Olen pienessä mielessäni miettinyt edellisiä tyttöystäviäni ja ovatko he oikeasi saaneet orgasmin? Tuo viimeisin heistä oli varma tapaus. Pillu alko sykkiä ja kasvot vääntelivät, näytti niin ihanalta. Siitä sitte aina sain sellaset kiksit, että multa tuli melkein saman tien.
Edelliset suhteet sitte on vähä alkanu mietityttään, että onkohan ne feikannu orgasminsa? Eräskin nainen alko tärisemään ja ulisi todella kuuluvasi. Kuitenkaan sen pillu ei alkanu sykkiä.
Onko se sykkiminen varma merkki orgasmista? Voiko orgasmin saada ilman, että pillu alkaa sykkiä?
Tunnistaako feikki orgasmin?
8
3613
Vastaukset
- tyttö vaan
enpä osaa muista naisista sanoa, mutta kyllä minulla vaan tuppaa sykkimään aina orgasmin jälkeen.
- low
Jokainen orgasmi on erilainen!!!
- tyttönen
Hei!
Karkeasti jaoteltuna on kaksi erityyppistä orgasmimuotoa: klitorisorgasmi ja emätinorgasmi. Klitorisorgasmi tulee nimensä mukaan klitorista hyväilemällä ja silloin minulla ei emätin syki juuri ollenkaan. Se on itselleni myös helpompi tapa saada orgasmi. Emätinorgasmi taasen lähtee sekä klitoriksen että g-pisteen hyväilystä ja on usein voimakkaampi. Lisäksi sen seurauksena emätin sykkii ja muutenkin se tuntuu voimakkaammalta. Itse saan harvoin emätinorgasmin, miehen kanssa en ole saanut vielä koskaan. No elämä on.
En osaa sanoa onko sinulle feikattu vai ei, mutta naistenkin tapa näyttää orgasmi on hyvin erilainen.- m81
Tuolla mun exällä oli tapana ottaa oikeen mun takapuolesta kiinni ja puristaa klitoris vasten mun häpyluuta. (lähetys saarnaajassa)
Yhdyntä oli siis sellasta keinuttelua, missä ei päätarkoitus ollu kullin hakkaaminen sisään, vaan just se klitoriksen kiihottaminen.
Exä ainaki tuntu ainaki nauttivan tästä tyylistä. Sitte kun itsekki oppi tuon tyylin, niin exä sai lähes aina.. - m81
Tuolla mun exällä oli tapana ottaa oikeen mun takapuolesta kiinni ja puristaa klitoris vasten mun häpyluuta. (lähetys saarnaajassa)
Yhdyntä oli siis sellasta keinuttelua, missä ei päätarkoitus ollu kullin hakkaaminen sisään, vaan just se klitoriksen kiihottaminen.
Exä ainaki tuntu ainaki nauttivan tästä tyylistä. Sitte kun itsekki oppi tuon tyylin, niin exä sai lähes aina.. - Oikeassa O:ssa
m81 kirjoitti:
Exä ainaki tuntu ainaki nauttivan tästä tyylistä. Sitte kun itsekki oppi tuon tyylin, niin exä sai lähes aina..Kyllä mulla ainakin sykkii ja sitä enemmän ja pidempään ja voimakkaammin sykkii mitä voimakkaampi orgasmi on ollut. Itse saan aina orgasmin juuri tollasella klitoriksen kiihotuksella jota kuvailit. Pienilantioiset miehet sopii tähän tarkoitukseen paremmin kun ne pääsee hyvin jalkojen väliin ja häpykumpu painaa ihanasti klittaa.
- Maruaana
kolmen naisen kanssa sängyssä olleena voin sanoa että kaksi feikkasi, kolmas ei saanut mutta ei jaksanut ruveta feikkaamaankaan. miehelle meni läpi täydestä nämä feikitkin.
itselläni orgasmissa, sekä klitoris- että vaginaorgasmissa sykkii, vatsalihakset kouristaa, selkäkin saattaa mennä kaarelle ja naamanilmeitä tuskin hallitsen. ei siis mikään kaunis näky:)
mutta onhan niitä kaikenlaisen näköisiä orkkuja, isoja, pieniä, pitkäkestoisia, salamaorkkuja, kivuliaita, monenkertaisia... - raksu
Ei mun exät ainakaan huomannu... Ainoa jonka kanssa olen oikeasti saanut orgasmeja, ja ihania sellasia, on nykyinen mieheni, jonka kanssa olen ollut jo 10 ihanaa vuotta. Aikaisemmin en saanut ja sorruin feikkaamaan... Kukaan ei huomannu. Ja siitä sykkimisestä - ei mun mies oo tuntenu mun sykkivän kun pari kertaa... Vaikka oon saanu upeita orgasmeja, hän ei ole pystynyt niitä kalullaan tuntemaan. Mun aidon orgasmin tuntee siitä, että mulla menee reidet ja peppu ihan kananlihalle ;) Eli yksilöitä olemme tässäkin asiassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841