Luovuttaa.....
Olit jotain kauniata, mutta liian varhain.
täytyy varmaa lopullisesti
21
964
Vastaukset
- Missätahdonvoima
Halusitko edes?
- KatoTätä
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/203ab24c146c4fa39806e71307b8db9e.jpg.webp
Kato tätä niih.. - noonse
7.02 aamulla on melko varhain. Iltapäivällä töiden jälkeen on parempi.
Kenelle mahdat kirjoittaa aloittaja?
Oletko nainen vai mies?
T: Ei koskaan ap. eli keskustelun avaajaJos olet vuonna 1968 syntynyt mies,
niin en ole kiinnostunut sinusta.
Sinun todellakin kannattaa lopettaa vakoilusi
näppäimenlyönnit tallentavan VAKOILUOHJELMAN
avulla, FB-sivuille ja sähköpostiini murtautumiset.
Lopeta myös tuttavieni jututtaminen selkäni takana.
Et ole eläissäsi aiheuttanut minulle mitään muuta kuin
harmia sairaine vakoiluinesi.
En vaihda 1970-luvulla syntynyttä
pitkäaikaista elämänkumppaniani sinuun.
En myöskään vaihda vuonna 1977 syntynyttä
ihastustani sinuun.
Lakkaa sabotoimasta kateuksissasi yhteydenpitoa
ihastuksiini, kertomalla heille perättömiä valheita
minusta, jota et edes kunnolla tunne.
Jos olen ihastunut vuoden1977 ensimmäisellä
kolmanneksella syntyneeseen mieheen,
se ei kuulu sinulle! (S e ei ole sinun puolituttavan asia -
millään tavalla.)- Näpytellenpäivään
Trollin aloitus
- voinodottaa
sua, koska susta tuli sen verran hyvä tunne. Tuskin ihastun kehenkään muuhun kuitenkaan.
- UteliaskoVain
Mistä paha tunne johtuu? Onko toinen sinusta liian saamaton vai...? Oletko tehnyt toiselle lähestymisen normia vaikeammaksi? Ettekö löydä yhteistä kieltä, jota molemmat ymmärtäisi? Onko välillänne syyttelyä, uhkailua tmv.? Mikä on ettei suksi luista välillänne? Voiko toisen tilanne olla sellainen, että yhteistä aikaa vaikeampi löytää? Tai tukala (vastoinkäymisisä arjessa), ettei toinen siksi ole kovin vastaanottavainen, pelko estää lähelle pääsyn? Luottamuksen puute toisia kohtaan, yhdellä, toisella tai molemmilla?
Onko vaatimukset liian kovia? Tuntuuko toinen liian temperamenttiselta, lyhyt pinna, suuttuu helposti ja on siksi pelottava? Ei tiedä milloin on hyvä tai huono päivä ja siksi varautunut olo? Huolet ja murheet ei auta lähentymistä? Kun toista ei tunne niin kaikenlainen käytös mahdollista. Onko toinen kuinka valmis kanssakäymiseen toisen kanssa? Onko liikaa tunteita pelissä? Tällaisia tuli mieleen, liika on liikaa ja siksi mitta täytty? Masentaa/ harmittaa, kun tuntee itsensä niin kädettömäksi tilanteen edessä? Luovuttaako toinen liian helposti? - EIJeeeeesusNyt
Oletettavasti olet helpon elämän elänyt hemmoteltu ihminen. Oletan että varmaan nainen, kun näitä samanlaisia on tullut siltä varatulta naiselta paljon tänne nyt.
Jos varattu niin parempi olisikin luovuttaa sillä olet suhteessa. Sinulla on velvollisuuksia sitä omaa puolisoa kohtaan. Eroa ensin ennen ihmissuhde säätöä muiden kanssa. Tekee sinusta aika epäluotettavaa ja kaksnaamasta lutkaa jos esität täydellistä puolisoa sädekehä pään päällä nauttien puolisosi ihailusta ja kunnioituksesta samalla kun sutinoit selän takana toisen kanssa häntä selkään puukottaen toistuvasti.
Et ansaitse puolisosi kunnioitusta etkä minkään näköistä ihailua. Tekosi eivät ole rehellisiä ja suoraselkäisiä vaan kieroja valheellisia ja kaksinaamaisia. Syvää itsekkyyttä sisältävää.
Jos taasen vapaa niiin sanon seuraavan:
vain lellityt kaiken valmiina saaneet ”pullamössö” aikuiset luovuttavat helpolla koska he eivät ole tottuneet raataan ja kärsiin kipua, tuskaa, kyyneliä ja väsymystä saavuttaakseen tavoitteensa. Heidän vanhemmat on hikoilleet heidän puolesta ja antaneet sen heille ilmaiseksi kultatarjottimelta.
Tosiasiassa joskus vaatii rankkaa työtä ja kärsimyksiä jotta saavuttaa tavoitteensa. Urheilijatkin jotka pokkaa kultaa mm-kisoissa ovat tehneet ison työn sen mitalin eteen. Hikoilleet ja kärsineet niin fyysisesti että myös henkisesti esim. Pettymyksiä kun eivät ensin olekaan menestyneet.
Luovuttavat ovat häviäjiä
Voitto vaatii sinnikkyyttä
Toisissa on luonteenlujuutta ja toisissa ei.
Toiset eivät vähästä lannistu ja toiset taas odottaa saavansa tilauksesta kaiken mitä haluaa ilman mitään työtä- hahhahh
Elähän voittaja vielä tovi, sullekin ehkä tämä maailman totuus joskus paljastuu.
- EiJeeesuuus
hahhahh kirjoitti:
Elähän voittaja vielä tovi, sullekin ehkä tämä maailman totuus joskus paljastuu.
Mistä sinänsä tiedät mitä kaikkea minä olen kokenut ?
Veikkaanpa ettö muutaman kerran kuolleenakin olleena aika paljon enemmän kuin sinä.
Mutta ikinä en ole luovuttanut
Ei vaikka kuinka huonosti olisi asiat olleet - Enymmärrä
EiJeeesuuus kirjoitti:
Mistä sinänsä tiedät mitä kaikkea minä olen kokenut ?
Veikkaanpa ettö muutaman kerran kuolleenakin olleena aika paljon enemmän kuin sinä.
Mutta ikinä en ole luovuttanut
Ei vaikka kuinka huonosti olisi asiat olleetMiksi tulistut trollausaloituksesta?
- EiJeeeesuus
Enymmärrä kirjoitti:
Miksi tulistut trollausaloituksesta?
Olenko tulistunut ?
Taidat tulkita kritiikin nyt raivoksi ?
Kritiikki ei ole raivoa.
Kritiikin kuvaus on seuraava
”kritiikki (5-A)
arvostelu, jonka tarkoitus on antaa kohteelle selkeä ja perusteltu viesti siitä, että jotain olisi hyvä korjata taikka muuttaa”
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/kritiikki
Raivo/vihastuminen/tutustuminen vaatisi vihatunteen kierroksia mutta kritiikin voi ilmaista ilman vihantunteita. Täysin neutraalilla rauhallisella tunnetilalla
Mikähän siinä on että ihmiset eivät osaa kohdata kritiikkiä vaan tulkitsee sen vihaksi ?
Onko niin että ihmisten on aina menetettävää maltti jotta sanoisi jotain toisen korvaa ei miellyttävää ? Eikö ihminen voi sanoa niitä täysin neutraalin tuntein vain siksi että se on hänen rehellinen aito mielipide eikä vihantunteissa sanottu huolimaton lausahdus ajattelematta ?
Minun aivan aito mielipide on että pettäjät ovat kaksinaamaisia ja luovuttajat lellittyjä kaiken ilmaiseksi saaneita heikkoja lenkkejä joihin ei vaaratilanteissa voisi varata koska heidän lenkit pettää koska he luovuttaisi - Niinmut
, vaan sitä että aloitus ei oo mikään todellinen ajatus, kun selvästi trollausviesti. Jonka tarkoituskin se että joku laittaa vartin vastaamiseen 😆
- rakkauseioopeli
EiJeesuksen kommenteista tulee hyvin suppea ja suvaitsematon, jyrkkä ajatuksen juoksu näkyviin. Varattuja ei voi niputtaa kaikkia samaan kategoriaan, eikä heistä kaikki esitä sädekehä päänsä päällä jotain ihmeellistä. Urheilijoitakaan ei voi niputtaa. Heistä osa tekee kovemman työn menestyksensä eteen kuin jotkut toiset, lisäksi ihmisenä heistä osa on kunnollisia, osa ei.
rakkauseioopeli kirjoitti:
EiJeesuksen kommenteista tulee hyvin suppea ja suvaitsematon, jyrkkä ajatuksen juoksu näkyviin. Varattuja ei voi niputtaa kaikkia samaan kategoriaan, eikä heistä kaikki esitä sädekehä päänsä päällä jotain ihmeellistä. Urheilijoitakaan ei voi niputtaa. Heistä osa tekee kovemman työn menestyksensä eteen kuin jotkut toiset, lisäksi ihmisenä heistä osa on kunnollisia, osa ei.
Oletko "puolijohdemies" nimimerkki "rakkauseioopeli"?
Kirjoitit niin kypsästi ja viisaasti.
Urheilusuoritukset eivät muuten ole ainoita tekoja,
jotka vaativat työtä. (En koe aikanaan saaneeni yhtään 5
arvosanaa ilmaiseksi, vaikka niitä minulla on eniten.) Monet
opinto- ja työsuoritukset tosiaan vaativat sitkeyttä ja pitkäjänteisyyttä ja ,
samoin kaikenlaisten ihmissuhteiden vaaliminen.
Itse olen ollut pitkäjänteinen ihmissuhteissani. En ole luovuta
niissä heti, kun ensimmäinen konflikti on tullut eteen. Siksipä olenkin viettänyt
koko aikuisuuteni 2 pitkässä perättäisessä parisuhteessa.
(Ja anonyymipalstalla kirjoittelua ei lasketa pettämiseksi. Ainakaan minä ja mieheni emme laske.)
- Minävain2000
Olen kyllä samaa mieltä, luovuttaminen on ainoa oikea vaihtoehto.. turhaa enää toista satuttaa ja miettiä mitä jos... Mennyt on mennyttä, sinne ei voi palata. Kaikkea hyvää!
- jälkiviisaana
Ei se nyt edes niin kaunista ollut.
Sinulle joka kirjoitit: "siltä varatulta naiselta paljon tänne nyt."
Ei ole ainakaan minulta tullut ALOITUKSIA tänne, koska en niitä tänne tee.
Et myöskään voi olla mies vuosimallia 1977, koska mitään "sutinointia" puolison selän takana ei ole ollut. Puoliso tietää, että vain juttelemme.
"EiJeesusNyt" taidat taas kerran olla timotrolli, joka koettaa esiintyä toisen nimissä.Timo-trolliko se siellä taas kateuksissaan lutkittelee? Nimimerkki "EiJeesusNyt"
kirjoitti nimittäin:
"Tekee sinusta aika epäluotettavaa ja kaksnaamasta lutkaa jos esität täydellistä puolisoa sädekehä pään päällä nauttien puolisosi ihailusta ja kunnioituksesta samalla kun sutinoit selän takana toisen kanssa häntä selkään puukottaen toistuvasti."
VASTAAN: Kukaan ei ole esittänyt täydellistä puolisoa. Nautit ihailusta? Mistä ihailusta. Onko timo-trolli mielikuvituksesi taas kehrännyt mustasukkaisuuksissa ties mitä kahden ihmisen välille?
Ainakaan se, mitä minä teen omassa elämässäni ei kuulu pätkääkään sinulle timo-trolli. Sinä et ole mieheni, etkä tunne keskinäistä suhdettamme. Sinä et myöskään ole mies vm. 77, etkä tiedä yhteyteni laatua häneen. Tämä asia ei kuulu ulkopuolisille, kuten sinulle.
Timo trolli on mies, joka ehdottaa salaisia tapaamisia varatuille naisille. Mutta kun selviää, ettei varatun naisen mielenkiinto kohdistukaan häneen vaan johonkuhun toiseen hän alkaa moralisoida.
Voi voi trollailija-rukka, sepä et ole koskaan sinä.- Raskastie
Luovuttaminen on pitkä prosessi..
..
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737