Eli aloitellaan vaikka näin
Olen melkein 30 vuotias mies, kerron tässä kokemuksia miten voi käydä kun jättää uskomatta , että on sairas. Takana kolmee pitkää parisuhdetta jotka olen kaikki tuhonnut. viimeisimässä nainen lähti lapsen kanssa ei jaksanut enää katsoa sekoilujani.
Manioissa kaikki menee hienosti ja olen sosiialinen ja aikaan saava mutta teen myös paljon huonoja päätöksiä, kuten rakkaimpien ihmisten loukaaminen huomaamatta ja olen usein herännyt vieraan naisen vierestä ja miettinyt miten sinne olen joutunut ja siitä alkaa sitten masennus kausi joka tuhoaa minäkuvani joka kerta.
Ennen olin suosittu ja paljon ystäviä, nyt olen aivan yksin ilman yhtään ystävää tai läheistä. Miten tästä voi nousta enään jaloilleen kaiken menettäneenä?
Hiton bibolar
9
253
Vastaukset
Ei muutaku uuteen nousuun!
- dfakjlhöj
Oikealla lääkityksellä noita ylilyöntejä ei tapahdu tai niitä pystyy todella paremmin hillitsemään. Alkoholi täytyy jättää jos se saa pettämään ja sekoilemaan. Nuo kaksi neuvoa annan ja toivotan tsemppiä!
- pönttötin
No huh huh. Lääkityksestä kannattaa lukea. Se on melkoista huttua, jolla saa aivonsa pilalle vuosikymmenessä. Sitäpaitsi vaikka paranisit, psykologien kirjoissa harvemmin kirjoitetaan "parantunut" ja kärsit sitten diagnoosistasi suurinpiirtein joka paikassa.
- sinut.on.tunnistettu
Aloitus vaikuttaa tekaistulta. Ikäsikin pian 80v. Tuo netissä satuilu on sinulle ominaista. Olet bibo, se on tosi. Et aina tajua miten rasittava saatat olla tavisihmisille.
- Vihaanbipoja
Olet bibo, narsisti, sairaalloisen huomionhakuinen epäempaattinen 4-kymppinen. Suksi vaiks suolle :)
Hiihto on hyvä harrastus, mut siitä ei oo bipon rengiks
Se laittaa kielen vyön alle ja monot unohtaa kengiks
Pipo hies, koko mies, hiihtää hiihtää, rännässä tuiskus
Maalia ei oo, tv-kameroita onneks ku oksennus ruiskus
- Mikäsäluuletolevasi
Vittuako tänne pitää tulla keulimaan parisuhteillaan. 🖕
- Kaikestainisee
Olit suosittu jne. Mikä siinäkin oli vikana?
- Mikäsitämättää
Uudesta tai mikä lieneekin myöhäiskörttiläinen
Asiat aina huonosti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882