Vanhemmat miehet

Olen 29-vuotias nainen ja jo jonkin aikaa haaveillut seksistä itseäni vanhemman miehen kanssa. Ongelmaksi tuntuu kuitenkin muodostuvan miehiin tutustuminen (nuorempien päät kyllä kääntyy perään mutta kun itseäni ei hirveästi kiinnosta), miten ihmeessä se onnistuu?

Tuntuu että vanhemmat miehet eivät joko syty nuoremmille naisille tai ovat yleisesti ottaen vain sellaisia ettei heistä ota selvää (tai sitten peruskohteliaita jolloin tuntuu typerältä edes ajatella että juttutuokiossa olisi mitään sen enempää). Huumorintajua löytyy ja kanssani kestäisi varmasti olla valot päälläkin, mutta pelkään tekeväni itseni naurunalaiseksi jos yritän jotain enemmän.

92

4256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daker

      Wau! :) Anti mennä vain.

    • nam

      Onko 6kymppinen liikaa , mistäpäin olet? täällä olisi todellakin naisen huomioiva kokenut mies

      • Yhtä-tyhjän-kanssa

        Niin, sinähän et ole mistään päin.


      • 40 kiinnostaisi, joten ei ole liikaa :) Olen pk-seudulta.


      • nam
        NaughtyIsNice kirjoitti:

        40 kiinnostaisi, joten ei ole liikaa :) Olen pk-seudulta.

        Harmi että etäisyyttä niin paljon , minä olen Jyväskylästä


      • satuahan

        tekaistu juttu


      • 56v ja usein pk-seudulla & nuorempaa vailla


    • Luotsi75

      Moi.
      Pidän seksissä ns. tuhmista jutuista. BDSM.

    • Luotsi75

      Pidän ns.tuhmista jutuista.BDSM.

    • 63v

      Läheppä maanantaina tampereelle kauppahalliin kahveelle klo 9-9.30 jod oot manselainen.. Mä helkkarin vanha vapaa äijä.

    • Kelpaisiko 55-v herrasmies Vantaan suunnalta?

      • Ei-lattapäille

        Ei lattapäitä!


    • realistina

      Vanhemmat, ja varsinkin vanhat miehet ovat realisteja, onanisteja tai molempia.

    • bcv

      Täällä olis 40 mies pk-seudulta.

    • Kuopio

      Minä taas olen 57v mies joka haaveilee nuoresta naisesta ja kiinnostusta olisi kaikenlaiseen hyväilyyn ja jos miellyttää molempia niin seksikin olisi mahtava kokemus jossa molemmat nauttisivat ja saisivat esittää omat toiveensa :)

    • nam

      Miksi kaikki sinunlaisesi naiset ovat pk seudulla eikä ketään täällä keskisuomessa,pitäskö lähtee käymään siellä pk ssa että sais antaa nuorelle naiselle namia...nam

    • Onko sulla spostia?

      • Sit-onnistuis

        On mulla. Ottaisit sinäkin niin voitaisiin kirjoitella.


    • jjbbb

      Moni vanhempikin mies haluaa varmasti suhteen ja ei syty sinusta kun ikäero on liian suuri.

      • Voihan se näinkin olla :)


      • nam
        NaughtyIsNice kirjoitti:

        Voihan se näinkin olla :)

        Minä syttyisin ja sytyttäisin liekkeihin sinutkin,haluaisitko saada namia...........


    • Kikkeliskok

      Kyllä se vanhemman miehen mielenkiinto on helppo herättää ihan tavallisen jutustelun lomassa. Osa viestinnästähän perustuu siihen mitä sanotaan, mutta tuollaisessa tilanteessa voit body languagen avulla helposti tarkistaa saatko vastakaikua kiinnostuksellesi.

    • nautintoameille

      Täällä olisi vanhempi naisen huomioiva mies keskisuomessa joka syttyy nuorempiin naisiin tulisesti...

    • Hohhoijaa

      Kyseinen "29-vuotias nainen" on mies. Tulette huomaan keskustelussa jossain vaiheessa, että ei pysty vetämään enää naisen roolia. Mielenkiintoista on, että löytyy miehiä, jotka haluavat esiintyä naisena ylipäätään. Toisaalta vaihtoehto on homous tai transsukupolvisuus. Vakava päätös elämälle.

      • Tätäkin mielenkiintoisempaa olisi kuulla miten olet päätynyt tällaiseen teoriaan täysin asiallisesta aloituksestani?


    • tunnusteluja

      Vanhemmat miehet eivät osaa odottaa, että huomattavasti nuorempi nainen voisi olla heistä kiinnostunut (seikailuunkaan) ja mahdollisen huomion taholtaan ottavat puhtaasta kohteliaisuudesta.

      Nuorten naisten välitön kohteliaisuus voi olla tulkittu niinkin, että heidän ajatellaan ajattelevan vanhemman miehen olevan ns. "vaaraton" vs. nuoret miehet Osa nuorista naisista kokee itsensä rennommaksi "vaarattomien" vanhempien miesten kanssa kekustellessaan kun jo oletuksena on se, ettei kyse edes voisi olla mistään muusta, eli mahdollinen seksuaalinen lataus on poissa noista kontakteista.

      Vanhempi herrasmien vois myös ajatella tulevansa luokitelluksi pervoksi jos avoimesti osoittaisi kiinostusta kovin paljon nuorempaan naiseen.

      Niin, ja kaikki vanhemmat miehet eivät ole edes kiinnotuneita "liian" nuorista aikuisista naisista.

      Vaikeita tulkintoja suuntaan jos toiseenkin.

      Muistakaa sitten ne kumit ym. suojavarusteet ;-)

      • Näitä asioita olen pyöritellyt mielessä itsekin, mukava huomata etteivät omat päättelyt ole siis ihan metsään menneet :)

        Ymmärrän myös logiikan tässä täysin, etenkin kun itsellä ei nuo nuoremmat miehet nappaa ja heidän seurassaan voin olla hyvinkin rento (joka osaltaan saattaa myös johtaa toisen osapuolen virheellisiin tulkintoihin asioiden perimmäisestä luonteesta). Haastava aihe puolin ja toisin.


      • tunnusteluja
        NaughtyIsNice kirjoitti:

        Näitä asioita olen pyöritellyt mielessä itsekin, mukava huomata etteivät omat päättelyt ole siis ihan metsään menneet :)

        Ymmärrän myös logiikan tässä täysin, etenkin kun itsellä ei nuo nuoremmat miehet nappaa ja heidän seurassaan voin olla hyvinkin rento (joka osaltaan saattaa myös johtaa toisen osapuolen virheellisiin tulkintoihin asioiden perimmäisestä luonteesta). Haastava aihe puolin ja toisin.

        Niin, varttuneemman miehen on hieman paha osoittaa liikaa kiinnostusta kovin paljon nuorempaan tai riskeeraa saada pervon leiman ja siksi ainakin osa nuorista naisista kiinnostuneista pitäytyy maltillisesa linjassa. Sitten tietty noita liki itsekritiikittömiä, jotka ajattelevat suunnilleen kaikkien naisten olevan heistä kiinnostuneita ja ns. pokattavissa.

        Juuri eilen kauppareissulla sharmantiksi kokemani nuori nainen kiinnitti hieman tavanomaista enempi huomiotani. Sitten hoitelin kierrostani normaaliin tapaan ja havaitisin hänen useampaan kertaan kaartelevan lähettyviltäni ja katselevan itseäni 'normaalia' pidempään. Hän osui 'polulleni' muutamaan kertaan ja viihtyi kaupassa yhtä kauan muutaman pienen ostoksensa kanssa kuin itse kärryni viikkolatauksessa. Nämä ovat noita pieniä arjen silloin-tällöin tilanteita joista on paha sen kummempia arvella.

        Eräässä toisessa liikkessä on myyjättärenä melko kutkuttava itseäni merkittävästi nuorempi naisekas nainen. Ensi kerran kun hänet tapasin ja jotakin kyselin, niin hän jäi pitkäksi aikaa kiireettömästi juttelemaan komeasti hymyillen ja melko tiiviisti silmiin katsellen ja oli fiilis että jotakin pientä extra-kemiaa oli lmassa suuntaan jos toiseenkin. Bio-tuotteista kun oli puhe, niin heitti jossakin vaiheessa jotakin tyyliin 'luonnollinen kuten minä' ja viittasi käsillään naisekasta kehoaan ylhäältä alas leveästi hymyillen ja silmiin katsoen. Sittemmin seuraavaa kertaa lukuunottamatta hän on vaikuttanut hieman varautuneelta, vaikka aina välillä melko tiiviisti allekirjoittanutta silmäilee.

        Monien tutkimuksien mukaan on varsin yleistä, että miehillä on vaikeuksia tulkita naisten osoittamaa kiinnostusta ja sen luonnetta tai se jää jopa kokonaan havaitsematta. 'Enempi' kiinnostuskin voidaan tulkita vain mukavaksi seurallisuudeksi ja rentoudeksi.

        Tietysti tilanteita on monia ja jos jotakin haluaa tapahtuvaksi, niin jossakin vaiheessa jomman kumman tulisi jotakin vihjailevaa heittää kuvaan mukaan mutta niin, että siihen voi luontevasti reagoida tai sen sivuuttaa. Tilenteita syntyy myös silloin kun itse on mieleltään aivan jossakin toisaalla ja tutka vähemmän herkäksi virityneenä.

        Mutta ihan hienoahan se olisi nautiskella huomattavasti nuoremmankin naisen kanssa jos vain kemiat natsaa.


    • Hiplattavaa

      Niin kyllä vanhemmilla miehillä kiinnostusta löytyy ainakin minulla:)
      Mutta ei löydy savon seudulta sellaisia naisia tai sitten niillä on jo vanhempi miesseura

    • Minulla ei ole ikinä ollut vaikeuksia pokata vanhempaa miestä, enneminkin joutunut työntämään ylimääräisiä kauemmaksi....

      • 63v

        Sinuun ois mukavaa törmätä..


      • nam

        missä tuollainen kissakata herkku asuu,kyselee mies keskisuomesta


      • Kiva että jollakin toimii näinkin päin :D

        Itse olen suht kaunis (ihmiset ovat usein muhun tutustuttuaan ihmetelleet etten olekaan ylimielinen kuten aika moni ulkoisesta olemuksestaan liiankin tietoinen saattaa olla), mutta hieman ujo eli en todellakaan mikään tyrkky ja liian hyökkäävä lähestymistapa miehen suunnalta lähinnä ahdistaa tai en vain osaa ottaa sitä vakavasti.


      • nam
        NaughtyIsNice kirjoitti:

        Kiva että jollakin toimii näinkin päin :D

        Itse olen suht kaunis (ihmiset ovat usein muhun tutustuttuaan ihmetelleet etten olekaan ylimielinen kuten aika moni ulkoisesta olemuksestaan liiankin tietoinen saattaa olla), mutta hieman ujo eli en todellakaan mikään tyrkky ja liian hyökkäävä lähestymistapa miehen suunnalta lähinnä ahdistaa tai en vain osaa ottaa sitä vakavasti.

        Taidat olla oikea namipala , sinua haluaisin ja antaisin kaiken osaamiseni ja kokemukseni sinulle..........


      • Olen kyllä :)


      • nam
        kissakata25 kirjoitti:

        Olen kyllä :)

        Missä sinä kissakata namipala asustelet, olisikohan mitään mahdollisuutta törmätä sinuun : )
        Olisi hienoa päästä heitteleen vaatteitasi ympäri huonetta ja huudattaa sinua oikein kunnolla....


      • nam kirjoitti:

        Missä sinä kissakata namipala asustelet, olisikohan mitään mahdollisuutta törmätä sinuun : )
        Olisi hienoa päästä heitteleen vaatteitasi ympäri huonetta ja huudattaa sinua oikein kunnolla....

        Hki, missäs sä?


