Lakkosedät

masaheadhill

Menkääpä joskus seuraamaan jonkun linja-autoyrityksen portin pieleen näitä naurettavia lakkovahteja.
Kukaan niistä ei saa mennä portin sisäpuolelle, heidän paikkansa on firman ulkopuolella.
Ne huonokuntoiset sedät siinä portilla ovat muutenkin niitä reppanoita jotka eivät osaa muutakuin huudella .
Muuta eivät voi ilman seuraamuksia tehdä.
Kamerakännykän voit laittaa nauhoittamaan niin saavat potkut , mikäli yrittävät sinun työhönmenoasi estää.
Tosin sitä ei ole ikinä tapahtunut, sitten 70- luvun..

Tässä tuli nyt ihan liian monta asiaa peräkkäin.
Huomatkaa , et nämä lakkosedät eivät kykene lukemaan jokaista lausetta tästä viestistä, vaan jumittuvat johonkin kohtaan pelkästään ja kun muuta eivät osaa, ryhtyvät jauhamaan jostain ruiskuista : D

Mikä muuten vie keskittymiskyvyn ja pitkien lauserakenteiden ymmärtämistaidon?
Olisiko alkoholi ; ) Sen käytön nämä lakkosedät osaavat.

Lähden perheeni kanssa kuukauden kesälomalle nyt. Hyvää syksyä myös lakkosedille!

21

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talkoo-Taavetti

      Mene vaan kesälomalle ja nythän ne kesäiset säätkin ovat ja työnantajaystävällisenähän oletkin kuuliaisesti jättänyt lomasi myöhäisimpään ajankohtaan työnantajan pyynnöstä.
      Mitä lakkoiluihin tulee, pysyttelemme kyllä porttien ukopuolella ja siellä tulee pysymään myöskin Masahiiri aivan takuuvarmasti ja ruutta soi sekä tärpättivoitelu munille jollei hiiriboy tottele.
      Potkutko ??? Eläkeukkoja suurin osa meistä, että ihan sama, mutta työhönmenosi estetään ja saattaapi olla kun lomilta palailet, onkin totaalinen lakkotilanne päällä koko Suomessa, joten poltamme vielä sinun lomarahasikin siinä tuoksinassa. Mitään erikoistyölupia ei myönnetä.

    • Karjuheinolasta

      Kohta nähdään kulkevatko innokkaimmat jopa fillarilla töihin kun kaikki polttoaqineen kuljetuksetkin keskeytyvät lakkojen takia.

    • Talkoo-Taavetti

      Se lienee heillä kohta ainoa vaihtoehto.
      Mutta viisaampaa jäädä pois portilta.
      Luulisi olevan paljon mukavampaa viettää lakkopäivää puolisonsa kanssa, mitä tahansa sitten puuhastellenkin, kuin että puolison polkemisen sijasta polkea portille ja tulla ruiskutetuksi ja ehkä jopa munista tärpätöidyksikin.

    • Partajugi

      Nähdyksi tuli että joutuivat Sipilän neitijengi antautumaan AKT.n ja toistenkin liittojen edessä.
      Taas nähtiin että lakkosetien voima se on joka jyllää.
      Jyllää vastedeskin kun tarve vaatii.

    • Karjuheinolasta

      Hyvin jyllää ja me eläkeläiset toimimme apujoukkoina rikkureita ja eläkeukkoja estämässä töihinpääsyyn.
      Meillehän ei voida antaa lopputiliä rettelöinnistä, koska olemme eläkkeellä jo.

      • kylläsaarauhassaajaa

        Mutta putkaan pääsee ja itseään saa puolustaa. Sopii tulla kokeilemaan.


    • Arikähärä

      Ei kannata kokeilla.
      Taavetin porukka voittaa aina sen eläkeläisarmeijansa kanssa.
      Ei löydy sellaista määrää poliiseja joka portille eikä niin tilavia putkiakaan jonne voisi sellaisen määrän lakkovahteja viedä.
      Kastelivat minutkin aikoinaan Espoossa kun yritin rikkuriksi.
      Munat jäi sentään tärpätillä sutimatta kun uskoin vähemmälläkin.
      Siis turhaa uhoamista. Parasta kun pysyttelet portin ulkopuolella vaan työtaistelutilanteissa, sillä he puolustavat lakkolaisia eivätkä välitä vaikka putkaankin vietäisi.

      • Anonyymi

        Kaikenkaikkiaan 5 rikkuria suihkutettiin eri varikkojen porteilla ja yhden munat tärpätilläin vedettiin.
        Siitä oppi meni kerralla perille ja työläiset voittivat lakkoillen kiistan .

        Talkoo-Taavetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenkaikkiaan 5 rikkuria suihkutettiin eri varikkojen porteilla ja yhden munat tärpätilläin vedettiin.
        Siitä oppi meni kerralla perille ja työläiset voittivat lakkoillen kiistan .

        Talkoo-Taavetti

        Itse olen aina ajanut kun näitä typeriä lakkoja.
        Paras oli se kun luottamismiestä oli tönitty.
        En kuulu liittoon koska siinä säästyy 500e vuodessa.
        Olen jo yli 15000e säästänyt häh häh hää.
        Lakkovahteja olen nähnyt mutta ei ne mitään uskalla sanoa, talkoo-taavettikin juoksi karkuun kun näki minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen aina ajanut kun näitä typeriä lakkoja.
        Paras oli se kun luottamismiestä oli tönitty.
        En kuulu liittoon koska siinä säästyy 500e vuodessa.
        Olen jo yli 15000e säästänyt häh häh hää.
        Lakkovahteja olen nähnyt mutta ei ne mitään uskalla sanoa, talkoo-taavettikin juoksi karkuun kun näki minut.

        Onhan se hyvä summa säästössä (varmaan makaa korkeakorkoisella tilillä?) kun satut tarvitsemaan esim. oikeuskäyntirahaa vaikka työnantajaasi vastaan. Mutta kokemuksesta tiedän, että tuolla vaivaisella 15000e summalla ei kauaa leivättömänpöydän ääressä jutella. Mutta jos olisit ay jäsen niin et tarvitsisi ollenkaan tuollaisia määriä kyseisiin oikeuskäynteihin. Nimimerkillä, olen tarvinnut oikeusapua ay liikkeeltä ja sanon vaan että kannattaa olla jäsen. Rikkurit ovat naurettavia ja niitä nimitettiin ennen työmiehen paskaksi. Mitähän lienevät nykyisin nimeltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä summa säästössä (varmaan makaa korkeakorkoisella tilillä?) kun satut tarvitsemaan esim. oikeuskäyntirahaa vaikka työnantajaasi vastaan. Mutta kokemuksesta tiedän, että tuolla vaivaisella 15000e summalla ei kauaa leivättömänpöydän ääressä jutella. Mutta jos olisit ay jäsen niin et tarvitsisi ollenkaan tuollaisia määriä kyseisiin oikeuskäynteihin. Nimimerkillä, olen tarvinnut oikeusapua ay liikkeeltä ja sanon vaan että kannattaa olla jäsen. Rikkurit ovat naurettavia ja niitä nimitettiin ennen työmiehen paskaksi. Mitähän lienevät nykyisin nimeltään.

        Hyvä kun aina puhutaan että liiton ansiota että edut ja palkat.
        Mitkä edut?
        Työehdot on ku keskiajalta, EU:n huonoimmat.
        Liksa suhteessa työhön ni empä kehuis, ammattimies saa vähintään saman saa lafkoilta jotka ei noudata TESsiä.
        Sit tää kans hyvä että luottamusmiehet hoitaa jos tulee ongelmia, hyvä vitsi.
        Tiedän vaik miten monta tapausta jossa luottikset eivät tehneet yhtään mitään kun ongelmia tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun aina puhutaan että liiton ansiota että edut ja palkat.
        Mitkä edut?
        Työehdot on ku keskiajalta, EU:n huonoimmat.
        Liksa suhteessa työhön ni empä kehuis, ammattimies saa vähintään saman saa lafkoilta jotka ei noudata TESsiä.
        Sit tää kans hyvä että luottamusmiehet hoitaa jos tulee ongelmia, hyvä vitsi.
        Tiedän vaik miten monta tapausta jossa luottikset eivät tehneet yhtään mitään kun ongelmia tullut.

        Saatana siankusiruutta odottaa sinuakin! Aktn tovereita et täällä hauku
        Taavetti-talkoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen aina ajanut kun näitä typeriä lakkoja.
        Paras oli se kun luottamismiestä oli tönitty.
        En kuulu liittoon koska siinä säästyy 500e vuodessa.
        Olen jo yli 15000e säästänyt häh häh hää.
        Lakkovahteja olen nähnyt mutta ei ne mitään uskalla sanoa, talkoo-taavettikin juoksi karkuun kun näki minut.

        Ranvetin ex luotamusmiestä kuulema oli kansa tuupittu. Ei näkyny talakootavetia misään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranvetin ex luotamusmiestä kuulema oli kansa tuupittu. Ei näkyny talakootavetia misään

        Savolaisten kommentteja ei noteerata. Pelkkiä selitteleviä pellejä.


    • Anonyymi

      Kaikki lakkoilevat työntekijät pitää teloittaa. Loppuu lakot lyhyeen kun malliksi teloitetaan muutama lakkoilija. Alkaa toisten lakkolaisten lakkoiluhalut vähenemään kun näkevät toverinsa killumassa.
      Punatoverit voisivat ottaa lakkoilumallia kommunistisista ihannevaltakunnista kuten kiinasta ja pohjois-koreasta miten lakkoilijoiden käy. Siellä hyvällä onnella pääsee leirille huonommalla pääsee paaluun. Niissä maissa ei toverit lakkoile!

      • Anonyymi

        Haluat siis pohjoiskorean mallin suomeenkin? Kukahan tässä oikieasti pitäisi teloittaa?......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis pohjoiskorean mallin suomeenkin? Kukahan tässä oikieasti pitäisi teloittaa?......

        Suomeen ehdottomasti saatava Pohjois-Korean kaltainen yhteiskuntamalli. Se on ainoa toimiva valtio ja yhteiskuntamalli.
        Silloin meillä tulee olemaan kuri ja järjestys täälläkin, ilman kuria ja järjestystä tämä maa on mennyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeen ehdottomasti saatava Pohjois-Korean kaltainen yhteiskuntamalli. Se on ainoa toimiva valtio ja yhteiskuntamalli.
        Silloin meillä tulee olemaan kuri ja järjestys täälläkin, ilman kuria ja järjestystä tämä maa on mennyttä!

        Kyllä vaan ja silloinpa tulee kuri ja järjestys eliitillekin ja eliittiin kuuluviin luuleville.


    • Anonyymi

      AKT tukilakot uloitettava koskemaan myös kuljetuspuolta, kuorma-ja linja-autopuolellekin jotta paperilakko saa vauhtia ja porteilla rikkureille Talkoo-Taavetin järjestämä siankusella uittaminen.

      Helbheikki

    • Anonyymi

      Tammi/helmikuussa jos ei jo aiemminkin alkaa yleislakkoa pukkaamaan ja siankusta ja tervaa rikkurien niskaan .

    • Anonyymi

      Se tulee tapahtumaan ja pientä esimakua, tai pikemminkin hajua , saivat muutamat harvat rikkurit joita vain 5% koko kööristä olikaan, tuntea nahkoissaan ja tuntevat kahden viikon ajan.
      Juurikin tammi-helmikuussa pistämme ison vaihteen päälle ja luvassa kunnon uittamisia lakkoporteilla mikäli rikkureita vähänkään ilmaantuu.
      Tervaa emme ole vielä kokeilleet, mutta tärpättiä rikkurin munille, on oikein oivallinen teko.
      Se karkoittaa rikkurin huutaen tiehensä sillä kirvely on valtava.

      Talkoo-Taavetti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe