Onko kokemuksia kyseisestä näkijiästä?
Saija Heino
10
5670
Vastaukset
- Kävijä
On, kävin hänen luonaan reilu vuosi sitten . Miellyttävä persoona ja tulkinnat ovat pitäneet paikkansa.
- Yksinäinen29
Onko tän saija heinon puhelin numerooa antaa jolakin
- Ruusutarha55
Hei saitko ennustaja saija Heinon numeron 😀minä myös haluaisin numeron.
- Kanttur
Vuosi sitten emnusti. Mikään ei ole toteutunut. Piti tapahtua paljonkin vuoden sisään.
- Ruusutarha55
Kyllä on
- rahatpois
Kannattaa lukee tämä ennustajista
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/testasimme-puhelinennustuspalvelut-rahastusta-ja-puoskaroint-1 - IsäMatteontutkimuksia
ei ole kokemusta ei varmaan hyvä
- Anonyymi
Kokemusta ja on pitäneet paikkansa
- Anonyymi
Kertoi tulevastaa mutta mikään ei ole toteutunut.
- Anonyymi
Kävin kymmenen vuotta sitten. Kaikki mitä kertoi on toteutunut. Hän osasi sanoittaa tulkintaa niin, että pitkin matkaa olen ymmärtänyt, että hänen sanoma on tässä. Ehdottomasti paras näkijä kenellä olen käynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh212101Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat351753Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli59147341000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.481383Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit381382- 1111333
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691315- 851204
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411094Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai1271085