Tämä on vihapuhe;

persläpeen

Ja se kohdistuu tyhmien äänestäjien valitsemaan kansanedustajaan.
Ja vihapuhe kuuluee seuraavsati;
Perussuomalaisilla ei sen enempää kuntapolitiikassa kuin eduskuntatasolla olla täysillä valoilla käyvää edustajaa ja mutta sinä olet pohjanoteraus ja säälin sinua.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005850019.html
Uskon näin, että ensin vuoden jälkeen sinua ei tarvitse eduskunnan edustajalistoilta etsiä, tai sitten olen pettynyt tyhmiin äänestäjiin.
Suomi ei yarvitse eduskuntaan näin tyhmää porukkaa, mitä perussuomalaiset edustaa.

16

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itasuomenUkko

      mitteepä ois tapahtuna jos laura ois sattunna pakalle
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005850038.html
      ne on nuo lapset vuarallissii naisille

    • AlforsVähänussi

      Kyllähän tämä kansanedustajan teko oli tuomittava ja naurettava.
      Perussuomalaiset lietsoo vihaa maahanmuuttajia kohtaan ja kun pieni potku tulee nilkkaan, silloin "itketään".
      Sanoin jo 2011 ensimmäsien " jytkyn" jälkeen, että perussuomalaisissa on liikaa pelkkiä kusipäitä, joilla ei politiikkaan ole mitään annettavaa ja toinen" jytky" ja puolueen kahtiajako on jo sen osoittanut.
      Jokainen persu voi sitten itse tutkia, että kuuluuko kusipäitten joukkoon.
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/ddc076e3-263f-4a38-b929-f2e9521b6549_pi.shtml
      No opetustoimenjotaja tuomitsi jo.
      Olen jo päättänyt, että leivon täytekakun ja juon kakkukahveet , kun rasismiin taipuvainen persujen pellelauma haudataan, politiikan hautasmaalle SMP:n viereen ( tosin kauas)

      • totuushallitusvika

        hallitus loi turvattomuuden tunteen 2015 teolla

        paljonkos niitä ikäviä teräase juttuja vielä pitää tulla?


      • Hyvääjoulua
        totuushallitusvika kirjoitti:

        hallitus loi turvattomuuden tunteen 2015 teolla

        paljonkos niitä ikäviä teräase juttuja vielä pitää tulla?

        Niin sinä varmaankin tarkoitat näitä juovuksissa ja mustasukkaisuudessa tapahtuvia puukotuksia, missä suomalainen juoppo tai mustasukkainen toteuttaa itseään.
        Se on selvästi hallituksen, eduskunnan, poliisilaitoksen, kirkon, osuuspankin, vr:n ja muiden toimjoiden vika;
        Kaatavat suomalaisen suuhun väkisin viinaa, vaikka tuo tiedetään.
        Suomalainen ei itse koskaan juo, toiset väkisin juottaa.
        Ja siitä ongelmat.


      • kokmamut
        Hyvääjoulua kirjoitti:

        Niin sinä varmaankin tarkoitat näitä juovuksissa ja mustasukkaisuudessa tapahtuvia puukotuksia, missä suomalainen juoppo tai mustasukkainen toteuttaa itseään.
        Se on selvästi hallituksen, eduskunnan, poliisilaitoksen, kirkon, osuuspankin, vr:n ja muiden toimjoiden vika;
        Kaatavat suomalaisen suuhun väkisin viinaa, vaikka tuo tiedetään.
        Suomalainen ei itse koskaan juo, toiset väkisin juottaa.
        Ja siitä ongelmat.

        tykkäät sitten sotasankareista heilumassa mielenterveysongelmaisina suomessa?


      • mamumamujatkuuuuuu
        kokmamut kirjoitti:

        tykkäät sitten sotasankareista heilumassa mielenterveysongelmaisina suomessa?

        Terrorismi olipa vasemmistolainen, oikeistolainen, uskonvarjolla toteutettava on tuomittava.
        Mutta enemmän meillä on sosiaaliongelmaisia suomalaisia lurjuksia, joista on ikuinen ongelma.
        Perussuomalaiset vaan sattuu olemaan yhdenasian-räksypuolue


    • Ihmisroska-mallia-2018

      Kannattaa kuunnella YouTubesta Esa Pakarisen Puliukon protesti. Siitä selviää mm., että puliukolle viinapullon tyhjentyminenkin on yhteiskunnan syy. -Tietysti.

    • isoperä_petti

      Persuismi tekee kuolemaa. Siitä johtuu huhtasaarten kitinät. Edustajapaikka on katkolla.
      Halla-aho kusetti persujäseniä. Käski kaikkeen politiikkaan liittämään matuvihan. Huhtasaari otti todesta ja uhriutuu.

      Aamurukous: Säälikäämme Lauraa. Hänestä tulee persujen kuuluisin mielenterveysuhri kun huomaa tulleensa petetyksi ja kansa hylkää hänet. Jussikin heittää Lauran kalliolle kuin napin. Herra arnahda, että edes yksi syrjäkylän koulu ottaisi hönelin sijaisopettajaksi opettamaan Jeesuksen oppia ja kertomaan ettei Jeesus halua rauhaa maan päälle.
      Amen.

      • Vassutyttökipeänä

        No onpa vasurityttö taas sairaan vihainen
        Se aika kuukaudesta, että pitäisi kyllä jättää some pois.

        Tuollainen vasemmistolaisuus ei todellakaan sovi tänne!


      • kuhankysyin
        Vassutyttökipeänä kirjoitti:

        No onpa vasurityttö taas sairaan vihainen
        Se aika kuukaudesta, että pitäisi kyllä jättää some pois.

        Tuollainen vasemmistolaisuus ei todellakaan sovi tänne!

        Arvoisa " Vassutyttökipeänä", saanen tiedustella että mistä tiedät kirjoittavan olevan vasenkätinen.
        Oletko muuten katsonut, että montako lintua on pöntössä, joka on pääsi paikalla?


    • keskustaonsitä

      Koskas uusi galluppi
      taitaa vihreät saada 8 ja PS 14 %

      • kalluppi-ite

        oikeat luvut on;
        persut 7 %
        vihreät 12 %


    • Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää.

      • Lauran mielestä tosin on:

        "Vihapuheen pitäisi olla Suomessa sallittua, sanoo perussuomalainen presidenttiehdokas."

        MT


    • Eikannatustaenää

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Ei enää Huhtasaarta ja hänen kaltaisiaan eduskuntaan.

      • soraääni

        ei etes huumormielessä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe