Pidetään auki, näin pimeästi asuvatkin pääsevät helposti yötämyöten kotiinsa.
Ulko-ovessa oleva tuloste oven kiinnipitämisestä taitaa olla pelkkä vitsi, sillä ovea ei edes saa kiinni. Sähkölukko ajastuksella voisi olla enemmän tätä päivää tai ovikoodi.
Sato talon ovea ei lukita yöksi
7
300
Vastaukset
- Lukkoöljyä
Se on isännöitsijän asia hoitaa niin, että ovet pysyy päivisin lukittuna. Jos ovet on sittenkin auki, syy voi löytyä huoltomiehestä tai asukkaasta, joka hyötyy, kun lukko ei toimi. Ole yhteydessä tekniseen isännöitsijän. Huoltofirman kuuluu kunnostaa lukko.
- Rauhatalossanyt
Tämä tarina on niin tuttua muutaman vuoden takaa. Seinänaapurin somalit (vaihtelevasti 10-15) pitivät kyllä huolen, että rapun ovi oli joko aina auki, tai lukitus rikottiin. En edes muista, kuinka monta kertaa heidän n.4 vuoden asumisensa aikana ilmoitin huoltoon ja isännöitsijälle heidän lukon rikkomisestaan.
He jopa meinasivät käydä kimppuuni ulkona kävellessäni, koska tiesivät, että minä hoidin aina lukot kuntoon, niinkuin kaikkien muidenkin asukkaiden turvallisuuden huomioonottaen on tehtävä.
Kuinkahan paljon nekin lukkosepän palkkiot vuokraa korottivat. Puhumattakaan remontista, jota kyseiseen asuntoon heidän, Jumalan kiitos, pois muutettuaan, pari viikkoa tehtiin.
Voisin kertoa ko.asukkaista enemmänkin, mutta en enää edes halua muistella sitä vuosien painajaista.
Ja, kyllä. SATO on kyseessä.- Mohammed26
Rasisti!
- että
Eihän siellä tarvita lukkoja, ei niin tyhmää tomppelia ole, joka sinne rakennukseen haluaa vapaaehtoisesti.
- tailetuolouse
Mikähän pakottava tarve juurikin somaleilla on pitää rapun ulko-ovea auki siis siinä haassa. Monessa talossa jossa heitä asuu niin tosi usein ovet auki myös sellainen ovi joka normaalisti olisi avaimella tai koodilla avattava ovi. Tietääkö joku somali asiantuntija tätä?
- hei.muumi
Ei muumitaloa lukita yöksi hei muumi.
- Rauhatalossanyt
Tähän kysymykseen on olemassa yhtä yksinkertainen vastaus kuin somalitkin.
Oven on oltava auki herrojen tulla sisään siihen vuorokaudenaikaan kuin somaliherrat haluavat taloon saapua. Siitä asiasta ei neuvotella.
Somaliylpeydet saapuvat kotiinsa vaikka neljältä yöllä, ja alkavat sen jälkeen pelaamaan koripalloa. Tämän olen itse kokenut ja kuullut. Somaliherraskansa nukkui kyllä päivät sikeitä, ja silloin eläkeläinenkin sai nukkua.
Tästä helvetin helvetistä on vuosia aikaa, mutta aina kun joku asunto meidän 8 huoneiston talosta vapautuu, niin panikoin pelosta, että mustia puikulapäitä alkaa taas taloon lappamaan. En usko, että jaksaisin enää. Siis en...jaksa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127