Minä tulen sieltä Kehätieltä siksi oikeaa kaistaa ja työnnyn välittömästi eteesi vasemmalle kaistalle, että sinä näkisit minun hienon autoni ja huomaisit minutkin. Katselisit minua ja autoani ihastuneesti ja pitäisit minua arvossa ja sankarina.
Minulla on todella huono itsetunto ja tunnen itseni suureksi ja mahtavaksi vain liikenteessä yrittäessäni kaikin keinon herättää huomioita ja silloin kun olen ottanut pullollisen alkoholia. Minä ja minun autoni kaipaavat huomioita. Nyt haen ja saan hyvitystä sille kymmenen vuotta kestäneelle koulukiusaamiselleni. Tämä on minun ainoa keinoni päteä. Mihinkään muuhun en pysty.
Minä olen ostanut tämän upean autonikin velaksi eikä minulla ole oikein rahaa maksaa sitä niin tarvitsen huomiota itselleni ja autolleni.
Minä kärsin huonosta itsetunnosta
20
336
Vastaukset
- kateusOnNoloaAina
Ei itsetuntosi parane yhtään vaikka kuinka keksit tyhmiä juttuja. Hanki pätevyys ja kunnon työ niin saat palkkaa ja voit ostaa BMW:n
- NiinTuotaSiis
Ei tarvii keksiä kun kaikki tietää että kaikki tuo, mitä aloittaja tuossa kirjoitti, on arkipäivää bmw omistajilla... (=velka, kateus ja iso ego)
- moukkiamonenlaisia
NiinTuotaSiis kirjoitti:
Ei tarvii keksiä kun kaikki tietää että kaikki tuo, mitä aloittaja tuossa kirjoitti, on arkipäivää bmw omistajilla... (=velka, kateus ja iso ego)
Velka?
Mistä tuon keksitte?
Eihän BMW edes ole mikään erityisen kallis. Tehokas, mukava ajaa ja tyylikäs auto.
On se totta, että eteen kiilaaminen ei tunnu kivalta.
Entä jos sillä oli hätä ja kiire isänsä luokse sairaalaan, joka on pois lähdössä?
Tai lapsi hädässä? Tms.
Te kadehditte, niinkö?
Hävettääkö?
Mutta kaikille kuskeille sanoisin, että älkää kiilatko eteen. Se antaa teistä moukan kuvan.
- wwwwww
BEMUKUSKIT OVAT SELLAISIA REPPANOITA ETTÄ EIVÄT PYSTY PÄTEMÄÄN KUIN JA AINOSTAAN KOTTERONSA RATISSA !!!!!!!!!!!!!!!!
- wwwwww
Bemukuskit eivät ole mitään järjen jättiläisiä. Oon tän huomannut usein.
- hyvää_itsetuntoa
Käyttäkää vilkkua!
Näyttäkää ajoissa aikeenne vilkkua käyttämällä. Ja katsokaa että vaihdatte kaistaa riittävän isoon väliin, älkää änkekö pieniin rakoihin.
Käyttäkää vilkkua!- VilkunKäyttöHukassako
Ja se vilkku pitää laittaa päälle jo ENNEN kuin menee sille kaistalle, mistä ei voi sitten enää muualle kääntyäkään, kuin joko oikealle tai vasemmalle! Turhaan siellä vasemmalle kääntyvien kaistalla vilkuttaa enää vasemmalle, kun siltä kaistaltahan ei muualle saa edes mennä, kuin vasemmalle. Sama koskee sitä oikealle kääntyvien kaistaa.
- Jereeeh
Bemarikuskeilla ei tunnetusti tuo ÄÖ ole mitään Suomen huippua, sen sijaan rikkaammat Mersu ja Audi kuskit ovat kohteiliaita.
Kyllähän sen Bemmu kuskeis ymmärtää jos jo vikavalo palaa kirkkaasti niin ei siihen enää vilkun valoa tarvita.
- luuserin.oma.valinta
Voi tätä epäonnistuneiden luusereiden valitusta. Täytyy myöntää että nautin siitä kun näen millaista kateutta menestyminen aiheuttaa näille velliperseille. Sanon suoraan että teiltä puuttuu asenne menestyä. Teille epäonnistuminen tulee selkärangasta ja te tiedätte sen itsekin.
- Näinse
Ei automerkki ole mikään saavutus elämässä. Nyt on kysymys siittä että olette valovuoden päässä oikeasta liikennekäyttätymisestä.
- Late12
Narsistit käyttää häikäilemättömästi muita hyväkseen saavuttaakseen paremmuuden. Voi siis käyttäytyä mitenkä sattuu liikenteessä alistaakseen ne ja näyttääkseen olevansa parempi.
Ylimielinen taas ei välttämättä halua muille pahaa, kunhan on vaan itse parempi. - tooooo
Tässä sen taas näkee että Bmw poju ei edes ymmärrä mistä keskustellaan vaan luulee harhaluulossaan että ollaan kateellisia.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00373 - ittniHirameP
Näinse kirjoitti:
Ei automerkki ole mikään saavutus elämässä. Nyt on kysymys siittä että olette valovuoden päässä oikeasta liikennekäyttätymisestä.
Kyllä se kikkelinjatkeen omistajille on! Liikennekäyttäytyminen on toisarvoinen seikka.
Kyllä ne poliisit sitten kertoo kikkelinjatkeen omistajille sakkolapun kera, että mikä meni vikaan liikenteessä! - Mixuu
Sanoo rakennusapumies YIT:ltä bemari vm. -11 520d =D
- Muahhaahhahahahhaa
Bmw omistajat itkevät aina samaa epätoivoista kateus virttään kun ei heidän älykkyys muuhun riitä kuin tämän saman kliseen toistoon, muahhahahahahhaa... BMW, muahhahahahahhaa...
- Haaahahahaha
Muahhaahhahahahhaa kirjoitti:
Bmw omistajat itkevät aina samaa epätoivoista kateus virttään kun ei heidän älykkyys muuhun riitä kuin tämän saman kliseen toistoon, muahhahahahahhaa... BMW, muahhahahahahhaa...
Kerro toki älykkö miksi sinulla ei ole varaa bemariin? Buahahah =)
- dfsdfsdafsdaaf
Mixuu kirjoitti:
Sanoo rakennusapumies YIT:ltä bemari vm. -11 520d =D
...........koska vero t on maksamatta.
- Muahhaahhahahahhaa
Sanoo velkainen ja epätoivoinen BMW-narsisti... :)
- Jennyy
Duunari joka ostaa bemarin velalla, sit tulee tänne lässyttään muka kovasta palkastaan, tosielämässä niin pieni ruipelo lippis päässä ettei uskalla baariin lähteä ja muna niin pieni että nainen nussii muita.
- Bmwlippispienimunavaimop
Kuinka tiedät noin paljon elämästäni?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888