Niin sitä vaan että mikä on näyttelijä ulla tapanisen vaimon nimi ?
Näyttelijä Ulla tapanisen vaimo.
49
31627
Vastaukset
- kaikkihansen.näkee
Julkinen salaisuus että ulla on lesbo. Koomista peittelyä.
- Anonyymi
Miten niin salaisuus , siellähän ne oli linnan juhlissa molemmat
- Anonyymi
Miksi naisella on miesten puku yllä ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi naisella on miesten puku yllä ????
Olisko samasta käänteisestä syystä kun mies haluaa pukeutua naisen vaatteisiin?
- Infotietoa
No tusninpa on lesbolainen kun näytteli täältä tullaan elämä elokuvassa prostioitua joka meni miesten kanssa puhelinkoppiin seksin takia. Miksi olisi mennyt miesten kanssa jos olisi muka lesbolainen? Tiedoksi että lesbolaiset on naisia jotka menevät puhelinkoppiin naisten kanssa ja siellä tekevät seksiä.
- Fakta.on.Faktaa
Ulla Tapaninen on lesbo. Mutta mikä on hänen vaimon nimi ?
- Trans-neuvoja
Fakta.on.Faktaa kirjoitti:
Ulla Tapaninen on lesbo. Mutta mikä on hänen vaimon nimi ?
Miestä kutsutaan lenpinimellä "Ullanlinnan Tapani". Oikeaa nimeä en viitsi tähän laittaa
- Anonyymi
Niin hän tosiaan näytteli koita ymmärtää ero toden kanssa
Onhan suurimmaksi osaksi ilotytötkin öesboja - Anonyymi
"tusninpa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hän tosiaan näytteli koita ymmärtää ero toden kanssa
Onhan suurimmaksi osaksi ilotytötkin öesbojaÖesboja juu.
- Anonyymi
Ulla on hetero ja vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulla on hetero ja vahvasti.
Joku Ulla varmasti mut Tapaninen on vahvasti lesbo.
- vbgbdgbvgdbd
Pikkulintujen livertämää, että mahdollisesti eräs ohjaaja.
- Anonyymi
Näin kauniisti Ulla T kertoo lehdessä vuonna 2016:
"Olen elänyt paljon yksin. Olen usein ollut suhteissani levoton, eivätkä ne ole kestäneet aikaa. Ne ovat olleet vain häivähdys purppuraa. En ole ollut sitoutumiskammoinen, mutta sopivaa ei ole meinannut tulla vastaan.
Nyt olen ollut jo vuosia saman ihmisen kanssa, eikä minun enää tarvitse koheltaa ympäriinsä. Puhumme samaa elämänkieltä. Arvomme ovat myös samanlaiset. Ja huumorintaju, tietysti. Suhteessa pitää olla naurua ja sarkasmia. Nautin, jos elämään löytyy koominen kulma.
Olen itse huolehtiva ja välittävä puoliso. Uskon, että täydennämme toisiamme. On sääli, jos ihminen ei saa kokea rakkautta elämänsä aikana. Rakkaus on ihana tunne. Se mitä Raamatussa sanotaan, on totta. ’Olisin vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen, jos minulla ei olisi rakkautta.’”"
Ja sitten täällä kirjoitetaan todella rumasti hänestä. Oli Ulla T sitten lesbo tai ei, niin jos hän haluaa pitää puolisonsa nimen poissa julkisuudesta, niin mitä sitä kirjoittajat täällä kaivelevat?
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/nayttelija-ulla-tapaninen-usein-suhteissani-levoton - Anonyymi
Ulla on linnan juhlissa puolisonsa kanssa nyt. Pieni nainen miehen puvussa on vaimoke.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Hyvä Ulla & puoliso, toivottavasti teillä oli mukavaa juhlissa!
- Anonyymi
En ole koskaan ymmärtänyt lesboja jotka pukeutuvat mieheksi. Ja kun tämä oli niin pikkuinen, niin lähinnä koominen. Tulee mieleen että tarviiko naispareillakin toisen esittää äijän? Imitoidaanko tuossa sittenkin heteropareja? Jotenkin säälittävää.
- Anonyymi
Oon ihmetellyt tätä samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ihmetellyt tätä samaa.
Mä katsoin että onko se mies vai nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä katsoin että onko se mies vai nainen.
Tässä tapauksessa molemmat ovat miehen oloisia.
- Anonyymi
Säälittävää puhetta. Katsele ympärillesi ja näe maailma. Onneksi on muitakin kuin sinunlaisiasi. Thank god!
- Anonyymi
Todennäköisesti urosta esittävä hoitaa aktissa miehiset viritykset. Tekoheppihän kiinnitetetään vyöstä sojottamaan housunlahkeeseen tunnelmaa luomaan. Valinnanvaraa on. Lesbojen kutinan hoitaa nainen kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää puhetta. Katsele ympärillesi ja näe maailma. Onneksi on muitakin kuin sinunlaisiasi. Thank god!
Juuri näin.
Miten ihmeessä selviäisimme ilman LGBTQ-ihmisiä? Ilman heitä maailman väestön määrä räjähtäisi. - Anonyymi
Olen miettinyt samaa
Esim. Ellu ja Ansku toinen miesmäinen ja toinen naismainen. Saara ja Meri. Saara naisellinen Meri kuin mies. Homoparit miehet molemmat miehiä ei toinen naisen vaatteissa
- Anonyymi
vaimo taitaa olla suomenruotsalainen chrisse jotakin
- Anonyymi
Kyllä minäkin katsoin tuota pariskuntaa, että hetkinen!? Onko toi puoliso mies vai nainen!? No, naiseksi ei saa tekemälläkään.
