Jutellaan niin saatanasti suomi-palstalla....Mä tiedän aina kun sä kirjotat ja me voidaan sopia kaikeesta täällä kun me ollaan sielujen yksisarvisetkin....
Jutellaanko nainen
7
496
Vastaukset
- KurunGuru404
Niin. Ethän sä ihan turhaan oo palstapelleylläpitäjäks ryhtyny. ;)
- LisääN
Ja muuallahan mä en juttelis sun kanssa ikinä, koskaan. Buhahahaaaa. Ja hörönaurua.
- entunnesinua
En minäkään tuntemattomien kanssa.
- ed-------
Joku itseään täynnä oleva tekis noin. Liian itsestään tietoinen henkilö käy jotain oikeaa keskustelua mielestään täällä. Joku juntti ja tavis henkilö kanamainen suoltaa jotain mitä mieleen tulee. Törmännyt johonkin jossain ja kun on niin vetävä niin tietää että täältä löytää ihan sama mitä sanoo. Mä oon liian katu-uskottava tälläseen pelleilyyn.
- Sivusta
ed------- kirjoitti:
Joku itseään täynnä oleva tekis noin. Liian itsestään tietoinen henkilö käy jotain oikeaa keskustelua mielestään täällä. Joku juntti ja tavis henkilö kanamainen suoltaa jotain mitä mieleen tulee. Törmännyt johonkin jossain ja kun on niin vetävä niin tietää että täältä löytää ihan sama mitä sanoo. Mä oon liian katu-uskottava tälläseen pelleilyyn.
Kuka tää ed pelle on? 😃
- osumantodennäköi
jossain muualla
m>n - ed---------
Mulla pitää olla joku nimi ees tiedossa että voin nähdä itselleni mahdollisuuksia. Palstalla kirjoittelu pelkästään ilman sitä menee liian teoreettiseks. Ei ole mitään ylimielisyyttä todellakaan tässä. Mä vaan inhoon kirjotella mihinkään palstoille vieläpä kun ei ees tiedä mikä toisen nimi on. On silti pöyristyttävää miten paljon ihmiset tekee tulkintoja täällä. Mistä hitosta te muka tiedätte kirjottaa sen tietyn henkilön kaa jollain tusina viesteillä??? Tää koko yleinen palsta ilmapiiri ärsyttää ihan sikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264