Ja se kohdistuu tyhmien äänestäjien valitsemaan kansanedustajaan.
Ja vihapuhe kuuluee seuraavsati;
Perussuomalaisilla ei sen enempää kuntapolitiikassa kuin eduskuntatasolla olla täysillä valoilla käyvää edustajaa ja mutta sinä olet pohjanoteraus ja säälin sinua.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005850019.html
Uskon näin, että ensin vuoden jälkeen sinua ei tarvitse eduskunnan edustajalistoilta etsiä, tai sitten olen pettynyt tyhmiin äänestäjiin.
Suomi ei yarvitse eduskuntaan näin tyhmää porukkaa, mitä perussuomalaiset edustaa.
Tämä on vihapuhe;
16
203
Vastaukset
- itasuomenUkko
mitteepä ois tapahtuna jos laura ois sattunna pakalle
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005850038.html
ne on nuo lapset vuarallissii naisille - AlforsVähänussi
Kyllähän tämä kansanedustajan teko oli tuomittava ja naurettava.
Perussuomalaiset lietsoo vihaa maahanmuuttajia kohtaan ja kun pieni potku tulee nilkkaan, silloin "itketään".
Sanoin jo 2011 ensimmäsien " jytkyn" jälkeen, että perussuomalaisissa on liikaa pelkkiä kusipäitä, joilla ei politiikkaan ole mitään annettavaa ja toinen" jytky" ja puolueen kahtiajako on jo sen osoittanut.
Jokainen persu voi sitten itse tutkia, että kuuluuko kusipäitten joukkoon.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/ddc076e3-263f-4a38-b929-f2e9521b6549_pi.shtml
No opetustoimenjotaja tuomitsi jo.
Olen jo päättänyt, että leivon täytekakun ja juon kakkukahveet , kun rasismiin taipuvainen persujen pellelauma haudataan, politiikan hautasmaalle SMP:n viereen ( tosin kauas)- totuushallitusvika
hallitus loi turvattomuuden tunteen 2015 teolla
paljonkos niitä ikäviä teräase juttuja vielä pitää tulla? - Hyvääjoulua
totuushallitusvika kirjoitti:
hallitus loi turvattomuuden tunteen 2015 teolla
paljonkos niitä ikäviä teräase juttuja vielä pitää tulla?Niin sinä varmaankin tarkoitat näitä juovuksissa ja mustasukkaisuudessa tapahtuvia puukotuksia, missä suomalainen juoppo tai mustasukkainen toteuttaa itseään.
Se on selvästi hallituksen, eduskunnan, poliisilaitoksen, kirkon, osuuspankin, vr:n ja muiden toimjoiden vika;
Kaatavat suomalaisen suuhun väkisin viinaa, vaikka tuo tiedetään.
Suomalainen ei itse koskaan juo, toiset väkisin juottaa.
Ja siitä ongelmat. - kokmamut
Hyvääjoulua kirjoitti:
Niin sinä varmaankin tarkoitat näitä juovuksissa ja mustasukkaisuudessa tapahtuvia puukotuksia, missä suomalainen juoppo tai mustasukkainen toteuttaa itseään.
Se on selvästi hallituksen, eduskunnan, poliisilaitoksen, kirkon, osuuspankin, vr:n ja muiden toimjoiden vika;
Kaatavat suomalaisen suuhun väkisin viinaa, vaikka tuo tiedetään.
Suomalainen ei itse koskaan juo, toiset väkisin juottaa.
Ja siitä ongelmat.tykkäät sitten sotasankareista heilumassa mielenterveysongelmaisina suomessa?
- mamumamujatkuuuuuu
kokmamut kirjoitti:
tykkäät sitten sotasankareista heilumassa mielenterveysongelmaisina suomessa?
Terrorismi olipa vasemmistolainen, oikeistolainen, uskonvarjolla toteutettava on tuomittava.
Mutta enemmän meillä on sosiaaliongelmaisia suomalaisia lurjuksia, joista on ikuinen ongelma.
Perussuomalaiset vaan sattuu olemaan yhdenasian-räksypuolue
- Ihmisroska-mallia-2018
Kannattaa kuunnella YouTubesta Esa Pakarisen Puliukon protesti. Siitä selviää mm., että puliukolle viinapullon tyhjentyminenkin on yhteiskunnan syy. -Tietysti.
- isoperä_petti
Persuismi tekee kuolemaa. Siitä johtuu huhtasaarten kitinät. Edustajapaikka on katkolla.
Halla-aho kusetti persujäseniä. Käski kaikkeen politiikkaan liittämään matuvihan. Huhtasaari otti todesta ja uhriutuu.
Aamurukous: Säälikäämme Lauraa. Hänestä tulee persujen kuuluisin mielenterveysuhri kun huomaa tulleensa petetyksi ja kansa hylkää hänet. Jussikin heittää Lauran kalliolle kuin napin. Herra arnahda, että edes yksi syrjäkylän koulu ottaisi hönelin sijaisopettajaksi opettamaan Jeesuksen oppia ja kertomaan ettei Jeesus halua rauhaa maan päälle.
Amen.- Vassutyttökipeänä
No onpa vasurityttö taas sairaan vihainen
Se aika kuukaudesta, että pitäisi kyllä jättää some pois.
Tuollainen vasemmistolaisuus ei todellakaan sovi tänne! - kuhankysyin
Vassutyttökipeänä kirjoitti:
No onpa vasurityttö taas sairaan vihainen
Se aika kuukaudesta, että pitäisi kyllä jättää some pois.
Tuollainen vasemmistolaisuus ei todellakaan sovi tänne!Arvoisa " Vassutyttökipeänä", saanen tiedustella että mistä tiedät kirjoittavan olevan vasenkätinen.
Oletko muuten katsonut, että montako lintua on pöntössä, joka on pääsi paikalla?
- keskustaonsitä
Koskas uusi galluppi
taitaa vihreät saada 8 ja PS 14 %- kalluppi-ite
oikeat luvut on;
persut 7 %
vihreät 12 %
Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää.
Lauran mielestä tosin on:
"Vihapuheen pitäisi olla Suomessa sallittua, sanoo perussuomalainen presidenttiehdokas."
MT
- Eikannatustaenää
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Ei enää Huhtasaarta ja hänen kaltaisiaan eduskuntaan.
- soraääni
ei etes huumormielessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356771JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t225221Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5532909Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai932711Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342156V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!502112- 332014
- 421790
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321743Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71381