Hiton bibolar

Vösynyt

Eli aloitellaan vaikka näin

Olen melkein 30 vuotias mies, kerron tässä kokemuksia miten voi käydä kun jättää uskomatta , että on sairas. Takana kolmee pitkää parisuhdetta jotka olen kaikki tuhonnut. viimeisimässä nainen lähti lapsen kanssa ei jaksanut enää katsoa sekoilujani.

Manioissa kaikki menee hienosti ja olen sosiialinen ja aikaan saava mutta teen myös paljon huonoja päätöksiä, kuten rakkaimpien ihmisten loukaaminen huomaamatta ja olen usein herännyt vieraan naisen vierestä ja miettinyt miten sinne olen joutunut ja siitä alkaa sitten masennus kausi joka tuhoaa minäkuvani joka kerta.

Ennen olin suosittu ja paljon ystäviä, nyt olen aivan yksin ilman yhtään ystävää tai läheistä. Miten tästä voi nousta enään jaloilleen kaiken menettäneenä?

9

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muutaku uuteen nousuun!

• dfakjlhöj

Oikealla lääkityksellä noita ylilyöntejä ei tapahdu tai niitä pystyy todella paremmin hillitsemään. Alkoholi täytyy jättää jos se saa pettämään ja sekoilemaan. Nuo kaksi neuvoa annan ja toivotan tsemppiä!

• pönttötin

No huh huh. Lääkityksestä kannattaa lukea. Se on melkoista huttua, jolla saa aivonsa pilalle vuosikymmenessä. Sitäpaitsi vaikka paranisit, psykologien kirjoissa harvemmin kirjoitetaan "parantunut" ja kärsit sitten diagnoosistasi suurinpiirtein joka paikassa.

• sinut.on.tunnistettu

Aloitus vaikuttaa tekaistulta. Ikäsikin pian 80v. Tuo netissä satuilu on sinulle ominaista. Olet bibo, se on tosi. Et aina tajua miten rasittava saatat olla tavisihmisille.

• Vihaanbipoja

Olet bibo, narsisti, sairaalloisen huomionhakuinen epäempaattinen 4-kymppinen. Suksi vaiks suolle :)

• Hiihto on hyvä harrastus, mut siitä ei oo bipon rengiks
        Se laittaa kielen vyön alle ja monot unohtaa kengiks
        Pipo hies, koko mies, hiihtää hiihtää, rännässä tuiskus
        Maalia ei oo, tv-kameroita onneks ku oksennus ruiskus

• Mikäsäluuletolevasi

Vittuako tänne pitää tulla keulimaan parisuhteillaan. 🖕

• Kaikestainisee

Olit suosittu jne. Mikä siinäkin oli vikana?

• Mikäsitämättää

Uudesta tai mikä lieneekin myöhäiskörttiläinen
      Asiat aina huonosti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      30
      5187
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      132
      2405
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      138
      2082
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1925
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1770
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      56
      1315
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      164
      1086
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      920
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      311
      869
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      164
      759
    Aihe