Mielestäni parhaat urheilukanavat ovat Viasat Sport, Ruutu ja Eurosport (jota on muuten 1 ja myös 2). Canal jää hännille. En ole intohimoinen Formula-fani, joten mulle riittää katsominen maikkarilta jälki käteenkin. Canalilta voisin kaivata lähinnä Yleisurheilun Timanttiliigaa ja joitain tennisturnauksia.
Aika ovelasti on nuo lajit jakautuneet. Jos on kaikkiruokainen urheiluhullu, niin joutuu hommaamaan nuo kaikki paketit. Sitten kun saisi vielä Fox Sportin ja ESPN:n. :)
Urheilukanavista
kanaspagetti
1
175
Vastaukset
- innanen_ole_hiljaa
Niin kauan kun ei ole mahdollista kytkeä selostusta pois (jää vain ns.kenttä-ääni) en edes harkitse minkään kanavapaketin tilaamista. Kaikki pelit jotka olen halunnut nähdä, olen katsonut ilmaiseksi netin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297