Ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi

Uskonnonope

ette pääse taivasten valtakuntaan”.

Onko kansanedustaja älämölössään unohtanut tämän?

10

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihyvänenaika

      kyllä nyt täytyy uusia lottokone jolal arvot noita kommenttejasis !

      • Uskonnonope

        Se on lainaus Matteukselta Raamatusta ei opiskelijan gradusta.

        Mutta itse aiheeseen, onko ukaasi tällä kertaa paikkansa pitämätön? Ehkä ei ainakaan opettajaksi koululle, jos Pietari olis ovenpieleen nojaamassa vartjan uniformu päällä.


    • nähty.on

      Ei kyllä auennut mitä tarkoitat avauksellasi. Tulla lastenkaltaiseksi mitä se mielestäsi tarkoittaa ?

      • Uskonnonope

        Mielikuvitusta, luovaa energiaa, kykyä epäkonventionaaliseen ajatteliun ja ilmaisuun.


      • Uskonnonope kirjoitti:

        Mielikuvitusta, luovaa energiaa, kykyä epäkonventionaaliseen ajatteliun ja ilmaisuun.

        Varmaan jotakin sellaista koska kaikki edes rippikoulun käynneet tietävät , että tuolla viitataan ns. puhtauteen . Ei siihen mitä herätysliikkeissä selitään, että heteromiehet ihan hirveässä kliimaksissa paasaavat homojen yhtymisiä vastaan . Vaan puhtauteen, tabula raasaan.


      • näinmenee
        nähty.on kirjoitti:

        Varmaan jotakin sellaista koska kaikki edes rippikoulun käynneet tietävät , että tuolla viitataan ns. puhtauteen . Ei siihen mitä herätysliikkeissä selitään, että heteromiehet ihan hirveässä kliimaksissa paasaavat homojen yhtymisiä vastaan . Vaan puhtauteen, tabula raasaan.

        siinä ei viitata mihinkään puhtauksiin vaan luottamukseen vanhempiinsa nähden.
        eli takasin sinne rippikouluusi.


      • näinmenee kirjoitti:

        siinä ei viitata mihinkään puhtauksiin vaan luottamukseen vanhempiinsa nähden.
        eli takasin sinne rippikouluusi.

        Ja höpö, höpö. Vaan nimenomaan mielenpuhtauteen.Toki myös luottamukseen vanhempiinsa mutta nimenomaan siihen, ettei heitä ole "liattu"


      • Uskonnonope
        nähty.on kirjoitti:

        Varmaan jotakin sellaista koska kaikki edes rippikoulun käynneet tietävät , että tuolla viitataan ns. puhtauteen . Ei siihen mitä herätysliikkeissä selitään, että heteromiehet ihan hirveässä kliimaksissa paasaavat homojen yhtymisiä vastaan . Vaan puhtauteen, tabula raasaan.

        Siinä mielessä puhtauteen, kuten nähty.on viittasi tabula rasaan, että toisin kuin kansanedustajalla - näillä oppilailla ei ollut yhteiskunnallisessa taideprojektissaan sellaista oman edun tavoittelun pyrkimystä tai sellaista toisen tekijänoikeuden varastamista kuin, mihin kansanedustaja lankesi. Vilpillisyys oli lapsukaisista poissa (tabula rasa) toisin oli juonittelevan kansanedustajan moraalin laita (rapula tasa😇).


    • olkaamme.armolliset

      Lauran lähimuisti on 2 minuuttia eli on se.

      • Uskonnonope

        Niin oli myös eräällä valtakunnankanslerilla taannoin, nyt en muista nimeä, mutta ehkä tuolla Israelissa se muistetaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe