi vastasi toisiinsa koko matkalta) ja painoin hylsyn "kannan" vatsan ihoa vasten niin paljon kuin meni. Juu, sormenleveyden verran vaille talouspaperihylsyn mitta on.

      • Selvääotin

        Niin, valkoihoinen olen ja pillumiehiä. Kalu saa olla myös pesässä ihan tarpeeksi, ettei sen puoleen.


      • Nahaton
        Selvääotin kirjoitti:

        Niin, valkoihoinen olen ja pillumiehiä. Kalu saa olla myös pesässä ihan tarpeeksi, ettei sen puoleen.

        Mitähän tuo vaimokulta tuumaisi,
        jos edes näkisi tuollaisen...
        Kostuisikohan...?


    • kaikkivaikuttaakaikkeen

      Hepin koolla on useampia merkityksiä.

      - kontaktipinta-ala
      - estetiikka
      - miehekkyys
      - terveys
      - viriiliys
      - voima
      - itsetunto
      - monet mielikuvat yms.

      Naisen arvostamilla ominaisuuksilla ja piirteillä on vaikutusta. Jos hän arvostaa esim. miehekkyyttä ja estetiikkaa, niin hän saattaa olla "koolla on väliä" tyyppi. Toinen haluaa munaa, toinen miestä. Sekin vaikuttaa. Jos mies on muuten naisen mielestä houkutteleva, heppiin liittyvien ominaisuuksien merkitys saattaa muuttua vähemmäksi tai toissijaiseksi. Kaikkein tärkeimpänä suurta kokoa pitää hepin kantaja itse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe