Kaikki tai ei mitään pelissä onnenapinalla voi nelinkertaistaa kaikki voitot, kuvitelkaa ja unelmoikaa siis nelinkertaistaa, uskomatonta.... Tosin vaikuittais että millin päävoitto olis pinennetty sataantonniin
Nyt on voittaminen nelinkertaista------
8
242
Vastaukset
- seOnJämpti
kokeilin ei mitään vaikutusta voittoihin hinta vaan tuplaantunut!
- pasila
joo, samaa kusetusta kuin kenon kunkkunumero...
- SayNoToVeikkaus
Tuplaukset, kunkut, suuremmat panokset. ym. Pelaajan tappio, Veikkauksen voitto - paitsi jos jätämme osallistumatta kaikenlaisiin vedätyksiin.
- Tosikunvesi
Tottakai tuossa veikkauksen voitto nelinkertaistuu. Olis vaan kivaa että pelaajatkin edes joskus vähän voittais.
- veikkauksen.mainos
Loimaalainen kaikki tai ei mitään .-pelaaja voitti 1500000 00000 triljoonaa. " En ole koskaan voittanut mistään mitän ja ekaakertaa tätäkin kokeilin" sanoo loimaalainen perheenisä.
Loimaalainen oli prismassa 100 kiloisen vaimonsa kanssa kun päätti kassalla valita kaikki tai ei mitään kupongin. "Valitsin itse kaikki numerot, myös onnennumeron" sanoo loimaalainen. perheenäiti.
"Nyt lähemme kaikki tallinnaan, ja loput menee säästöön" - pasila
Upeeta! Onnenapila! 2 euron panoksella voit (jos käy tuuri) "voittaa" euron!
Ymmärtämättömiä kairataan ahteriin... - JussiNi2
Lisäksi tämän pelin mainonta Novalla on ehkä huonoin mainos mitä ikinä olen kuullut. Toinen näkökulma on, että kauanko pelaajia voidaan sumuttaa näillä "nelinkertaistaa voitot" -jutuilla.
Koko Veikkauksen idea on tehdä mahdollisimman paljon rahaa. Ja tämä raha tulee vain ja ainoastaan hölmöiltä pelaajilta. - Turhautunut22
Soittakaa tietäjät-vihjepalveluun! Saako sieltä vinkkejä onnenapilaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785272
- 814247
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2984063Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4553451- 1433338
- 483014
- 232708
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192296- 502135
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.262061