Varoitus, USA-tilaukset, lisäkulut valtavat

halpaakomuka

Kun tilaatte netistä jotain niin varmistakaa tuleeko se EU:n ulkopuolelta vai ei,
DHL laskuttaa teiltä vähintään 26 € jos paketti menee tullin kautta, lisäksi USA-tilauksissa ylimääräinen 25% tulli (EU-sanktiot), katso tullin sivuilta:
https://tulli.fi/artikkeli/-/asset_publisher/yhdysvalloista-peraisin-oleville-tuotteille-lisatullit-22-6-2018
Kiinan paketit myös erikoissyynissä, Kiina laittaa aina pakettiin arvoksi vain jonkun 10 US$ tilasittepa mitä tahansa sieltä, ennen se toimi, veroja ja tulleja ei mennyt, nyt Tulli on herännyt tähän ja pyytää oikeaa alkuperäistä ostokuittia. Eli internetistä kannattaa vain ja ainoastaan tilata EU-maista, unohtakaa halvat ostokset muualta, niitä ei enää ole kunhan saatte ensimmäiset DHL:n ja Tullin laskut!!

13

1809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JärkiHoi

Ne paketit voi myös tullata netissä itse, aikaa menee pari minuuttia. Ei ole pakko maksaa DHL:lle riistohintaa täysin läpihuutojusta.

• OlenLukihäiriöinen

Jutusta piti sanoa.

• tilaan-kiinasta

Kiinan paketeissa raja 22€ ettei mene mitään eli tilaan aina alle sen rajan ja jouluriihkaan kalliimmat. Ei ole ikinä jäänyt satojen Eurojenkaan paketit tulliin kun ne saapunut maahan joulukuun puolenvälin aikaan.Ruuhkassa eivät kuin nuuski huumeet ei aikaa tutkia paketteja.Tietenkin varautua pitää aina että isoissa lähetksissä jää tulliin ja silloin netin kautta tulliselvitys ja silti 90% halvempaa kuin täällä. vaikka tullit maksaisi.

• Anonyymi

ODOTTAKAAS 1.7 -21 ALISEN lista alkaa purra. On käynyt USA opiston sieltä 30g maksaa 15€. 3kg on 70€ Nyt postin huolinta maksu on 5€ kun ostat USA tuotteen joka pökkää tulliin. Kiinan tavarat katoavat saavuttamattomiin tulli pidättää 24% laittomasti jo maksetun ALV veron päälle, postin huolinta pomsahtaa 2 vuodessa Yli 10€. KAIKKI tämä maksetaan EU lle ja on suunniteltu kauppiaiden kanssa estämään nettikauppa kilpailu. SIIS 1.7 -21 alkaa veljeskunnan vaino edullisia ostoksia kohtaan on tätä GREAT RESET suunitelmaa.

• xbxbxbxbxbxbxb

Mä olen tilannut jenkeistä t-paitoja jo vuosien ajan (sixdollarshirtiltä) eikä koskaan ole paketti jäänyt tulliin tai ALVeja maksettavaksi. Tulee ihan etanapostissa, ei kuljetusfirman kautta eli ainoa "lisämaksu" on postimaksu.
      Cafepressillä taas on tukikohta myös Tsekeissä, eli vaikka se on jenkkifirma, postileima on EU:n sisältä.
      Parista muustakin jenkkipaikasta on tullut tilattua, ja joskus olisi paketin pitänyt jäädä kiinni, mutta ihan ovat tulleet aina perille ilman tulleja tms.

• hyvin-tulee

Jenkeistä tilasin e-nestetä ja e-savukekamaa paljonkin pari vuotta sitten . Kaikki tuli läpi jopa litran pullot.Lopetin höyryttelyn j aikävä kyllä siirryin takaisin tupakkaan kun halvempaakin on perus sähkän kääntö. E-savukkeisiin meni tonneja kun aina piti saada se uusin malli perk.
      Pari telttaa tullut sen jälkene hinnoiltaan noin 700€ kappale eikä tulliin jäänyt.

• Anonyymi

"Pari telttaa tullut sen jälkene hinnoiltaan noin 700€ kappale eikä tulliin jäänyt."

uskomatonta, mutta kukapa tervejärkinen netissä kasvottomana valehtelee.

• anonyymi_w3p

Muutenkin DHL:ssä ollaan hyvin itseriittoisia. En anna palvelujani heille!

• GoneIn60Hours

Suomi, paska sisäsiittoinen talous, vituttaa nähdäkin joku SUOMALAINEN AY-MAFIOSO.

Mitään täällä ei todellisuudessa kannattaisi tuottaa, S/K-mafia määrää.
      Sattuu "onnettomuus" jos ei kuulu Suomi mafiaan. Hyvä suomiiii!!!

Toivottavasti AMAZON tulee pikaisesti.

• egders

Iherbin pikkupaketit ovat aina tulleet suoraan postilaatikkoon. Arvo< n. 35 euroa, alle siis ALV-rajan, elintarvikkeitahan saa olla enemmän kun on vain 14 prossaa tuo ALV.

• Anonyymi

jaa

• Anonyymi

Nykyään on parasta ostaa isompi paketti ja saa DHL kotiin, ei mene postin lisämaksuja.
      tulli tietysti pitää maksaa, se ei ole sittenkään paljoa.

• Anonyymi

ja DHL laittaa , että saa vapaasti jättää, esim. AUTOTALLI, niin varmasti tuo perille, on se helppoa. Mulla on iso kassi autotallin ovessa , kun olen kerrostalossa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4194
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3186
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      395
      2250
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1931
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1787
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1639
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1457
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1231
    Aihe