Nöyryytys kokemuksia?

Mä tykkään, kun mun mies ottaa mut vähän väkisin. Niin, että saan laittaa vastaan. Se saa sitoa ja läiskiä, kuristaa ja vetää tukasta, sylkeä ja haukkua yms.
Mutta, en tykkää kivusta tai epämukavasta olosta, kuten liian tiukkaan sitomisesta! :) Onks muilla vastaavaa?

Tykkään kai tavallaan nöyryytyksestä, mutten oikein tiedä miten toteuttaa sitä....
Kertokaa mulle omia kokemuksia!

6

1228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On paljon muitakin, et ole todellakaan yksin fantasiasi kanssa. Fantasioita saa ja pitääkin toteuttaa. Parasta on etsiä kumppani jonka kanssa voit avoimesti puhua fantasioistasi ja sitten toteuttaa niitä sovitusti ja turvallisesti. Jos haet seuraa netistä noilla tiedoilla, niin saat varmasti paljon vastauksia, mutta ole varovainen sillä noilla speckseillä tulee varmasti myös paljon vastauksia väkivaltaisilta pervoilta ja homma voi mennä vaaralliseksi. Tutustu ensin, keskustelkaa avoimesti, ja siitä se lähtee. Suuri osa ihmisistä on kylläkin hyvin konservatiiveja ja mielikuvituksettomia seksin suhteen, valitettavasti.

    • Kyllähän 'käsittelyn' antaminen nuorelle😘 naiselle toki
      kiinnostaisi😉no,sylkemiset ym. jätän kyllä tytöille...
      Nahkakahleet on,ne pitää,mutta ei ole liian tiukat...
      Voit kirjoitella myös suoraan...

      • Siis-mihin

        Kirjoitella mihin?


    • exsub

      Vastuun välttämisestä lienee ollut kysymys.
      Ennen nykyistä miestäni minulla ei ollut kädestä pitämistä intiimimpiä kokemuksia. Kotikasvatukseni oli ohjannut minut naisen passiiviseen rooliin.

      Oltuamme aviossa pari vuotta otti mieheni puheeksi oman fantasiansa naisen sitomisesta. En sanonut mitään. Sitten, reilusti ennen nettiaikaa hän toi kotiin muutamia alan lehtiä joissa oli kuvasarjoja sidotuista naisista. Katselin niitä mykkänä.

      Sitten kerran mieheni otti metrisen köyden pätkän ja sitoi käteni selän taakse ja heitti minut vuoteelle. Oli suloisen rentouttava tunne olla kiusoittelevan esileikin kohtena ja täysin vailla vastuuta.
      Siitä se lähti liikkeelle. Ei jokainen kerta mutta epämääräisin välein toistuen ja sidontaa vaihdellen ja lisäten. Raippajuttua mieheni kysyi mutta kielsin ehdottomasti.
      Lopulta tilanne kehittyi sellaiseksi, että nähdessäni vuoteella köysiä niin mieheni heittäessä minut sille olin jo kostea.
      Mitään sylkemistä, nimittelya tai vastaavaa ei toimintoihin liittynyt. Joskus, tunkeutuessaan minuun takaa päin, mieheni veti miunua pitkästä tukastani.

      Olen ajatellut, että täydellinen vapaus omasta vastusta ja oman passiivisuuden "laillistaminen" oli se minun juttuni.

      Puhun menneisyydestä koska 50 ikäisenä aloitettu verenohennus lääkitys estää minun sitomiseni. Mustelmia syntyy hyvinkin keveistä kosketuksista.
      Omien kokemusteni perusteella annan miehelleni vastavia, mutta käytännössä rankempia käsittelyjä jotka pitävät hänet mukana pelissä.

    • Pannaan-ja-pannaan-lisää

      Tykkään ottaa rajusti ja vielä parempi jos nainen vähän pistää vastaan ;) voisin ottaa sinutkin rajusti... [email protected]

    • Onko sinä haluat päinvastoin että sinä olet minulle kuin sinä haluat että minä olen sinulle?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      64
      2819
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2236
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2158
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      141
      1841
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1464
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      146
      1455
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      458
      1219
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1214
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1035
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1029
    Aihe