Voisitko tehdä sen meidän näkemisen eteen jotain? Vaiko eikö kannata? Loppuis turha haihattelu, kun kumpikin huomaisi, ettei kiinnosta 😀
Sovitaanko?
Ekaa kertaa ehdotan selkeästi ja suorasti 😊
Valoa syksyyn!
Naiselle mielessäni
34
996
Vastaukset
- sukupuoliyhdyntä
todistaa kaiken.
- EiKoskaan
Ehkä voisit yrittää tehdä itse näkemisen eteen jotain.
En ehdota mitään enää koskaan. - sadehukutti
Ja nainen joka sinun mielessäsi on..... ?
- nainenkysyy
Minnepäin menee? Ollaanko oltu yhteyksissä koska?
- Aloittajavastaa
Ollaan oltu viime viikolla ja kommunikoitu
- oiskivakuulla
Aloittajavastaa kirjoitti:
Ollaan oltu viime viikolla ja kommunikoitu
Kommunikointia henkilökohtaisella tasolla edelleen
- oiskivakuulla
oiskivakuulla kirjoitti:
Kommunikointia henkilökohtaisella tasolla edelleen
ja näkyillä tietenkin, kunhan itse kiireiltäsi ehdit.
- Työtkutsuu
oiskivakuulla kirjoitti:
ja näkyillä tietenkin, kunhan itse kiireiltäsi ehdit.
Kiva kuulla. :)Menin eilen nukkumaan puoli yhdeltätoista.
- oiskivakuulla
Työtkutsuu kirjoitti:
Kiva kuulla. :)Menin eilen nukkumaan puoli yhdeltätoista.
Et sä olekaan lakossa tänään, osassa tehtaista ollaan.
- Aina_ajatuksissani
Miten niin ei kiinnosta???😱😨
- Sahalampi
Ethän pilaile kustannuksellani? ☹😢
😱
- KuhanKysyn
Miks sä sitte tuhraat ajatuksias johonki naiseen, joka ei sua edes kiinnosta? :D
- outoaa
Samaa ihmettelen.
- SiksiEttä
Mua kiinnostaa, mutta ei se saa olla este näkemiselle. En aio pyörtyä ihastuksesta, eikä ole ennakko-odotuksia (muka).
- Eipaineita
SiksiEttä kirjoitti:
Mua kiinnostaa, mutta ei se saa olla este näkemiselle. En aio pyörtyä ihastuksesta, eikä ole ennakko-odotuksia (muka).
Joo mä ymmerräm
- KuhanKysyn
SiksiEttä kirjoitti:
Siis oletko sä alottaja, vai joku, joka muka luulee vasn olevansa? :D
Ps. Saat vaikka istua, jos meinaat pökrätä. Saanko mä sitte tulla helppimään? :)
- Soittaisin
Soittaisin tai teksyaisin, jos tietäisin numeron. Mut soita sä tai tekstaa.
- Voinkohan
Todella selkeää... Mikset itse tee? Olisiko joskus ollut tilaisuus tehdä jotain tapaamisen eteen???😜😜😜
Mietitään mietitään. Jos ALOITTAJA, olet mies, joka syntyi vuoden 1977 ensimmäisen neljänneksen aikana, niin pidän sinusta, ja seurastasi varmasti.
Aloittaja tuskin on ajattelemani henkilö, mutten yhtään epäile, ettenkö pitäisi hänestä - en lainkaan!Mies vm. 77, jos luet näitä siipi maassa,
niin ainakin minä tykkään sinusta.- EnoleMmies
En ole aloittaja. En ole syntynyt vuonna 77. En tee ikinä aloituksia.
EnoleMmies kirjoitti:
En ole aloittaja. En ole syntynyt vuonna 77. En tee ikinä aloituksia.
Timo-trolli sähköpostiini murtautuminen, ja minun kiusaamiseni nettikeskusteluissa ei auta yhtään mitään. En aio tavata sinua.
- Miamiaton
Oot hullu lopeta tuo saman jankutus.
Miamiaton kirjoitti:
Oot hullu lopeta tuo saman jankutus.
En ole hullu, ja kertaus on opintojen äiti.
