Olin alokkaana eräässä isossa varuskunnassa. Siellä asui perheinenn kantahenkilökuntaa ja osalla heistä oli mm. koiria lemmikkeinä.
Olin todella kypsä siihen touhuun. Minulla oli 5 millinen siilitukka oli kuuma kesäpäivä ja tienvarressa oli tuoretta koirankakkaa. Päivän palvelus oli ohi ja sai liikkua vapaasti. Sain idean.
Hieroin tätä ruskeaa ainetta päähäni pyyhin kädet maastopukuun.
Se haisi järkyttävälle. Päätin mennä sotilaskotiin syömään munkkeja. Oli kuuma ja äkkiä kärpäsparvi ja paarmat olivat kimpussani.
Sotkuun mennessäni osa oli järkyttyneen näköisiä jotkut juoksivat karkuun. Eräs jopa oksensi. Pääni oli kaksta ruskea ja ainakin 15 kärpästä pörräsi ympärilläni. Sotilaskotisisar alkoi kirkua ja paikalle soitettiin sotilaspoliisi.
Minut laitettiin rautoihin ja vietiin sairastuvalle. Myös kapiaisia oli mukana minua ottamassa kiinni. Sairastuvalla minut riisuttiin ja lääkintämiehet laitettiin pesemään minut. Kun olin puhdas ja irroitettu raudoista ja saannut sitten verkkapuvun päälle jouduin päällikön juttusille.
Olin kuulemma vastenmielisin tapaus joka oli koskaa varuskunnassa ollut. Myös lääkäri haastatteli minua ja kirjoitti lähetteen mielisairaalaan. No sain sinne ambulanssikyydin. Olin pöpilässä muutamanpäivän ja armeijasta tuli tieto, että minut on pysyvästi vapautettu asepalveluksesta.
Psykiatrin mukaan minulla oli skitsoaffektiivinenhäiriö, vaikka ei oikeasti ollutkaan.
Se oli aika helppoa päästä pois sieltä intistä. Mutta se koirankakan haju ei ollut ollenkaan mukavaa.
Lensin ulos armeijasta nopeasti.
10
534
Vastaukset
- jejgk
Olet aika hauska.
- Minäkinlensinulos
Kelpo lentosotamies?
- ddvf
Isänmaan toivo numero yksi. Tuollaista se kaupunkivesi teettää, kun joutuu omaa kusta ja paskaa juomaan.
- jukeboksista---
Jukeboksista soimaan "outo mopomies"
- ressu1
Kyllähän toi ihan skitzoaffektiivisen tunnusmerkit täyttää ei ihme jos vaikka joskus ihan kunnon psykoosin saisitkin
- Sivaripersut
Selvästi tukevaisuudessa persujen puheenjohtaja ainesta vaikkei ihan sivari olekkaan.
- Matalalentoa
Ja sotilasarvosi oli sitten Lentosotamies.
- JaPaskaHaisee
Kantsuu kokeilla ottaa sitä inttipoikien paskaa sotkun veskistä ja alkaa heittelemään sitä sotkussa sikin sokin...nostaa kuulemma sotkussa illanvieton ihan ylimpiin tunnelmiin!
- perkeleenkorruptio
Kantahenkilöstöä eli näitä valtion pettureita ilmavoimista jotka yrittivät laittaa harakkaa lentämään konetta väkisin... hyi kun perkeleen korruptiota kuin venäjällä tuollainen toiminta.
Tuosta olisi voinut tullut ... varpunen, jos, niin. - Hyvät-puolet
Hyvä kun otit sen koirankakan sieltä tienvarresta.
Joku olisi voinut vaikka astua siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765