Hiton bibolar

Vösynyt

Eli aloitellaan vaikka näin

Olen melkein 30 vuotias mies, kerron tässä kokemuksia miten voi käydä kun jättää uskomatta , että on sairas. Takana kolmee pitkää parisuhdetta jotka olen kaikki tuhonnut. viimeisimässä nainen lähti lapsen kanssa ei jaksanut enää katsoa sekoilujani.

Manioissa kaikki menee hienosti ja olen sosiialinen ja aikaan saava mutta teen myös paljon huonoja päätöksiä, kuten rakkaimpien ihmisten loukaaminen huomaamatta ja olen usein herännyt vieraan naisen vierestä ja miettinyt miten sinne olen joutunut ja siitä alkaa sitten masennus kausi joka tuhoaa minäkuvani joka kerta.

Ennen olin suosittu ja paljon ystäviä, nyt olen aivan yksin ilman yhtään ystävää tai läheistä. Miten tästä voi nousta enään jaloilleen kaiken menettäneenä?

9

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muutaku uuteen nousuun!

• dfakjlhöj

Oikealla lääkityksellä noita ylilyöntejä ei tapahdu tai niitä pystyy todella paremmin hillitsemään. Alkoholi täytyy jättää jos se saa pettämään ja sekoilemaan. Nuo kaksi neuvoa annan ja toivotan tsemppiä!

• pönttötin

No huh huh. Lääkityksestä kannattaa lukea. Se on melkoista huttua, jolla saa aivonsa pilalle vuosikymmenessä. Sitäpaitsi vaikka paranisit, psykologien kirjoissa harvemmin kirjoitetaan "parantunut" ja kärsit sitten diagnoosistasi suurinpiirtein joka paikassa.

• sinut.on.tunnistettu

Aloitus vaikuttaa tekaistulta. Ikäsikin pian 80v. Tuo netissä satuilu on sinulle ominaista. Olet bibo, se on tosi. Et aina tajua miten rasittava saatat olla tavisihmisille.

• Vihaanbipoja

Olet bibo, narsisti, sairaalloisen huomionhakuinen epäempaattinen 4-kymppinen. Suksi vaiks suolle :)

• Hiihto on hyvä harrastus, mut siitä ei oo bipon rengiks
        Se laittaa kielen vyön alle ja monot unohtaa kengiks
        Pipo hies, koko mies, hiihtää hiihtää, rännässä tuiskus
        Maalia ei oo, tv-kameroita onneks ku oksennus ruiskus

• Mikäsäluuletolevasi

Vittuako tänne pitää tulla keulimaan parisuhteillaan. 🖕

• Kaikestainisee

Olit suosittu jne. Mikä siinäkin oli vikana?

• Mikäsitämättää

Uudesta tai mikä lieneekin myöhäiskörttiläinen
      Asiat aina huonosti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      17
      2303
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1529
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      105
      1462
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      1362
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1295
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1206
    7. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1194
    8. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      36
      1151
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1077
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1056
    Aihe