Riepooko sinua timo-trolli, kun kaikki saavat kuulla
totuuden toimintatavoistasi,
niin nykyiset kuin tulevatkin ihastuksesi.
Miksi tavastasi stalkata naisia pitäisi vaieta,
ja jättää varoittamatta mahdollisia, uusia uhreja?
- TätäHaluaisin
Voisin entä sinä voisitko
- lueskelenvaa
Onnea teille, eirakastuneille.
- oiskivakuulla
Niin eihän sitä enää rakastuneita olla, vaan opetellaan rakastamista.
- TätäTarjoan
Kerro milloin sulle sopii tapaaminen ja tavataan silloin.
- Sivustajuu
Ihan milloin vaan.
TätäTarjoan = TT?
Ei sovi koskaan. Nettivakoilu ja minun ihmissuhteideni
sabotointi ei nyt onnistu.
Sabotoi timo trolli, lupaustesi mukaisesti välini yhteen platoniseen,
ihastukseen, niin etsin oitis uuden. (Soita miehelleni, kuten uhkasit, ja hän ilmoittaa soittosi poliisille.) Minun ihmissuhteeni eivät kuulu Sinulle.
Tuollaisesta ilkeästä, valehtelevasta ja naisisista perätöntä pahaa puhuvasta ukosta ei huoli kukaan. (Joku ihastuksesi juttelee suusanallisesti toisen miehen kanssa, ja sinun puheissasi nainen on jo hiiiirrrr´veä lutka, ja on peuhannut sängyssä toisen kanssa - kaikissa mahdollisissa asennoissa.)
Sinuun pätee vanha sanonta timo trolli: Paha pappi itsestään puhuu!
Vertaat siis ihastuksesi toimintaa siihen, miten itse vastaavassa tilanteessa toimisit - ja miten "käyttäisit tilanteen hyväksesi".
Eikä kenelläkään ole velvollisuutta pettää miestään juuri sinun kanssasi timo-trolli, jos nyt ylipäänsä pettää.- Poxyteknik_
Sivustajuu kirjoitti:
Ihan milloin vaan.
Jyväskylästä Susanna J. jo ilmoittautuu?
Ota koppi timo-trolli!
"Honaatte" vanhat muistot vereksiksi! - 26011968_
Sivustajuu kirjoitti:
Ihan milloin vaan.
SJ, riisuudu valmiiksi alasti, ja levitä huaras
jyväshyvänen, tae joensuun elli.
Tiältä tulloo...
fisu-miäs! - TätäTarjoan
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
TätäTarjoan = TT?
Ei sovi koskaan. Nettivakoilu ja minun ihmissuhteideni
sabotointi ei nyt onnistu.
Sabotoi timo trolli, lupaustesi mukaisesti välini yhteen platoniseen,
ihastukseen, niin etsin oitis uuden. (Soita miehelleni, kuten uhkasit, ja hän ilmoittaa soittosi poliisille.) Minun ihmissuhteeni eivät kuulu Sinulle.
Tuollaisesta ilkeästä, valehtelevasta ja naisisista perätöntä pahaa puhuvasta ukosta ei huoli kukaan. (Joku ihastuksesi juttelee suusanallisesti toisen miehen kanssa, ja sinun puheissasi nainen on jo hiiiirrrr´veä lutka, ja on peuhannut sängyssä toisen kanssa - kaikissa mahdollisissa asennoissa.)
Sinuun pätee vanha sanonta timo trolli: Paha pappi itsestään puhuu!
Vertaat siis ihastuksesi toimintaa siihen, miten itse vastaavassa tilanteessa toimisit - ja miten "käyttäisit tilanteen hyväksesi".
Eikä kenelläkään ole velvollisuutta pettää miestään juuri sinun kanssasi timo-trolli, jos nyt ylipäänsä pettää.Ihan päin persettä taas arvailet. TT ei liity mitenkään nimeeni.
Olen nainen ja vastasin miehelle.
- TimoTapio-TätäTarjoaa
TätäHaluan = TH = Tuula Hannele???
Joko vihdoin jätät ukkoutuneen
aatelisherran?Ja vaihdat hänet
tasokkaaseen minuun?
Ymmärrän jos näin toimit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737