Nöyryytys kokemuksia?

Mä tykkään, kun mun mies ottaa mut vähän väkisin. Niin, että saan laittaa vastaan. Se saa sitoa ja läiskiä, kuristaa ja vetää tukasta, sylkeä ja haukkua yms.
Mutta, en tykkää kivusta tai epämukavasta olosta, kuten liian tiukkaan sitomisesta! :) Onks muilla vastaavaa?

Tykkään kai tavallaan nöyryytyksestä, mutten oikein tiedä miten toteuttaa sitä....
Kertokaa mulle omia kokemuksia!

6

1535

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On paljon muitakin, et ole todellakaan yksin fantasiasi kanssa. Fantasioita saa ja pitääkin toteuttaa. Parasta on etsiä kumppani jonka kanssa voit avoimesti puhua fantasioistasi ja sitten toteuttaa niitä sovitusti ja turvallisesti. Jos haet seuraa netistä noilla tiedoilla, niin saat varmasti paljon vastauksia, mutta ole varovainen sillä noilla speckseillä tulee varmasti myös paljon vastauksia väkivaltaisilta pervoilta ja homma voi mennä vaaralliseksi. Tutustu ensin, keskustelkaa avoimesti, ja siitä se lähtee. Suuri osa ihmisistä on kylläkin hyvin konservatiiveja ja mielikuvituksettomia seksin suhteen, valitettavasti.

• Kyllähän 'käsittelyn' antaminen nuorelle😘 naiselle toki
      kiinnostaisi😉no,sylkemiset ym. jätän kyllä tytöille...
      Nahkakahleet on,ne pitää,mutta ei ole liian tiukat...
      Voit kirjoitella myös suoraan...

• Siis-mihin

Kirjoitella mihin?

• exsub

Vastuun välttämisestä lienee ollut kysymys.
      Ennen nykyistä miestäni minulla ei ollut kädestä pitämistä intiimimpiä kokemuksia. Kotikasvatukseni oli ohjannut minut naisen passiiviseen rooliin.

Oltuamme aviossa pari vuotta otti mieheni puheeksi oman fantasiansa naisen sitomisesta. En sanonut mitään. Sitten, reilusti ennen nettiaikaa hän toi kotiin muutamia alan lehtiä joissa oli kuvasarjoja sidotuista naisista. Katselin niitä mykkänä.

Sitten kerran mieheni otti metrisen köyden pätkän ja sitoi käteni selän taakse ja heitti minut vuoteelle. Oli suloisen rentouttava tunne olla kiusoittelevan esileikin kohtena ja täysin vailla vastuuta.
      Siitä se lähti liikkeelle. Ei jokainen kerta mutta epämääräisin välein toistuen ja sidontaa vaihdellen ja lisäten. Raippajuttua mieheni kysyi mutta kielsin ehdottomasti.
      Lopulta tilanne kehittyi sellaiseksi, että nähdessäni vuoteella köysiä niin mieheni heittäessä minut sille olin jo kostea.
      Mitään sylkemistä, nimittelya tai vastaavaa ei toimintoihin liittynyt. Joskus, tunkeutuessaan minuun takaa päin, mieheni veti miunua pitkästä tukastani.

Olen ajatellut, että täydellinen vapaus omasta vastusta ja oman passiivisuuden "laillistaminen" oli se minun juttuni.

Puhun menneisyydestä koska 50 ikäisenä aloitettu verenohennus lääkitys estää minun sitomiseni. Mustelmia syntyy hyvinkin keveistä kosketuksista.
      Omien kokemusteni perusteella annan miehelleni vastavia, mutta käytännössä rankempia käsittelyjä jotka pitävät hänet mukana pelissä.

• Pannaan-ja-pannaan-lisää

Tykkään ottaa rajusti ja vielä parempi jos nainen vähän pistää vastaan ;) voisin ottaa sinutkin rajusti... [email protected]

• Onko sinä haluat päinvastoin että sinä olet minulle kuin sinä haluat että minä olen sinulle?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4886
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4365
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4006
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3378
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      85
      3078
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      65
      2938
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe