kertoisit minulle rakastavasi minua, niin se olisi siihen mennessä elämäni paras päivä.
Jos joku päivä nainen
15
977
Vastaukset
- Elluhalloyb
Rakastaa voi...
Mut asiat ei niin yksinkertaisia...🙄😯😫😝❤️- yksinkertaistakaikkion
Asiat ovat monimutkaisia jos niistä tekee sellaisia ja moni ei osaa olla tekemättä niistä monimutkaisia. Ihmiset tekevät itsestään suurempia ja ihmeellisempiä kuin ovatkaan ja ovat mestareita kehittelemään tekosyitä. Rakkaus on varmaankin arvokkainta mitä ihmisellä voi elämässään olla, mutta tekojen tasolla sitä usein pidetä niin paljoa arvossa. Sosiaaliset normit, koodistot ja järkevyyden voi mun puolesta heittää vittuun, sillä rakkaus on enemmän elämää ylläpitävä voima kuin kyseiset asiat. Vaikka takkiin tulisikin, niin yleensä pitkässä juoksussa kertominen kannattaa aina ja vahvistaa jos käsittelee rehellisesti.
- Samaamieltä
yksinkertaistakaikkion kirjoitti:
Asiat ovat monimutkaisia jos niistä tekee sellaisia ja moni ei osaa olla tekemättä niistä monimutkaisia. Ihmiset tekevät itsestään suurempia ja ihmeellisempiä kuin ovatkaan ja ovat mestareita kehittelemään tekosyitä. Rakkaus on varmaankin arvokkainta mitä ihmisellä voi elämässään olla, mutta tekojen tasolla sitä usein pidetä niin paljoa arvossa. Sosiaaliset normit, koodistot ja järkevyyden voi mun puolesta heittää vittuun, sillä rakkaus on enemmän elämää ylläpitävä voima kuin kyseiset asiat. Vaikka takkiin tulisikin, niin yleensä pitkässä juoksussa kertominen kannattaa aina ja vahvistaa jos käsittelee rehellisesti.
Tälle järkevälle kommentille 100 plussaa.
yksinkertaistakaikkion kirjoitti:
Tämä oli hieno kirjoitus, niin hyvin kirjoitettu. Olen asiasta ihan samaa mieltä. Jos rakastaa toista, niin silloin kaikki on tavallaan niin helppoa. Ja se rakkaus on suurinta, mitä voi olla.
- Aalletämä
Joskus ei voi kertoa rakkaudestaan toiselle vaikka tahtoisi, oletteko miettineet sitä?
- kylläpäsvoi
Varmasti voi, aina. Ok, no entisaikaan kyllä eri säätyjen näkyvä rakkaus esim. saattoi tuottaa kuolemantuomion, mutta ei nykypäivänä Suomessa. Toisaalta oli sitä entisaikoinakin "säädyttömiä" ja halveksuttavia tosirakkauksia.
- nakitjamuusii
Enpä usko, että olisi kellekään sellaista ja lisäksi tuommoinen loisi aivan hirveät paineet.
- UpitusJeeJee
Olen mä Hänelle joskus niin kirjottanutkin. <3 :)
- Sinullemies
Enkös ole kertonut sen sinulle.. mikään ei ole muuttunut ❤
- Toteutuuko_haaveet
Eiköhän tuo vaadi jo hiukan intiimin hetken sanoa ääneen että rakastan sinua..
Ehkä se vaatii hiukan yhdessä oloakin.
Toisaalta rakkautta voi olla jo ensi silmäyksellä..
Ja toisaalta rakastuneen ihmisen tunnistaa silmistä , olemuksesta , käyttäytymisestä.
Mikäs sen ihanampaa kun sanoa ne kolme pientä mutta niin suurta sanaa rakkaimmalle ihmiselle..
n>m - Eräs_S-nainen
Toivon ap, että saat viestisi. 💛 Itsekin olen miehelle kertonut sähköpostitse omista tunteistani, mutta en valitettavasti saanut mitään vastausta. Kyseessä ei ollut puolituntematon ihminen, vaan ihminen, jota pidin myös ystävänä. Vastaamattomuus loukkasi, mutta silti en kadu päivääkään, että kerroin tunteistani. Olen ylpeä siitä, että uskalsin niin tehdä. Olen onnellinen siitä, että uskallan rakastaa ja myös kertoa sen.
- Emailmies
Mistä tiedät onko vastapuoli saanut viestiä? Minulla ainakin monet viestit menee suoraa spammiin ja mikäli erikseen ei käy sieltä tarkistamassa niin ne tuhoutuvat.
- terveisintoinens
Ihan idioottia kertoa tunteista sähköpostilla. Eikö edes tekstiviesti olisi vähän henkilökohtaisempi? Tunteista olisi parasta puhua kasvotusten.
- Eräs_S-nainen
Miksi "terveisintoinens" moinen negatiivinen kommentti?
Sähköpostiin oli syynsä, joita en halua tässä avata. Mieluiten olisin kertonut kasvokkain, mutta se ei ollut mahdollista. Asiat eivät aina ole niin yksiselitteisiä kuin saattavat yhtäkkiä vaikuttaa.
Mukavaa ja toivottavasti rakkaudentäyteistä syksyä kuitenkin sinullekin! 😊💛
- joku-päivä
Niinhän minäkin ajattelen eräästä... siis jos herkät tunteet olisivat molemminpuolisia.
Mutta täällä ei tiedä, kuka milloinkin kirjoittaa ja kuka mielessään hän kirjoittaa, joten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717