    • Rohkeesti vaan flirttiä. Uskon, että useimmat seniorimiehet ovat kiinnostuneita ainakin, jollei oma muija kyttää vieressä... ;)
      Silmänisku tai hameen helman pieni nosto riittää ainakin meikäläiselle...

    • Jiipeegee

      Ei privakirjoittelu aloittajaa kiinnostanut...😕

      • Postilaatikko oli vain jäänyt vahingossa kurkkaamatta.. ;)


      • Jiipeegee
        NaughtyIsNice kirjoitti:

        Postilaatikko oli vain jäänyt vahingossa kurkkaamatta.. ;)

        Siis et antanut osoitettasi


    • hybbi

      Itse olen 48v mes ja tutustuin tässä pari vuotta sitten naiseen, joka oli ensin aivan ihastuttava. Sitten jollain tapaa selvis, että hän on minua aika vanhempi... haarukoin että jotain 5-6v on ikäeroa. Todella hienp tyyyppi, mutta pakko myöntää, että pelkkä tuttu tai kaveri, ei sen kummempaa.

      Mutta jos ap. on 29 ja haluaisi yli 40v miestä, niin 15v ikäero ei ole mitenkään luonnoto. Ja jos on kiva luonto ja muutenkin ok, niin kyllä niitä miehiä on ilman sähköpostejakin olemassa kun menet vain hihasta nykimään.

    • Mies58_02

      Kelpaisiko 58v mies joka ilolla leikkisi kanssasi? Mistäs sinä?

    • Mistäs sinä, onkos 58v liian vanhaa seuraaa.

      • Iän puolesta ei, välimatkaa vaan taitaa olla liikaa (itse olen pk-seudulta)..


      • Riippuu mistä päin sieltä?
        Miten saisin yhteyden sinuun


      • NaughtyIs.Nice
        Mies_Salo kirjoitti:

        Riippuu mistä päin sieltä?
        Miten saisin yhteyden sinuun

        Yhteyden saat ihan helposti. Annat vain yhteystietoa. Ilman sitä ei tule yhteyttäkään ;)
        Minä en sitä julkaise, koska nainen ei moista saa antaa. Sitten myöhemmin jotain muuta ;)


    • muanviljelijä

      Kuulostaa täysin keksityltä jutulta mutta sun täytyy itse tehdä aloite,vanhemmat miehet kunnioittaa naisia sen verran että osaavat käyttäytyä suora toiminta on varma voitto

    • Helppoa

      Ihmettelin myös tätä juttua. Itselläni on ollut muutama ja on nytkin noin 30v nuorempi rakastaja. Tai paremminkin panopuu. Kyllä muutamat tytöt pitävät vanhemmista ihan vaan kokeilunhalusta, ja halusta muutenkin. Yksi oli parisuhteessa kuten minäkin, pari muuta sinkkuja. Sinkut on kuumempia kun eivät saa muuten. Halut ne on naisellakin. Tämä nykyinen soittelee melkein liian usein, että 'kuumottaa'.

    • Tottamaar nuorempi nainen kiinnostaa. Kun tietää että harva nuori nainen on kiinnostunut huomattavasti vanhemmasta miehestä, ei uskalla mitään ehdotella saati tehdä. Sitä pelkää syytöksiä että on pervo äijä.

    • Postia sulle...

    • Rane1968

      Moikka
      Tampereelta 50v olenko liian nuori.. Heh. Urheilullinen rento mies jonka seurassa viihtyy mainiosti.... Uskon että en tuota sinulle pettymystä

    • Mikeyhki

      Pk-seutu ja 50-v. Voisimme varmasti keksiä jotain ;)

    • Pesänjakaja

      Oih! Osui ja upposi salarakas. on 24 v. tällä hetkellä ja sanoo että häntä ei ole kukaan pitänyt niin hyvänä tiemme eroavat hän lähtee Lontooseen kouluun . Haluaisin uuden nuoren naisen seuraa kivojen iltojen merkeissä pitkiä sex sessioita ! Ota yhteyttä rohkeasti olen sinkku ei esteitä oma asunto. Porissa 57 v.

    • Miesvaillanaista12

      Niin..itse olen 42v mies ja oli suhde 24v naisen kanssa.
      Harvoin mies rupee juttelee nuoren kanssa..sitä vaan luulee että nuoria ei kiinnosta vanhemmat miehet..
      Mutta rohkeesti juttelee vaan..

    • kjfsdkklfdklfkl

      Näetä asijoeta oon pyöritelly päessänj vuan ee oo sitten tuntunukkaan hyvältä itealta selevinpäen...

    • kurpitsaukkeli

      Minäkin vanha-ukko innostuin yrittämään halloween pillua ja viheltelin parikymppisille neitokaisille, kunnes joku wanha mummo tuli sanomaan, että viheltelisit vaan sinäkin samanikäistesi perään.Hautuumaalla ei sovi vihellellä, tokaisin, jolloin mummo hävisi kuin sumu tuuleen. Sinne meni sekin vähä hallouweeni pillu. Amen

    • Satakunnan alueella nuorelle neidolle miestä, kirjoittele.

      • Mitä-haluaisit

        No kirjoitetaan. Mitä haluaisit lukea? Mutta tietenkin sellaista, mitä kukaan muu ei voi lukea, koska kirjoitan vain ja ainoastaan sinulle.


      • Kirjoittele vaikka siitä että olet Satakunnan alueella oleva nuori nainen ja haluat tavata vanhempaa miestä, laita se spostin kautta niin kirjoitat vain minulle. Jään odottelemaan.


      • Minä-olen-hyvä
        Juhanico kirjoitti:

        Kirjoittele vaikka siitä että olet Satakunnan alueella oleva nuori nainen ja haluat tavata vanhempaa miestä, laita se spostin kautta niin kirjoitat vain minulle. Jään odottelemaan.

        Kyllä se menee kuule just tosin päin. Se on mies, joka osoitteensa antaa. Jos nainen antaa osoitteensa, hän samalla ilmoittaa olevansa ns. huono nainen.


      • Minä-olen-hyvä kirjoitti:

        Kyllä se menee kuule just tosin päin. Se on mies, joka osoitteensa antaa. Jos nainen antaa osoitteensa, hän samalla ilmoittaa olevansa ns. huono nainen.

        No mutta mullahan on osoite, käytä silmiäsi ja kirjoita meiliä. Ei tässä ketää ole tarkoitus halveerata. Rekisteröitynyt saa helposti suomi osoitteen, sinne voidaan kirjoitella.


      • Minä-olen-hyvä
        Juhanico kirjoitti:

        No mutta mullahan on osoite, käytä silmiäsi ja kirjoita meiliä. Ei tässä ketää ole tarkoitus halveerata. Rekisteröitynyt saa helposti suomi osoitteen, sinne voidaan kirjoitella.

        Aukesko kuvat?


      • Minä-olen-hyvä kirjoitti:

        Aukesko kuvat?

        Eipä näkyny kuvia, eikä postia....


      • Minä-olen-hyvä
        Juhanico kirjoitti:

        Eipä näkyny kuvia, eikä postia....

        No ei. Gmail palautti lähetyksen. Osoitteesi ei toimi.

        Minä kyllä odotan mieheltä rehellisyyttä. Että uskaltaa seistä sanojensa takana.


      • Minä-olen-hyvä kirjoitti:

        No ei. Gmail palautti lähetyksen. Osoitteesi ei toimi.

        Minä kyllä odotan mieheltä rehellisyyttä. Että uskaltaa seistä sanojensa takana.

        Olisko joku muu kuin se, mietippä sivustoa millä kirjoitat, tänne ei voi niitä laittaa ja kun rekisteröitymään joutuu niin saa tämän firman sähköposti osoitteen. Asiat nyt vain ei ole minusta kiinni, säännöt on sääntöjä.


      • Minä-olen-hyvä
        Juhanico kirjoitti:

        Olisko joku muu kuin se, mietippä sivustoa millä kirjoitat, tänne ei voi niitä laittaa ja kun rekisteröitymään joutuu niin saa tämän firman sähköposti osoitteen. Asiat nyt vain ei ole minusta kiinni, säännöt on sääntöjä.

        No jos noin on, niin miksi piilottelet asiaa.
        Mies seisoo sanojensa takana. Sinä koetat sysätä syyn toisten niskoille.
        Häpeäisit. Mutta tuskin osaat.


      • Huvittavafeikki
        Minä-olen-hyvä kirjoitti:

        No jos noin on, niin miksi piilottelet asiaa.
        Mies seisoo sanojensa takana. Sinä koetat sysätä syyn toisten niskoille.
        Häpeäisit. Mutta tuskin osaat.

        Oletko oikeesti tyhmä vai mikä sinua vaivaa? Sullahan on nimimerkki ym tiedossa mikä on vaikeeta??

        Ps. Ei kannata haaveilla seksistä vanhemman miehen kanssa jos ei osaa yhtä spostia kirjoittaa. Olen saanut parhaat naurut ihan sivusta seuranneena.


      • Minä-olen-hyvä
        Huvittavafeikki kirjoitti:

        Oletko oikeesti tyhmä vai mikä sinua vaivaa? Sullahan on nimimerkki ym tiedossa mikä on vaikeeta??

        Ps. Ei kannata haaveilla seksistä vanhemman miehen kanssa jos ei osaa yhtä spostia kirjoittaa. Olen saanut parhaat naurut ihan sivusta seuranneena.

        Täällä joku aina selvittää, että ei pidä ottaa nimimerkille ainakaan Suomi24:n postia. Siis mitä epämääräisen nimimerkin lisäksi on tiedossa?

        Mitä katson rehellisyyttä. Jos kiertelee oman spostiosoitteensa(kin) kanssa, on siinä silloinjotain hämärää.

        Sinne meni sposti kuvineen bittien taivaisiin.


      • Minä-olen-hyvä kirjoitti:

        Täällä joku aina selvittää, että ei pidä ottaa nimimerkille ainakaan Suomi24:n postia. Siis mitä epämääräisen nimimerkin lisäksi on tiedossa?

        Mitä katson rehellisyyttä. Jos kiertelee oman spostiosoitteensa(kin) kanssa, on siinä silloinjotain hämärää.

        Sinne meni sposti kuvineen bittien taivaisiin.

        Niin ollapa tässä nyt korrekti, minun sposti on kokoajan sinun nenäsi edessä niin miten minusta saat kieroilijan?? Joka ainoassa kirjoituksessani on sininen nimimerkki ja sen kun yhdistää tämän firman sivustoon niin siinä on sinulle meiliä, kuinka monta kertaa se tarvii sanoa??


      • Minä-olen-hyvä
        Juhanico kirjoitti:

        Niin ollapa tässä nyt korrekti, minun sposti on kokoajan sinun nenäsi edessä niin miten minusta saat kieroilijan?? Joka ainoassa kirjoituksessani on sininen nimimerkki ja sen kun yhdistää tämän firman sivustoon niin siinä on sinulle meiliä, kuinka monta kertaa se tarvii sanoa??

        Miksi koko ajan oetat sysätä syyn pois itsestäsi.

        Jos olisit rehti, olisit ilmoittanut selvin sanoin, että käytät Suomi24:n sähköpostia ja postilaatikon nimeri on sama kuin nimimerkkisi. Mutta ei. Tuollaista et tehnyt. Koetit vain kieroilla. Oikein hyvä alku! Mitä siitä mahtaisi seurata. Lisää valheiden verkkoa. Vain koska et kanna vastuuta edes puheistasi.

        Pysy siellä missä olet. Minä en sinne tule.


      • Minä-olen-hyvä kirjoitti:

        Miksi koko ajan oetat sysätä syyn pois itsestäsi.

        Jos olisit rehti, olisit ilmoittanut selvin sanoin, että käytät Suomi24:n sähköpostia ja postilaatikon nimeri on sama kuin nimimerkkisi. Mutta ei. Tuollaista et tehnyt. Koetit vain kieroilla. Oikein hyvä alku! Mitä siitä mahtaisi seurata. Lisää valheiden verkkoa. Vain koska et kanna vastuuta edes puheistasi.

        Pysy siellä missä olet. Minä en sinne tule.

        No kyllä se on lukenu jo ties missä viestissä että sposti toimii, eihän sitä voi tietää että joku on niin pöljä eikä tajua asiaa, jos se olis joku muu kuin tämä niin se kait kuuluis mainita? Mutta oletuksena on että ihminen ymmärtää mitä lukee. Juu kiitos vaan kovasti yrityksestä, ehkä löydän jonkun muun nuoren neidon joka osaa sekä lukee että kirjoittaa. Saatikka ottaa miehen niin että kassit tutisee.


      • Elämän-totuuksia
        Juhanico kirjoitti:

        No kyllä se on lukenu jo ties missä viestissä että sposti toimii, eihän sitä voi tietää että joku on niin pöljä eikä tajua asiaa, jos se olis joku muu kuin tämä niin se kait kuuluis mainita? Mutta oletuksena on että ihminen ymmärtää mitä lukee. Juu kiitos vaan kovasti yrityksestä, ehkä löydän jonkun muun nuoren neidon joka osaa sekä lukee että kirjoittaa. Saatikka ottaa miehen niin että kassit tutisee.

        Sinä se osaat hivellä naisen itsetuntoa.
        Ei ihme, että täältä täytyy koettaa ruinia seuraa.

        Olet vain unohtanut erään pikku jutun. Nainen on aina oikeassa. Ja jos nainen olisi jostain syystä väärässä, hänelle pitää kertoa hänen olleen oikeassa.


      • Elämän-totuuksia kirjoitti:

        Sinä se osaat hivellä naisen itsetuntoa.
        Ei ihme, että täältä täytyy koettaa ruinia seuraa.

        Olet vain unohtanut erään pikku jutun. Nainen on aina oikeassa. Ja jos nainen olisi jostain syystä väärässä, hänelle pitää kertoa hänen olleen oikeassa.

        Minähän kerroin että hän on oikeessa, lukutaitonsa kanssa, ja ymmärryksensä kanssa mitä lukee.... Ja kyllä hivelee ihan ajatuksen tasolla minuakin kun pyytämättä lähettää mukamas kuvia ja perään sanoo että sposti on vaarallinen ja huijareita täynnä? No mitä tästä opimme.... Emme mitään, vai olisko bipolaarihäiriötä ilmassa. Tihkuttaa ainakin.... Syksyä.


      • Juhanico kirjoitti:

        Minähän kerroin että hän on oikeessa, lukutaitonsa kanssa, ja ymmärryksensä kanssa mitä lukee.... Ja kyllä hivelee ihan ajatuksen tasolla minuakin kun pyytämättä lähettää mukamas kuvia ja perään sanoo että sposti on vaarallinen ja huijareita täynnä? No mitä tästä opimme.... Emme mitään, vai olisko bipolaarihäiriötä ilmassa. Tihkuttaa ainakin.... Syksyä.

        Heitti ensin väärään kohtaan kommentin, mutta en voi kuin ihmetellä mitä täällä oikein tapahtuu?


      • NaughtyIsNice kirjoitti:

        Heitti ensin väärään kohtaan kommentin, mutta en voi kuin ihmetellä mitä täällä oikein tapahtuu?

        Samoin, toi yks pipovikanen ei osanut lähettää millään meiliä, no lue niin toivottavasti ymmärrät...


    • kuntoaon

      Sä haluatkin sitten kokeneen miehen käsittelyyn. Vähintäin puolituntinen meneekin kevyesti. Usein paljon pidempään.

      • Mitähän täällä oikein tapahtuu?


      • JpwÄtJtn
        NaughtyIsNice kirjoitti:

        Mitähän täällä oikein tapahtuu?

        En tiedä,en ole seurannut keskustelua aikoihin... suoraan kirjottelun kuitenkin lopetit,ja kuvat mitä laitoit,oli netistä blokattuja... Hmm... Niinkuin silloin joku tuolla alussa totesi:
        Aloittaja on kundi,tulette huomaamaan ; )

        Ehkä joku tuollaisesta Jaska/Jaana jutusta jonkun näköisiä kiksejä saa... En vaan ymmärrä,
        v[ttu mitä😳?


    • dadddd

      Kyllä nuoren naisen kanssa olisi mielekästä puuhailla hiplailla pitkin vartaloa ja hyväillä sieltä sun täältä ja katsoa kun nuori nainen kiemurtelee kiimasta kosteana edessäsi ja tahtoo saada munaa sisäänsä , mutta annetaan vielä kiiman kiihtyä ja sormetetaan vaan sekä hyväillään ja suukotellaan ympäri kehoa

    • Nuori nainen sua kaivataan vieläkin. Satakunnan alueella.

    • nam

      6kymppinen haluaa antautua nuorelle naiselle

    • Syitä varmaan on monia siihen, että nuori nainen ja vanhempi mies eivät kohtaa.

      Itse ainakin saan kyllä hymyjä ja pientä flirttiä nuoremmilta naisilta, mutta en ainakaan halua antaa itsestäni ällöttävän setämiehen mielikuvaa. Silloin jos kumpikin odottaa toisen aloitetta eikä kumpikaan halua nolata itseään, haaveeksihan se jää.

      Itselläni on tälläkin hetkellä pari kysymysmerkkiä meneillään, ovatko vain ystävällisiä ja kohteliaita, vai olisiko mielenkiintoa enempään. ;) No, silmiin tuijotteluksi ja hymyilyksi taitaa jäädä.

      Baareissa en hirveästi kulje ja kaupassa on todella outoa ajatella ehdottavansa lähempää tuttavuutta. Missä sitä sitten tutustuisi, jää vaihtoehdoksi treffipalstat eikä niistäkään mitään löydä. :(

      Mutta toivottavasti sinä löydät hyvän kaverin toteuttamaan haaveesi. ;)

      • Näin se vähän taitaa olla. Onneksi ei olla jäniksen selässä ;) Toivottavasti silmäpelit siellä johtavat toivottuun lopputulokseen :)


      • Siinä-se-syy
        NaughtyIsNice kirjoitti:

        Näin se vähän taitaa olla. Onneksi ei olla jäniksen selässä ;) Toivottavasti silmäpelit siellä johtavat toivottuun lopputulokseen :)

        Todellinen syy on fantasian ja realiteetin ero 槍決.
        Jotkut vaan fantasioi 槍決. Ei siinä konkretia kohtaa 槍決.


      • NaughtyIsNice kirjoitti:

        Näin se vähän taitaa olla. Onneksi ei olla jäniksen selässä ;) Toivottavasti silmäpelit siellä johtavat toivottuun lopputulokseen :)

        Sama homma. Tuskinpa kiirehtiminen muuttaisi tilannetta. Varsinkaan kun yksin kiirehtisi. ;D
        Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että pelkästään se, että onko nuorempi tai vanhempi ei ihan riitä. Täytyy olla sitä muutakin kipinää.
        Kiitos, toivottavasti sielläkin unelmista tulee totta ja oikea kaveri fantasioille löytyy. ;)


      • Siinä-se-syy kirjoitti:

        Todellinen syy on fantasian ja realiteetin ero 槍決.
        Jotkut vaan fantasioi 槍決. Ei siinä konkretia kohtaa 槍決.

        Olet varmasti ihan oikeassa.


    • Ike

      Onko muka joku kuuskymppinen mies joskus saanut kakskymppiseltä naiselta muuten kuin rahalla?

      • Tattisja

        On... No en ihan 60. 52v ja 18 v neito tykkää käydä kylässä. Se on ihan mukavaa vaihtelua omaan muijaan kun näkee aitoa nuorta nauttivan.


      • mävuan

        Kyllä niitä silloin tällöin löytyy ja lisää etsitään uusia kokemuksia Kuopiosta ja ympäristöstä


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe