Minä kuulin ystävättäreltäni, että olisi jo vapaalla jalalla. Eikös 2 vuoden tuomiosta ollut kyse?
T. huolestunut äiti
Onko se lastenhyväksikäyttäjä jo vapaalla jalalla?
71
4521
Vastaukset
- Huolestunutmamma
Se pitkä tukkainen? Näin tänään k-marketin edustalla joidenkin nuorten kanssa..
- lapsetetusijalla
Meillä ei ainakaan lapset enää uskalla kävellä kotiin koulusta ku pelottaa tuo nyseinen pitkätukkainen hiiri niin pirusti....
- lapsetrakkaat
Ei meilläkään mutta en antaisikaan! Aina haetaan lapset koulusta ettei nyt vaan satu mitään.
- yhedntyttärenmamma
Mitä ihmettä onko se päässyt vapaalle täytyy kyllä nyt tyttäreltä kysyä eikai hän vietä aikaa sen kanssa!
- parastalapsille
Pidä tyttösi kaukana hänestä!
- Anonyymi
naiset rekastuvat renttuihin kuinka hiv-potilaiden sitten käy
Kuinka se on viittinyt tulla tähän samaan kylään pelottelemaan nuorisoa ja lapsia!?!?!
- lapsetetusijalla
Kyllä minä olen jo kuullut että hän jonkun kanssa olisi hieman touhuillutkin lakia vastaan....
- SENtytönkaveri
Joo, kyllä touhuili
Meidänkin nuori kertoi jo jonkun tytön touhunneen tämän kanssa. Olisi varmaan syytä ilmoittaa tämän vanhemmille.
Huihui aikamoista, eikös kyseinen henkilö ole vielä itsekkin nuori?
- lapsetetusijalla
Kyllä teoistaan pitää osata ottaa vastuu vaikka sitten olisit kuinka nuori ja elämänkoululainen. Tuommoinen hässiminen pitäisi loppua kokonaan.....
- mammahädässä
Mitä ihmettä! Miksi minä en ole kuullut tästä? Yleensä tyttäreni kertoo minulle kaiken. Lapseni ei ole kertonut minulle kaikkea :O
- tunnustan
Niinpä, itse voin ainakin hyvällä omalla tunnolla sanoneeni että itsekkin nuorena tein kaiken laista pahaa. Olet varmaan mammahädässä itse ollut nuorena nössö äidin pikku enkeli
- vielälapseton
Onpa hurjaa! Huh onneks ei ole lapsia keiden puolesta pelätä tuommoisia huligaaneja....
- Anonyymi
lapset voivat pitää päiväkirjaa
- Totuusonerikuluulot
Ei kannata puhua asiasta,jos ei tiedä. 50% suomen miehistä joutus vankilaan ,kun on ollut tyttöystävän kanssa kun on alle 16 v. Heti on hyväksikäyttö. Mun mieskin silloin hyväksikäyttäjä? Ku alettuyhdessä olemaan,kun olin 15 ja se 19? Nyt 20 vuotta oltu yhdessä. Että miettikää. Kauhee pedofiili mun mies. Ei kannata puhua jos ei tiiä. Ei oo pedofiili,jos tyttöystävän kans on.
- faktattiskiin
Mutta sinua ei toivottavasti käytetty hyväksi, viimeksi taisi käydä tämän hyväksikäyttäjä tyttöystävälle todellisuudessa huonosti.
- TämänTytönKaveri
faktattiskiin kirjoitti:
Mutta sinua ei toivottavasti käytetty hyväksi, viimeksi taisi käydä tämän hyväksikäyttäjä tyttöystävälle todellisuudessa huonosti.
Ja sinulta ei taida faktoja löytyä tästäkään asiasta.. Eipä hänen tyttöystävälleen mitenkään käynyt.
- Tunnenheidät
faktattiskiin kirjoitti:
Ei oo,eikä hänen tyttöystävääkään
- parastalapsille
Täytyy alkaa suunnittelemaan muuttoa pois täältä kun tuommoinen vaara asuu täällä
- poismuuttanut
suosittelen, mekin muutettiin samana päivänä kun kuultiin pojan päässeen vapaalle. Kiinaan muutettiin, ei ainakaan nyt meidän lapsia satuta!
- Anonyymi
Joo ja kun tieto lisää tuskaa, niin mistä tiiät, millaisia hörhöjä siellä uudessa naapurustossa asuu?
Eikö ole oikeastaan aika hyvä tietää kehen omat fobiansa ja harhaluulonsa kohdistaa? 🤔
- Hiirenfani
Mitä te kaikki rageette siitä kun komea nuorimies ja niin viisaskin on ja ällän paperit lukiosta...
Näin olen kuullut hänestä puhuttavan<3- lukiogirll
Eihän poika edes päässyt läpi, palaa kuulemma Virtain lukioon.
- queenienqueen
Potkaset vähä munille nii poika romahtaa siihen.
- Merjäää
Olisiko kenelläkään kertoa poikain nimeä kun naapurin mummot täällä miettii...
- Virtainmartat
Panomieheksi tavataan kutsua tätä charmikasta körilästä. Oikeaa nimeä ei taida edes tyttöset tietää :)
- Jörjetöntä
Huvittaa nää ihmisten puheet. Tää henkilö on mun frendi ja tunnen siis hänet. Mitä varten TE haukutte,kun ette asiasta tiedä. Ei ole väkisin ollut kenenkään kans, kaikki ovat itse halunneet,ei se ole hyväksikäyttöä. Se vaan heti tuolla nimikkeellä kun on alle 16. Meidän ystävistä lähes jokainen joutus rangaistavaksi,jos tuo on peruste.
- Ruotsiinmuuttaja
Joo hyi kamalaa. Itse olen 40v mies ja muutin ruotsiin ettei minua vain hyväksikäytä😱
- Paskaviva
Ei kai poninhäntä vajakki
- Eekeri
Sehän taitaa olla👴🏿
- isä66
Jaa ei tytölle käynyt kuinkaan ? Häntähän hakattiin ja nuhjeltiin rajuin ottein ja lopuksi lähti pakoon lappiin.
- Kissaaa
Voihan takkutukka jolla kasvaa kissoja päädsä
- huolestunutmummo78
Laikkaisi nyt edes tukkansa. Aivan kauhea huiska.
- Virtainsecuritycamera
Kyllä voisivat ihmiset häntä uskoakin jos ei olisi niin siivottoman näköinen ja liikkuisi nuorten tyttösten kanssa...
- Tyttö13wee
Mutki on raiskagtu
- huolehdinköyhistä
Voin ostaa pojalle kyllä ruokaa niin ei tarvitsisi syödä alaikäisten tyttöjen kauloja!!
- Virtainsecuritycamera
Kyllä näin on!
- Exelämämkoulutyttö
Kaine alaikäiset elämämkoulu tytöt on kivoja kun ei muitakaan saa :(
- Uusimamma
Miten tätä käytetään, ostin just älykännykä
- mammanmamma
Tervetuoloa uusimamma pidä hauksaa!
- Uusimamma
mammanmamma kirjoitti:
Tervetuoloa uusimamma pidä hauksaa!
Kiitoskiitos oletko itse jo kokenut käyttäjä?
- alattolevamamma
Voi ei! Kauhea tuo virtain pikkukylä on. Hulluja liikkuu tai ainakin tämä yksilö.
- Expultsari
Minä näin kyseisen hiiren traktorin kyydissä tänään klo 05.38 aamulla ja kytät perässä itse olin vain kävelemässä hyvän olon keskukseen.
- Hiirielokuvissa
Hiiri nähty näyttelevän leffassa enemmä rotan näköne
- haukuvaanittees
Oot rotan näkönen,älä muita hauku
- Eikannatapuhuukueitiiä
EI OLE
- ITEsamaateet
Puhukaa paskaa ku ette tiiä. Tää ihminen on99%parempi ku kukaan teistä. Hyvät käytöstavat, ainoo syytös,on ollu tyttöystävän kans ,joka alaikäinen kuka ei oo ollu?? Herätkää tekopyhät
- Kastraatio
Luultavasti jokainen täysijärkinen ymmärtää että jos on kerta linnasta päässyt ja on koevapaudessa hänen on täytynyt jotain tehdä. Tiedän tapauksia jossa kyseinen henkilö on lähetellyt 12-14 vuotiaille tytöille vihaavia viestejä. Luultavasti jokainen kommentti joka puolustelee häntä täällä on hänen itsensä tai kavereidensa kirjoittamia. Toivottavasti karma on lähes välitöntä. Ylläpito poistaa täältä näköjään lähes jokaisen kommentin, koittakaa nyt ihmiset herätä ja toteuttaa puhdistus. Eipä tuo tänne takaisin olisi tullut mikäli aidosti katuisi.
- Suhteellisuudentajua
Fakthan nyt on se, että yläkouluun siirryttäessä suurin osa tytöistä on jo kokenut ensimmäiset kokemuksensa. Onko siinä sitten eroa, onko se kokemus ollut jonkun samanikäisen täysin lapsenomaisen pojan kanssa vai jonkun, joka jotakin osaakin?
- hyvänenaikanyt
Ei tässä nyt siitä olekysymys vaan niistä alaikäisista joiden kanssa hän ei ollut yhdessä ja eihän sekään nyt ole normaalia jos hän pahoinpitelee tyttöystäväänsä
- Naapurintädithuolissaan
Huomattu kommentoivan jokaiseen asiaan facebookissa, onko sillä ressukalla kavereita kenen kanssa jutella näistä aiheista
- Fordisti
Tekee nykyään myös automurtoja, varmaan huumerahat loppu
Onko se poika saanut autonsa takaisin?!
- Kutsumuarehtoriks
Hiiri nähty kuljettavan alaikäisiä
- Munlapsieiåolta
Hakikohan se taas tupakkaa niille
- Nassinnasti
Näkijähavainto: hiiri nähty ylä-asteen pihassa keskellä koulupäivää...
Lesta? Persu? Matu? Herra? Huu?
Poika ajelee ihan holtittomasti. Oltii lasten kanssa ilta kävelyllä ja melkee alle jäätiin, pitäis kyllä vähän kattoa miten ajelee....
- Ihmeissään
No onko se vielä vapaalla kun ei ole näkynyt missään tämän vuoden puolella?
- mikävammasinullaon
Jos noin paljon kiinnostaa niin pitäisikö poistua kotoa ja mennä etsimään?
- Ihmeissään
mikävammasinullaon kirjoitti:
Jos noin paljon kiinnostaa niin pitäisikö poistua kotoa ja mennä etsimään?
Enhän minä sellaista harrasta ettei nyt vaan sattuisi mitään
- Anonyymi
Ettei nyt vaan sattuis mitää!!!!
- Anonyymi
Mitähän jso sinäkin "huolestunut äiti* ottaisit järjen käteesi ja lopettaisit selkään puukotuksen?
- Anonyymi
Vieläkö asuu Virroilla ja mitkä mahtaa olla nimikirjaimet?
Olisi todella tärkeää tietää! - Anonyymi
Onko tämä se huumeidenkäyttäjä?
- Anonyymi
Tietoja tästä?
Onko muuten totta että r-kioski ryöstettiin? - Anonyymi
on teillä murheita. Hankkikaa elämä, urpot
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984