Mitä mahtaisit tuntea, jos lähettäisin sulle viestin jossa kertoisin, että tunteet ovat vielä olemassa ja minulla on ikävä sinua. Tuntisitkohan iloa, hymyä ja tunteiden loimua? Vai inhoa, tuskaa, kauhua ja pakokauhua?
Mietin nainen reaktiotasi..
28
1081
Vastaukset
- Arpiajaonnea
Jälkimmäisiä veikkauksen. Muutenhan te eläisitte loistavaa yhteiselämä tälläkin hetkellä.
- Etvarmaan
Oletko joskus ketronut tunteesi mikulle..
- ghklkhgg
tuntisin just sitä iloa,hymyä ja tunteiden loimua :)
- Haurassulle
😊,rakastaisin sua niin kuin ennenkin.Voi kun oikeasti ottaisit muhun kontaktia,haluaisin todella mutta et varmasti tee näin..
- Miehiäjokalähtöön
Koko skaala on mahdollinen riippuen ihan siitä kuka olet.
- Sitähän_se_kaikki_on
Olisin todella onnellinen..😊
(Jos olisit juuri hän, mutta en voi tietää)
n>m- muuteneivoitietää
Mikä sinua estää kertomasta tunteitasi hänelle?
- Sitähän_se_kaikki_on
muuteneivoitietää kirjoitti:
Mikä sinua estää kertomasta tunteitasi hänelle?
Tunteita ajatellen , ei mikään..
Olis tietysti kiva jos näkis joskus ja olis mahdollisuus kahden keskeiseen rupattelu tuokioon..
Jos hän lähettäisi minulle tuollaisen viestin, niin tuntisin iloa, onnea, hymyä, tunteiden loimua ja kaikkia muitakin mahdollisia onnen tunteita. Ja vastaisin hänelle, että samoin.
- minäsevaan-
Ensimmäisiä tietenkin. Vaikka nykyisellään on asiat kai vähän mahdottomia, niin olisi se huikeaa tietää tuollainen asia ja vielä päästä ketomaan, että itsekin tuntee vahvemmin kuin on ikinä ketään kohtaan (jopa sitä ensirakkautta) tuntenut. Tosin, hän ei ole tunteitaan varsinaisesti ikinä kertonut minulle. Vain jotain vihjailuja, joita ei uskalla ottaa tosissaan tai ne voi lukea useammalla tavalla.
No jopas jotakin? Minä tuskin kykenen tuntemaan voimakkaammin,
kuin ensirakkauttani kohtaan.- Päätyynyyn
Niin..nyt kun mietin sitä viestiä, niin kai sen voi tulkita monella tapaa. Mutta ihastus nyt on selkeää. Mutta tuskin tämä minulle oli. Vaikea uskoa että minua kohtaan vahvempia kuin.. Ja on mentävä eteenpäin. Harmittaa silti kun asiat olisi voinut hoitaa niin paljon paremmin.
- näitäeijaksa
Täyttä puppua aina nämä toistuvat rallattelut siitä, että tuntee enemmän kuun ketään muuta kohtaan koskaan.
- minäsevaan-
No, toistaiseksi tunnen enemmän kuin ketään muuta kohtaan koskaan. En tietenkään voi tietää, mitä elämä eteen tuo ja tietysti tiedostan, että maailmassa ihmisiä on niin monta että kyllä joku muukin saattaisi ihastuttaa todella paljon vielä tämän jälkeenkin. Siinä kohtaa vain sitten, jos on varattu, täytyy tehdä valinta. Uskon myös, että tosirakkauden kanssa yhdessä ollessa ei niin helposti synny ainakaan suhteita rikkovia tunteita muita kohtaan kuin otollisella hetkellä joko yksin tai väärässä suhteessa. Näinä kahtena kertana, kun olen ollut rakastunut, ei kukaan mies ole heidän kanssaan pystynyt kilpailemaan samaan aikaan. Ensirakkauden kohdalla oli mahdollista alkaa rakastaa toista, koska en ollut nähnyt häntä aikoihin ja minut oli enemmän ja vähemmän torjuttu. Jos olisin ollut hyvässä suhteessa ensimmäiseen, en välttämättä olisi tässä tilanteessa tämän toisen kanssa. Mutta ei se vähennä sitä rakkautta, mitä tosta kohtaan nyt tunnen. Nyt on nyt ja spekulaatiot mitä olisi ollut jos asiat olisi olleet toisin, ovat turhia.
- Dian
Ajatus saa punastumaan reaktio olisi onnellinen ja tunteiden loimua ja kaikkea positiivista. Mikä sinua hidastaa laittaa viestiä?
- Odottelen
Laita vaan...
Minun kohdallani se riippuisi ihan siitä,
kuka mies sinä olet.
Jonkun viesti aiheuttaisi vastemielisyyttä,
jonkun ei.
T: Ei-Murmeli- ympärimennään
Iiloa, hymyä, tunteiden loimua, kauhua ja pakokauhua. Ja taas sama setti alusta.
- Sitätuntisin
Iloa, hymyä ja tunteiden loimua. Henki salpaantuisi ja hymy venyis korviin asti.
- Tyhjäätäynnä
Voi että kun en yhtään mitään. Sorry.
- tämmöttiis
Jaa-a. Vähän samanlainen kysymys kuin mikä olisi ensireaktiosi, jos avaruualus parkkaisi takapihallesi. Varmaan ensin tuo jaa-a.
- minäodottelen
Tunteiden iloa
- Onnenkyyneleet
Tuntisin iloa, hymyä, onnellisuutta. Tunteita on paljon häntä kohtaan. Sanoisin samoin tunnen ja ikävä on ollut sinua. Sydän pakahtuu. Iki onnellinen nainen siinä hetkessä. Onnesta itkisin.
- Mitäänleikkejäjaksa
Tuskinpa hän mitään kirjoittaisi kun löytää varmaan muutenkin jos on asiaa ja uskaltaa jututtaa vaikka kadulla
- EiKoskaan
Iloa ja surua.
Epätietoisuutta.
Kaverini sanoisi anna miehen mennä.
Olen tuntenut itseni tyhjäksi.
En ole helppo. - OnnellinenAune
Eipä ole ainakaan mulle toi viesti. Hän näkee mun naamastakin, mitä mieltä mää Hänest olen... <3 :)
- aamiaisnainen
Tuntisin iloa, hymyilisin hymyä. Loimua ei tosin ole kuin taivaanrannassa, siellä minne aurinko laskee.
- jokuerektiokai
Mutta jos hänelle tuli spontaani erektio?
Tyttöjä unissa ja pippeli...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446