Miksi ei tavallisia heteroita kutsuta linnan juhliin joilla olisi elämänkokemusta ihan oikeissa töissä ja jotakin saavutuksia elämässään? Ei tarvitse olla mikään miljonääri!
Aivan tavallisia raskaan työn raatajajia, yrittäjiä ja maatalousyrittäjiä jotka kumminkin kaikkien pöytään sen ruuan tuottaa!
Näitä hömpän pömpän tallaajia näyttää joka vuosi olevan ja tietysti nämä vähemmistökansalaset nostetaan kultaiselle jalustalle!!!!!
Eipä kiinnosta enää seurata teeveestä näitäkään veronmaksajien rahoilla rehvastelevia öykkäreitä!
Onneksi oli kutsuttu edes muutama sotaveteraani ja Lotta jotka tätä maata oli puolustamassa itsenäisyyteen! KUNNIA HEIILE!!- Anonyymi
Hohhoijaa…aika monta tavallista heteroa siellä näytti olevan 😂
- Anonyymi
Oli kyllä hiukan yllätys et onkin lesbo!
- Anonyymi
Onhan tuo lesbous ollut yleisessä tiedossa vuosia.
...vai oletko elänyt kaapissa niinkuin mummot aikanaan kun eivät uskoneet sitten millään että J. Sillanpää on homo... - Anonyymi
Ei minusta... Mulla on taas toi homo ja lesbotutka yleensä toiminut todella hyvin.
Mutta ei mulla ole mitään homoja tai lesboja vastaan, kunhan eivät ala minua iskemään.
- Anonyymi
Ulla Tapaninen ja Maria Blomfeldt
Näyttelijä Ulla Tapanisen avecina juhlissa oli hänen kumppaninsa Maria Blomfeldt. Maria oli Linnan juhlien ensikertalainen.
Juhlat olivat tiettävästi myös ensimmäinen kerta, kun pariskunta esiintyi yhdessä julkisuudessa.
11.12.2023
Teksti:
Karoliina Kakko
Anna lehti - Anonyymi
Ulla Tapaninen ja Maria Blomfeldt
Näyttelijä Ulla Tapanisen avecina juhlissa oli hänen kumppaninsa Maria Blomfeldt. Maria oli Linnan juhlien ensikertalainen.
Juhlat olivat tiettävästi myös ensimmäinen kerta, kun pariskunta esiintyi yhdessä julkisuudessa.
11.12.2023
Teksti:
Karoliina Kakko
Anna lehti - Anonyymi
Ei näemmä ketään kiinnosta...
- Anonyymi
Miksi pitäis kiinnostaa?
Aina on ollut naisia jotka kiinnostunut naisista.
- Anonyymi
Kovasti kuitenkin alla olevaa nimimerkkiä kiinnostaa...
Ämmä-kaapissa
2018-10-02 18:38:18 - Anonyymi
Miksi pitäis kiinnostaa?
Aina on ollut naisia jotka kiinnostunut naisista. - Anonyymi
Jokos tähän on saatu päätöslauselma...
- Anonyymi
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://twitter.com/blomfeldtmaria?lang=fi&ved=2ahUKEwiLi9OcjYSHAxX8GxAIHYdxCgIQFnoECBcQAQ&usg=AOvVaw1PM-raLYn5x48owrvLwa3K
"Olen elänyt paljon yksin. Olen usein ollut suhteissani levoton, eivätkä ne ole kestäneet aikaa. Ne ovat olleet vain häivähdys purppuraa. En ole ollut sitoutumiskammoinen, mutta sopivaa ei ole meinannut tulla vastaan.
Nyt olen ollut jo vuosia saman ihmisen kanssa, eikä minun enää tarvitse koheltaa ympäriinsä. Puhumme samaa elämänkieltä. Arvomme ovat myös samanlaiset. Ja huumorintaju, tietysti. Suhteessa pitää olla naurua ja sarkasmia. Nautin, jos elämään löytyy koominen kulma.
Olen itse huolehtiva ja välittävä puoliso. Uskon, että täydennämme toisiamme. On sääli, jos ihminen ei saa kokea rakkautta elämänsä aikana. Rakkaus on ihana tunne. Se mitä Raamatussa sanotaan, on totta. ’Olisin vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen, jos minulla ei olisi rakkautta.’”"
Ja sitten täällä kirjoitetaan todella rumasti hänestä. Oli Ulla T sitten lesbo tai ei, niin jos hän haluaa pitää puolisonsa nimen poissa julkisuudesta, niin mitä sitä kirjoittajat täällä kaivelevat?- Anonyymi
En edes tiennyt että Ulla on lesbo no hyvin on hän suojellut suhdettaan onneksi medialta.
- Anonyymi
Miten niin onneksi...?
- Anonyymi
Ämmä-kaapissa
2018-10-02 18:38:18 - Anonyymi
Anonyymi
2024-08-04 11:32:14
Miten niin onneksi...? - Anonyymi
Maria Blomfeldt. Kaksi karvaisen kupin nauttijaa oksettaa
- Anonyymi
Jep Jep
- Anonyymi
On just TV:ssä elokuva Yösyöttö...
Siis UT !
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758