Subarun huoltohinnat

Ovat laillista ryöstämistä. Aivan karseet huoltohinnat ainakin pk-seudulla. Huh huh.
Ilmoita


19 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


Metroauton huoltohinnat bensa xv:lle 2ltr cvt. Huh huh mitkä hinnat.

15tkm 318€
30tkm 537€
45tkm 333€
60tkm 594€
75tkm 305€
90tkm 565€
105tkm 520€
120tkm 828€
135tkm 333€
150tkm 537€
165tkm 368€
180tkm 622€
195tkm 305€
Ilmoita
Nykyään ei ole mitään syytä käyttää merkkihuoltoa.
1 VASTAUS:
Kyllä merkkihuoltoa kannattaa käyttää jollakin toisella merkillä monestakin syystä, mutta Subarun tapauksessa tuskin - merkkihuollot olivat ainakin jo melkein kolmekymmentäkin vuotta sitten kalliita. Eikä työnlaatu kaksista ollut korjauksien osalta, huoltohommat öljyjen, jarrupalojen jne vaihtoineen eivät sentään menneet reisille.
+Lisää kommentti
Kallistahan tuo on. Jossain mainoksessa kehuttiin että boxeri on helppo ja edullinen huoltaa koska apulaitteet on moottorin yläpuolella. No, mitä sitten, eihän niitä vaihdeta joka huollossa. Öljy, suodatin, ym vaihdetaan kuten muissakin autoissa.
Tosin jarruhuolto kuuluu ohjelmaan. Moneen autoon se ei kuulu, mutta sitten jumiutuneita jarruja korjataan ja asiakas maksaa.
Joka tapauksessa merkkiliikkeen katteet on kohdallaan.
2 VASTAUSTA:
Mitä tarkoitat sillä, että jarruhuolto kuuluu ohjelmaan. Omaan Foresteriin tehtiin jarruhuolto 45 tkm huollossa. Lisähintaa siitä tuli 150 euroa normaalihuollon päälle. Jarrut ilmeisesti avattiin ja puhdistettiin.
Ennen kyseistä huoltoa jarrut ravistivat, kolisivat ja ottivat epätasaisesti.
Omasta mielestäni jarrujen huolto olisi pitänyt mennä takuuseen, mutta Espoon Metroauton mielestä kyseessä normaalia kulumista/likaantumista.
Foresteristi kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä, että jarruhuolto kuuluu ohjelmaan. Omaan Foresteriin tehtiin jarruhuolto 45 tkm huollossa. Lisähintaa siitä tuli 150 euroa normaalihuollon päälle. Jarrut ilmeisesti avattiin ja puhdistettiin.
Ennen kyseistä huoltoa jarrut ravistivat, kolisivat ja ottivat epätasaisesti.
Omasta mielestäni jarrujen huolto olisi pitänyt mennä takuuseen, mutta Espoon Metroauton mielestä kyseessä normaalia kulumista/likaantumista.
Kuului 30 tkm huoltoon.
+Lisää kommentti
Persaukisille kaikki on kallista.
2 VASTAUSTA:
Tuo on totta. Puhut vähän mutta asiaa.
Sitähän sen tiedät
+Lisää kommentti
Eikö nuo nyt ole ihan normihintoja autolle kuin autolle??
1 VASTAUS:
On. Persaukiset tekee siitä vaan ison numeron, kun ei elämässä oikein mitään muutakaan ole.
Johtuen juuri tuosta rahattomuudesta....
+Lisää kommentti
Minä skodan kanssa en päässyt kuin kuukauden tuommoisilla summilla.
Ilmoita
Subarun varaosat maksaa puoltaenemmän kuin muiden mutta onhan ne kestävämpiä?
Esim. pyöränlaakeri meni ensikerran 270 000kilometrissä, alustan osia ei ole mennyt muita kuin valojen korkeussäätötanko 280 000kilometrissä, jarrupalat meni ensikerran yli 200 000 km.
Öljyt ja suodattimet vaihdetaan jo 15 000km välein, eli ovat yhtä heikkoja kuin muillakin, ellei heikompia. Huoltojen hinnat puolta kalliimpia kuin esim. foordeissa!
Se miksi pidän subarusta on se että melkein kaikissa osissa lukee Made in Japan, Subaru!
Tietysti vielä ajo-ominaisuudet, Subarulla pääsee sellaisia nopeuksia tilanteissa joista muilla autoilla voi vain haaveilla! mutkainen asfaltti tai soratie, kokeilkaapa joskus Subarua niin yllätytte!
1 VASTAUS:
Mulla oli kauan sitten neliveto-Subaru 1.8.
Laatutyötä, ei oikeastaan tarvinnut silloin mitään korjailla. Mutta laiska oli ja veti paljon polttoainetta. Vanhanaikainen.

Jos jollain kestävät jarrupalat 200 000 km, se ei kerro mitään laadusta. Se kertoo ajotavoista. Paljon pitkää matkaa ja kevyitä jarrutuksia harvoin. Eikä peräkärryä tai asuntovaunua ole vedetty.
+Lisää kommentti
Minkä takia edes käytät merkkihuollossa kun ei sitä kukaan huoli vaihdossa kuitenkaan.
2 VASTAUSTA:
Mistäs sinä sen tiedät? Omistatko subarun, ja olet yrittänyt vaihtaa sitä johonkin, vai mihinkä väitteesi perustuu?
Katkera persaukinen saksalaisella "premium" kärryllä ajava valittaa tuskaansa, kun osarit ahdistaa ja auto koko ajan rikki.
+Lisää kommentti
Sen takia teen itse kaikki hommat niin säästän rahaa muuhun hauskaan
1 VASTAUS:
On rahaa korjailla vähän enemmän kun suparu sippaa.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Subarun huoltohinnat

Ovat laillista ryöstämistä. Aivan karseet huoltohinnat ainakin pk-seudulla. Huh huh.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta