Hiton bibolar

Vösynyt

Eli aloitellaan vaikka näin

Olen melkein 30 vuotias mies, kerron tässä kokemuksia miten voi käydä kun jättää uskomatta , että on sairas. Takana kolmee pitkää parisuhdetta jotka olen kaikki tuhonnut. viimeisimässä nainen lähti lapsen kanssa ei jaksanut enää katsoa sekoilujani.

Manioissa kaikki menee hienosti ja olen sosiialinen ja aikaan saava mutta teen myös paljon huonoja päätöksiä, kuten rakkaimpien ihmisten loukaaminen huomaamatta ja olen usein herännyt vieraan naisen vierestä ja miettinyt miten sinne olen joutunut ja siitä alkaa sitten masennus kausi joka tuhoaa minäkuvani joka kerta.

Ennen olin suosittu ja paljon ystäviä, nyt olen aivan yksin ilman yhtään ystävää tai läheistä. Miten tästä voi nousta enään jaloilleen kaiken menettäneenä?

9

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muutaku uuteen nousuun!

• dfakjlhöj

Oikealla lääkityksellä noita ylilyöntejä ei tapahdu tai niitä pystyy todella paremmin hillitsemään. Alkoholi täytyy jättää jos se saa pettämään ja sekoilemaan. Nuo kaksi neuvoa annan ja toivotan tsemppiä!

• pönttötin

No huh huh. Lääkityksestä kannattaa lukea. Se on melkoista huttua, jolla saa aivonsa pilalle vuosikymmenessä. Sitäpaitsi vaikka paranisit, psykologien kirjoissa harvemmin kirjoitetaan "parantunut" ja kärsit sitten diagnoosistasi suurinpiirtein joka paikassa.

• sinut.on.tunnistettu

Aloitus vaikuttaa tekaistulta. Ikäsikin pian 80v. Tuo netissä satuilu on sinulle ominaista. Olet bibo, se on tosi. Et aina tajua miten rasittava saatat olla tavisihmisille.

• Vihaanbipoja

Olet bibo, narsisti, sairaalloisen huomionhakuinen epäempaattinen 4-kymppinen. Suksi vaiks suolle :)

• Hiihto on hyvä harrastus, mut siitä ei oo bipon rengiks
        Se laittaa kielen vyön alle ja monot unohtaa kengiks
        Pipo hies, koko mies, hiihtää hiihtää, rännässä tuiskus
        Maalia ei oo, tv-kameroita onneks ku oksennus ruiskus

• Mikäsäluuletolevasi

Vittuako tänne pitää tulla keulimaan parisuhteillaan. 🖕

• Kaikestainisee

Olit suosittu jne. Mikä siinäkin oli vikana?

• Mikäsitämättää

Uudesta tai mikä lieneekin myöhäiskörttiläinen
      Asiat aina huonosti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4748
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4608
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      156
      3688
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3500
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3496
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      52
      2993
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1080
    8. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      839
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      782
    10. Mielessä olet mies

Voi kun nähtäis jossain muualla niin uskaltais edes katsoa...
      Ikävä
      40
      689
    Aihe