Tämä on vihapuhe;

persläpeen

Ja se kohdistuu tyhmien äänestäjien valitsemaan kansanedustajaan.
Ja vihapuhe kuuluee seuraavsati;
Perussuomalaisilla ei sen enempää kuntapolitiikassa kuin eduskuntatasolla olla täysillä valoilla käyvää edustajaa ja mutta sinä olet pohjanoteraus ja säälin sinua.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005850019.html
Uskon näin, että ensin vuoden jälkeen sinua ei tarvitse eduskunnan edustajalistoilta etsiä, tai sitten olen pettynyt tyhmiin äänestäjiin.
Suomi ei yarvitse eduskuntaan näin tyhmää porukkaa, mitä perussuomalaiset edustaa.

16

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itasuomenUkko

      mitteepä ois tapahtuna jos laura ois sattunna pakalle
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005850038.html
      ne on nuo lapset vuarallissii naisille

    • AlforsVähänussi

      Kyllähän tämä kansanedustajan teko oli tuomittava ja naurettava.
      Perussuomalaiset lietsoo vihaa maahanmuuttajia kohtaan ja kun pieni potku tulee nilkkaan, silloin "itketään".
      Sanoin jo 2011 ensimmäsien " jytkyn" jälkeen, että perussuomalaisissa on liikaa pelkkiä kusipäitä, joilla ei politiikkaan ole mitään annettavaa ja toinen" jytky" ja puolueen kahtiajako on jo sen osoittanut.
      Jokainen persu voi sitten itse tutkia, että kuuluuko kusipäitten joukkoon.
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/ddc076e3-263f-4a38-b929-f2e9521b6549_pi.shtml
      No opetustoimenjotaja tuomitsi jo.
      Olen jo päättänyt, että leivon täytekakun ja juon kakkukahveet , kun rasismiin taipuvainen persujen pellelauma haudataan, politiikan hautasmaalle SMP:n viereen ( tosin kauas)

      • totuushallitusvika

        hallitus loi turvattomuuden tunteen 2015 teolla

        paljonkos niitä ikäviä teräase juttuja vielä pitää tulla?


      • Hyvääjoulua
        totuushallitusvika kirjoitti:

        hallitus loi turvattomuuden tunteen 2015 teolla

        paljonkos niitä ikäviä teräase juttuja vielä pitää tulla?

        Niin sinä varmaankin tarkoitat näitä juovuksissa ja mustasukkaisuudessa tapahtuvia puukotuksia, missä suomalainen juoppo tai mustasukkainen toteuttaa itseään.
        Se on selvästi hallituksen, eduskunnan, poliisilaitoksen, kirkon, osuuspankin, vr:n ja muiden toimjoiden vika;
        Kaatavat suomalaisen suuhun väkisin viinaa, vaikka tuo tiedetään.
        Suomalainen ei itse koskaan juo, toiset väkisin juottaa.
        Ja siitä ongelmat.


      • kokmamut
        Hyvääjoulua kirjoitti:

        Niin sinä varmaankin tarkoitat näitä juovuksissa ja mustasukkaisuudessa tapahtuvia puukotuksia, missä suomalainen juoppo tai mustasukkainen toteuttaa itseään.
        Se on selvästi hallituksen, eduskunnan, poliisilaitoksen, kirkon, osuuspankin, vr:n ja muiden toimjoiden vika;
        Kaatavat suomalaisen suuhun väkisin viinaa, vaikka tuo tiedetään.
        Suomalainen ei itse koskaan juo, toiset väkisin juottaa.
        Ja siitä ongelmat.

        tykkäät sitten sotasankareista heilumassa mielenterveysongelmaisina suomessa?


      • mamumamujatkuuuuuu
        kokmamut kirjoitti:

        tykkäät sitten sotasankareista heilumassa mielenterveysongelmaisina suomessa?

        Terrorismi olipa vasemmistolainen, oikeistolainen, uskonvarjolla toteutettava on tuomittava.
        Mutta enemmän meillä on sosiaaliongelmaisia suomalaisia lurjuksia, joista on ikuinen ongelma.
        Perussuomalaiset vaan sattuu olemaan yhdenasian-räksypuolue


    • Ihmisroska-mallia-2018

      Kannattaa kuunnella YouTubesta Esa Pakarisen Puliukon protesti. Siitä selviää mm., että puliukolle viinapullon tyhjentyminenkin on yhteiskunnan syy. -Tietysti.

    • isoperä_petti

      Persuismi tekee kuolemaa. Siitä johtuu huhtasaarten kitinät. Edustajapaikka on katkolla.
      Halla-aho kusetti persujäseniä. Käski kaikkeen politiikkaan liittämään matuvihan. Huhtasaari otti todesta ja uhriutuu.

      Aamurukous: Säälikäämme Lauraa. Hänestä tulee persujen kuuluisin mielenterveysuhri kun huomaa tulleensa petetyksi ja kansa hylkää hänet. Jussikin heittää Lauran kalliolle kuin napin. Herra arnahda, että edes yksi syrjäkylän koulu ottaisi hönelin sijaisopettajaksi opettamaan Jeesuksen oppia ja kertomaan ettei Jeesus halua rauhaa maan päälle.
      Amen.

      • Vassutyttökipeänä

        No onpa vasurityttö taas sairaan vihainen
        Se aika kuukaudesta, että pitäisi kyllä jättää some pois.

        Tuollainen vasemmistolaisuus ei todellakaan sovi tänne!


      • kuhankysyin
        Vassutyttökipeänä kirjoitti:

        No onpa vasurityttö taas sairaan vihainen
        Se aika kuukaudesta, että pitäisi kyllä jättää some pois.

        Tuollainen vasemmistolaisuus ei todellakaan sovi tänne!

        Arvoisa " Vassutyttökipeänä", saanen tiedustella että mistä tiedät kirjoittavan olevan vasenkätinen.
        Oletko muuten katsonut, että montako lintua on pöntössä, joka on pääsi paikalla?


    • keskustaonsitä

      Koskas uusi galluppi
      taitaa vihreät saada 8 ja PS 14 %

      • kalluppi-ite

        oikeat luvut on;
        persut 7 %
        vihreät 12 %


    • Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää.

      • Lauran mielestä tosin on:

        "Vihapuheen pitäisi olla Suomessa sallittua, sanoo perussuomalainen presidenttiehdokas."

        MT


    • Eikannatustaenää

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Ei enää Huhtasaarta ja hänen kaltaisiaan eduskuntaan.

      • soraääni

        ei etes huumormielessä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe