Houkutukset

tärkeinkengännumero

1. Adventtikirkon jäsenyyden torjunta
2. Vanhempien adventistinaisten torjunta
3. Jari kertoo torjuvansa jokaisen nuoren seksitarjoilun: "Ja olen torjunut joka ainoan nuoren seksitarjoilun".

27

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.) Kyllä kengän numero on minulle ollut absolut tärkeä että on prinsessa ruususen kenkä.
      Myös pituus max 160, ja optimaalinen tila painoindeksitaulukolla.
      Pystytissit ehdoton asia.

      2.) Suositan Adventtikirkkoa siinä merkityksessä että teologia on Raamatun tutkimuksessa hyvällä tasolla vastuullisten, tiedollisten ja abdolut Jeesus Kristus uskolaisten vallinnassa, eikä teologia ole maailman syntiin yhtynyt. Adventtikirkko sopii aikojemme hengellisen Raamatun Jeesus arvopohjan harrastus- yhdistys-seurakuntatliminnaksi siten että Raamatun ohjeen vaatimus on hyvä. Ihmiset ko. alustalla ovat jokainen yksilöllisellä taipaleella.

      3.) Minulla ei ole mitään tekemistä setä- nuoriso- seksi- harrastuksen kanssa.
      Olen torjunut esim. viimeisen 30- vuoden aikana kun olen ollut nyt 30 vuotta yli 30 vuotias, olen torjunut jokaisen teini, 20-25 vee nuorten seksitarjoilun. Olivat nuoria ko ikäisiä miespuolisia. En ole yhteenkään ryhtynyt. En ole kenenkään tarjoilusta puhunut koskaan mitään. Setä&nuori- seksi ei ole ollut siis harrastuksiani.

      • jotainoutoa

        Miten Jari selität aamuerektiosi ja harrastamasi "päiväkahvit"?


      • Taisi.olla.puimakone

        Aika helppoahan se on torjua nuorten naisten seksitarjoilut, koska kyse on lähes aina silloin rahasta tai räkä poskella tehtyjä. Ilotytöt tekevät seksitarjoiluja ja senkin yksinomaan rahan vuoksi.
        Normaalit nuoret naiset eivät tee seksitarjoiluja, heidän ei tarvitse, koska heille seksi tulee ihan ilman tarjoiluakin. Mies sen sijaan on se osapuoli, joka helpommin menee tarjomaan palvelujaan, mutta siinäkin tapauksessa suurin osa tarjouksista tulee hylätyksi.


      • Taisi.olla.puimakone kirjoitti:

        Aika helppoahan se on torjua nuorten naisten seksitarjoilut, koska kyse on lähes aina silloin rahasta tai räkä poskella tehtyjä. Ilotytöt tekevät seksitarjoiluja ja senkin yksinomaan rahan vuoksi.
        Normaalit nuoret naiset eivät tee seksitarjoiluja, heidän ei tarvitse, koska heille seksi tulee ihan ilman tarjoiluakin. Mies sen sijaan on se osapuoli, joka helpommin menee tarjomaan palvelujaan, mutta siinäkin tapauksessa suurin osa tarjouksista tulee hylätyksi.

        Kyse on nuorten miesten 16-25 seksitarjoiluista._ He va så lapsukainen.


      • jotainoutoa kirjoitti:

        Miten Jari selität aamuerektiosi ja harrastamasi "päiväkahvit"?

        On siinä outoa jos 60- vuotiaalla on spontaaneja aamu-erektioita. Toki.


      • Siinä.syy
        jarinhotelli3 kirjoitti:

        On siinä outoa jos 60- vuotiaalla on spontaaneja aamu-erektioita. Toki.

        Kusilastissa ne aamustondikset. Ei meinaa aamukusta saada tulemaan, kun mulkun kärki hipoo kattoa.


    • hotellin-signaalit

      Jarin signaalit nuorille miehille ovat kyseenalaisia.
      Jari kertoo: "Olivat nuoria ko ikäisiä miespuolisia".

      • Sinun signaalit ovat täynnä mielikuvitusta._

        Oletko Sinäkin ryhtynyt ihmisten johtajaksi käsityöläisammattiin pätevänä asiantuntijana, tai juuri teologisesta valmistuneena kloppina?
        Tai hienon perheen juuri aikuisten kirjoihin päässyt kersa 60- setien omantunnon asioiden johtajaksi?

        Onneksi olen elämäni aikana suorittanut kaksikin hyvää oikeustieteen peruskurssia yliopisto-tasoisia, ja minulla on hyvät perustiedot esimiestyöskentelyn asioista, ja organisaatioiden johtajuuteen liittyvästä, -että pärjään kotitarpeiksi.


    • lupe_patson

      Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä. Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. Jos väitämme, ettemme ole syntiä tehneet, teemme hänestä valehtelijan eikä hänen sanansa ole meissä. (1 Joh 1:8-10)

    • Niin, - Ei minulla ole ollut koskaan seksi-suhdetta 16-25 ikäisiin nuoriin miespuolisiin, -Olen ollut 30- vuotta yli 30- vuotias, ja olen ko. nuorten miesten seksitarjoilut kaikki torjunut, ettei minulla ole ainuttakaan seksikontaktia ko. nuoriin. En ole kenenkään tarjoiluista sanaakaan koskaan puhunut. En ole yhteenkään ko. seksi-suhteeseen koskaan ryhtynyt.

      Ainuttakaan homo-rakkaus-suhdetta ei ole minulla elämäni aikana koskaan ollut-.


      Minun elämäni jokaisen vuosikymmenen joka ainoa mahdollinen seksi kontakti jossa osapuoli on ollut minua nuorempi henkilö on tänään vähintään isovanhemman ikäinen 50- villityksessään omaa parisuhdettaan parhaillaan elänyt, tai parisuhteensa jo päättänyt.

      Olen useiden vuosikymmenien ajan noudattanut armaan maan -oikeusvaltion lakisäädös-massan kaiken.

      He va så. __ Tätä mukaa pitää elää 2010 luvulla 2010-.

    • Unelmoin nuoresta pysty-tissisestä neidosta 60- kesäisenä, että kenties voisi olla mahdollista-.


      Kiitos keskustelusta, -olen sitä mieltä että Raamattu aiheissa pysyminen olisi paikallaan palstan kirjoittelussa vastedes._


      >> Minulla ei ole jäsenyyksiä edes kylän tylppäaisaisten yhdistyksessä, -ei missään uskonnollisessa tai hengellisessä liikkeessä.

    • ulkoisia.olemuksia

      Kuules Jari - ei niitä kovin ikähaitariisi kuuluvaa naista enää ole "pystytissinen". Se alkaa jo maan vetovoima vaikuttamaan.
      Myös tuo pysty- ajatus ehkä kertoo, ettei kyse ole niinkään runsaan ympärysmittaa vatsankaan kohdalla, syystä, että pyöräilet. Onhan se kaverikin "jaksettava" polkea pitkät mäet kesäisin, että pysyy perässäsi.
      Toisaalta, vaikka se kengännumero on ymmärrettävissä, ettei se 160 cm. ihmisellä ole 44 vaan hieman sirompi.
      Eli ideasi varmaan kertoo mitoista sen, mitä haet.
      Mutta, jos vain ulkoisten mittojen mukaan lihassa haetaan vieruskaveria, voi sydän jäädä vajaamittaiseksi, eikä siitä tule mitään.
      Jostain ehkä on tingittävä, ja tinkiminen on ehkä pian tehtävä, sillä ne kaverit alkaa pian olla rollaattori iässä, eikä vanhainkodissa näe muuta kuin hoitajia vaihtamassa itselle vaippoja.

      Näin ollen kannattaa monta asiaa jo näkökenttään ottaa matkaan.

      Toisaalta kannattaa katsoa "kasvojakin", että jos se alkaa olla, kuin myrsky allakanreunassa, niin vaikka kuinka pystyt siinä on alapuolella, sekin ei kovin rakenna yhteyttä.
      Mutta, hyväkuntoisena voihan senkaltainen hieman hoputtaa ylämäessä, että jaksaa polkea mäet, paremmin kuin ennen. Ja jos sattuu pärjäämään Suomen- voimanaisten kilpailussa, hän voi pian kantaa paripyörää kiireessä jopa mäenpäälle. Tsemppiä - huumorilla.

      Aloittajan hetkautuksiin ei kannata kenenkään ottaa kantaa - sydämensä kyllyyksistähän hekin puhuvat.

      • jarinhotelli3

        Kyllä ne varhaisimmat tyttöystävät rollaattorilla vastaan pian tulevat.

        Paappa vaan unelmoi pystyistä tisseistä.


      • ulkoisia.olemuksia
        jarinhotelli3 kirjoitti:

        Kyllä ne varhaisimmat tyttöystävät rollaattorilla vastaan pian tulevat.

        Paappa vaan unelmoi pystyistä tisseistä.

        Huumoria pitää ja saa olla, se on hyvä.
        Mutta yleensä se "pystöt" ikääntyessä unohtuu, alkaa toisenlainen aikakausi.
        Siinä "erektioonsa" eli pystyssäpysymiseen hakee nitroja, verenpainelääkkeitä, kolestorilääkkeitä, kipullääkettä siihen ja tuohon, jne. Se pitää miehen pystyssä, ja loppuvaiheessa alkaa keppi tulemaan käteen, johon nojata, myös rollaattori.
        Eli noilla lääkkeillä miehuus voi astella loppuvuosia etiäppäin, kunnes käkikello seinällä jää vetämättä.
        Tulee unohduksen aikakausi, alkaa etsivän elämänvaihe, "missähän ne silmälasit ja tekohampaat olikaan"?


      • ulkoisia.olemuksia kirjoitti:

        Huumoria pitää ja saa olla, se on hyvä.
        Mutta yleensä se "pystöt" ikääntyessä unohtuu, alkaa toisenlainen aikakausi.
        Siinä "erektioonsa" eli pystyssäpysymiseen hakee nitroja, verenpainelääkkeitä, kolestorilääkkeitä, kipullääkettä siihen ja tuohon, jne. Se pitää miehen pystyssä, ja loppuvaiheessa alkaa keppi tulemaan käteen, johon nojata, myös rollaattori.
        Eli noilla lääkkeillä miehuus voi astella loppuvuosia etiäppäin, kunnes käkikello seinällä jää vetämättä.
        Tulee unohduksen aikakausi, alkaa etsivän elämänvaihe, "missähän ne silmälasit ja tekohampaat olikaan"?

        Adventistinen elämäntapa tunnetusti auttaa mieskunnon säilymisessä. Suuri osa tavallisista ihmisistä menee viihteelle perjantaina illalla, kun työviikko on takana. Kunnon adventisti aloittaa silloin sapatin vieton eikä siihen kuulu tupakointi ja kännisekoilu. Kun ottaa vielä huomioon adventistisen terveyskasvatuksen, ei ole ihme, että näillä on vähän puhuttuja myönteisiä seuraamuksia.


      • ulkoisia.olemuksia kirjoitti:

        Huumoria pitää ja saa olla, se on hyvä.
        Mutta yleensä se "pystöt" ikääntyessä unohtuu, alkaa toisenlainen aikakausi.
        Siinä "erektioonsa" eli pystyssäpysymiseen hakee nitroja, verenpainelääkkeitä, kolestorilääkkeitä, kipullääkettä siihen ja tuohon, jne. Se pitää miehen pystyssä, ja loppuvaiheessa alkaa keppi tulemaan käteen, johon nojata, myös rollaattori.
        Eli noilla lääkkeillä miehuus voi astella loppuvuosia etiäppäin, kunnes käkikello seinällä jää vetämättä.
        Tulee unohduksen aikakausi, alkaa etsivän elämänvaihe, "missähän ne silmälasit ja tekohampaat olikaan"?

        Jaa, Minulla on aikomus pitää omat hampaat suussa ilman tekareita.
        Nyt viimeisen vuoden aikana on hiukan tullut eroosiota, josta syytän uudessa hammasharjassa ollutta liian kovaa harjaa, ja hartiaseudun vikatilaa, että olen purrut hampaita. Että muovilla paikataan, ja omat hampaat pysyy suussa.

        Toistaiseksi on pyöräilyharrastus pitänyt raskaan sarjan liikunnassa erinomaisessa fyysisessä kunnossa.
        Hartia- selkä vikatila oli, en sitä jaksa selittää, mutta tänään vielä avaan viimeisiä hartian lihas-sijoiltaan oloja paikoilleen, -pyöräilymatkalla meni sijoiltaan, ja kramppasi kiinni ja ajan kanssa pahentui kun en hoitanut. Nyt olen itse asentanut lihat paikolleen, ja hissunkissun liikkumaan taas.


        Minulla on mekaaninen seinäkello, jonka olen saanut sukulaiseni kuolinpesästä. Vielä vietereitä vedän avaimella kireälle. Saatan toisen mekaanisen vedettävän punnuksilla kellon ostaa tämän rinnalle, kun löydän mieluisen joskus. On tässä vielä vuosikymmeniä edessä, ja armeijapoikaa paljon paremmassa fyysisessä kunnossa olen ollut parin viimeisen vuosikymmenen aikana raskaan sarjan liikunnan parissa. Maraton pyöräilyjä pakkaukset päällä ja matkapyöräilyä, sekä maraton hiihtoja.


      • maksajaadventist

        Viriili Jari kertoo ylpeästi "työkunnostaan":
        "armeijapoikaa paljon paremmassa fyysisessä kunnossa olen ollut parin viimeisen vuosikymmenen aikana raskaan sarjan liikunnan parissa. Maraton pyöräilyjä pakkaukset päällä ja matkapyöräilyä, sekä maraton hiihtoja."

        Miksi yhteiskunnan pitää elättää työtä vieroksuvia hyväkuntoisia miehiä?


    • Persoonaan menevä tarina saa riittää täällä nyt.


      Rupattelut on täällä, ja on hyvä jatkossa pysyä Raamattu aiheissa;


      Linkissä yleisiä integriteetti- legitiimiys- asioita;
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15398087/onnettomat-sosiaaliset-taidot

      Tällaiset keskustelut on hyvä nyt jättää.__


      Minä olen hyvämoraalinen lainkuuliainen kansalainen ollut vuosikymmenet.
      Aioan kerran olen ollut rikosta suorittamassa elämässäni rattijuopumuksessani 1980 luvuylla 1980-.
      Asenteet alkoholiin ja rattiin olivat reissumiesten keskuudessa löysät. Asiaan ei suhtauduttu tarpeeksi vakavana rikoksena kansalaismielipiteessä 1980 luvun aikaan._
      Olen ollut sitten absolut ehdoton raitis auton ja alkoholin kanssa.
      Kun aikaa oli istuin kuppiloissa, mutta olin sitten aina vuosikauksia raivoraitis.
      50- villityksessä on ollut viimeiset helmeilevät oluet. Keski-iässä maraton kuntoinenkaan ei kestä alkoholia kärsimättä.

      Minun sydämeni kunto oli 1990 luvulla lepopulssi 36 kun kerran kipusisko ihmetteli minun pulssia, ja pelästyi sydämen vajaatoimintaa. Hän kysyi paljonko liikun, ja sitten sanoi että urhailijan sydän on.

      Raskas pyöräily sitten myöhemmin niin -että 53 vuotiaana esim. sydämen pulssi oli levossa 34 matkani päälle.


      En ole kuitenkaan varma säilyykö liikuntahalut, sillä olen pyöräillyt niin monet vuodet, ja olisi muutakin tekemistä eläkepäivien harrastuksina kesä-aikaan.

    • Nuoruudessa on ollut sekoilua, joissa ei voi ylistää mieltä, mutta en ole ollut rikosta suorittamassa, siis että tarvittavat syyttämiseen ja tuomioon välttämättömät ainekset olisi ollut koossa -että olisi rikoksen suorittamisesta ollut kyse.

      Useiden vuosikymmenien jälkeen 1980 luvun nuoruus- 20-30- iän sekoilujen aika on kaukana, ja vain mielenvikaiset kykenevät moralisoimaan 1980 luvun nuorten 30- vuoden takaisia aikoja 30-.

      Tervejärkinen ihminen ei kykene moralisoimaan 30-40 vuoden takaista aikaa. Täytyy joku hullun kiilto olla silmissä esim. uskollisten väärien vaikuttimien syytöshurmio. Sellainen on saatanallista.


      Vaikka ihminen kokisi raskasta vastoinkäymistä, terve persoona ei kanna kaunaa 20-30 vuoden jälkeen- -vaan toipuu tässä merkityksessä vastoinkäymisistä._

      Olen ollut Adventtikirkon jäsen vasta 2000 luvun aikaan heti 2000 alusta seitsemän aktiivista seurakunnan elämän kirkon vuotta, ja erossa nyt 12- vuoden ajan.


      Luterilainen kirkko on minulle monin tavoin monesta syystä yhä rakas, ja en pidä mahdottomana että uusisin joskus 10 vuoden kuluttua uusia aikoja jäsenyyskausiin.


      En koe nyt motivaatiota osallistua aktiiviseeen ko. toimintaan.


      Kun aikoinaan 1980 luvun lopulla uuvuin työuupumukseen tukkumyyjän työssäni, huomasin 20- vuoden jälkeen yhtäkkiä etten ollut soittanut ainuttakana puhelua 20- vuoteen. Asiakkaat soittivat puhelimeeni koko ajan, ja kolme myyntijohtajaa heitteli olkani yli töitä, että oli muutakin työtä myynnin parissa, ko. ja illat kului kaupallisen perustutkinnon suorittamisessa. Olin liian kiireinen kaikki nuoruuteni päivät, mutta nautin suorittamisesta.


      Nyt alkaa paapan seestyneempi aika-.


      Hissunkissun vahdit hiipuvat niin että välillä pitää huilta.

      100- vuotias on juossut maratonin, mutta ei voi joka päivä juosta maratonia.

      Harkitsin jos juoksisin maratonin, mutta koska toisesta polvesta on nivelkierukka leikattu 30- vuotta sitten, niin ei ole viisasta.__ Juoksen kuitenkin vielä terveillä nivelrustoilla lyhempiä matkoja._

    • Tämä tällainen keskustelu riittää-


      Ihmisen ei pidä katsoa uskon asioissa koskaan toista ihmistä.

      Hengelliset Raamatun asiat eivät ole siksi että ihmiset niissä toisiaan katsoisivat.

      Olen blogini vasemmassa laidassa tehnyt selväksi minun blogini mission että se on 100% eläkeläis- harrastusta yksityisen kotisivutilan missiossa. Teen siellä täysin selväksi että vietän eläkepäiviäni.

      Hengelliset asiat ovat sellaisessa missiossa että ihminen katsoo vain Jeesusta kohti- ja omaa itseä.


      Minä en kehu itseäni mallikelpoiseksi sellaisessa, eikä eläkeläispaappaa pidä vahdata tässä asiassa, eikä muussakaan asiassa.

      Olen ollut bourn outissa myös blogini kirjoittamisen kanssa hengellisessä osuudessa.
      Tein iso urakan kirjoittaessa isieni kotikylän käsityö-teollisuuden perinteet välillä, ja seuraavaksi kuluu aikaa vuosi kaksi suku-polveutumis-perhe-taulujen ja polveutumiseni kirjoittaminen ja lopuuja tietoja. Muutakin puuhaa on. Minulla on ajatus että kolmen vuosikymmenen aikana kirjoitan hengellistä osuutta, mutta kun innostun niin kirjoitan puhtaaksi ehkä vuodessa noin 200 kirjoitusta, eli saan viimeistellyksi sen kaiken mitä olen joskus kirjoittanut.

      Olen ollut monien huolien väsyttämä, ja tällainen rupattelu loppuu.

      Koska olen eronnut jäsenyyksiatä, minuun ei kukaan ole yhteydessä vaikka tiedettäisiin erttä taivas putoaa niskaani huomenna.
      On viisasta antaa eläkepaapan olla eläkepäivillään, ja ymmärtää että en ole työsuhteessa.

      En tee kenellekään tiliä terveydestä, enkä työasioista, kun ei ole työasioita eläkeläispäivilläni koskaan ollut. Viimeinen esimies jäi työelämään.

      Minä en huoli Hämeen ja Etelä-Suomen kandidaatteja esim. selittämään mitään. Nämä eivät ole minuun missään yhteydessä koskaan mahdolliset, enkä ole laittomien johtajien alainen tai/ ja kommentoitavissa. Pitää olla työsopimus minulla ensin-.


      Tällaiset keskustelut ja viestiketjut päättyvät tähän. Kiitos._

    • Minä en voi ottaa 60 kesäisenä paappana itselleni toista paappaa vanhemmaksi.
      Työsuhteessa en ole, joten johtaja tautisten on syytä mennä lääkäriin jos joku luulee minua alaisekseen.

      Monet ryhtyvät ihmisten johtajiksi, ja ovat norsuja posliinikaupassa. Liikahtaessaan särkevät, ja tuhoavat nuorempansa jotka eivät alamaisia ja mielivallalle mieluisena.
      Mielivaltaa käyttävien verkosto on runsas.

      Minulla ei perheellisten joukossa ole ollut ketään koskaan, enkä esitä syytöksiä, että perheellisten sydänkävyt ovat oerheissään ja aika kuluu työssä, perheessä ja omissa valikoiduissa ystävissä.

      Harkitsen 10- vuoden jälkeen jos uusisin jäsenyyksiä. Uusi neuvottelu asia sitten.



      Aamen.

    • Minun kirjoittaminen päättyy nyt tälläinen keskustelu.
      Loppu.

      • rappeutunutmoraali

        Jari kertoo ylpeästi "työmoraalistaan":
        "Armeijapoikaa paljon paremmassa fyysisessä kunnossa olen ollut parin viimeisen vuosikymmenen aikana raskaan sarjan liikunnan parissa. Maraton pyöräilyjä pakkaukset päällä ja matkapyöräilyä, sekä maraton hiihtoja."

        Miksi yhteiskunnan pitää elättää työtä vieroksuvia hyväkuntoisia miehiä?


      • rappeutunutmoraali kirjoitti:

        Jari kertoo ylpeästi "työmoraalistaan":
        "Armeijapoikaa paljon paremmassa fyysisessä kunnossa olen ollut parin viimeisen vuosikymmenen aikana raskaan sarjan liikunnan parissa. Maraton pyöräilyjä pakkaukset päällä ja matkapyöräilyä, sekä maraton hiihtoja."

        Miksi yhteiskunnan pitää elättää työtä vieroksuvia hyväkuntoisia miehiä?

        Maassamme on satoja tuhansia eläkeläisiä. Ei tämän vaikeampi asia.


    • vodka_absolut

      Onko sinulla autoa?
      - Olen ollut sitten absolut ehdoton raitis auton ja alkoholin kanssa.

      • Pitääkö ihmisten tilittää autoja Sinulle vuosikymmenien varsilta?


      • seonsalaisuus

        Onko sinulla Jari
        1. Autoa
        2. "Munamankelia"
        3. Nuorten seksiehdotuksia sinulle

        Sinulle ei muuten sovi autolla ajo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe