Pappi valehtelee senhän kaikki tietävät, mutta miksi ilman seuraamuksia.
millä oikeudella pappi saa levittää valheitaan
syy.ja.seuraus
25424
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 25
Vanhimmat
Syyllistät liian subjektiivisesti. Syyllistä tietty, nimeltä mainittu pappi tietystä valehtelusta. Mainitse esimerkki.
Pappi levittää jumalan sanomaa, missä se jumala ?
Onko kaikkivaltias niin autisti, ettei kykene itse sanomaansa levittämään.
Papit koulutetaan puhumaan työkseen paskaa. Mitä he silloin voisivat muuta tehdä kuin valehdella?
Piereskellä, siitähän on todisteitä netin videiolla, jossa saarnataan vain
todellista Sanaa heidän sisältään
ei ole sattumanevolution ateistivalheita noissa videoissa jotka eivät
ole luotu sattumalta ja ylläpidon poistamia!
Se papin pieru on sitä pyhää henkeä.
Uskonnollinen valhettelu on valtion erityisessä suojeluksessa.
Vuosisatojen hyväveliverkostoa on vaikea karsia.
> Pappi valehtelee
Sivistyneessä maailmassa on tapana esittää todisteet syytökselle, mutta ilmeisesti ateistinen Suomi ei ole enää sivistynyttä maailmaa.
Kun pappi väittää, että Jeesus Kristus on Herra, olisi se sivistynyttä näyttää edes virkatodistus kyseisestä olennosta. Todistuksessa olevasta sosiaaliturvatunnuksesta kaikki voisivat saada vakuuttavan todisteen, että kyse on todellakin herrasta eikä rouvasta. Muussa tapauksessa pappi valehtelee.
Tuo koskee oikeudenkäyntejä, paitsi jos syytteessä on mies pedofiliasta tai insestistä, jolloinka todisteeksi kelpaa mikä hyvänsä, varsinkin naispuolisen sosiaaliviranomaisen tai muun naishenkilön kirkuminen tai märinä.
Korostan, ettei minulla ole aiheesta henkilökohtaista kokemusta, mutta tuolta se vaikuttaa.
No, suomalaiset papit ovat kaikki ateisteja sitten. Ev.lutka kirkko vihkii jo homotkin saati itikatkit kuha(n) on homoja
Pappi ei ole enää maallikko vaan korkeasti koulutettu. Huomatkaa ateistit mikä ero siinä on ateismiin. Tietoa on paljon enemmän.
Korkeasti koulutettujen pitäisi tajuta, mikä on huuhaata ja mikä faktaa. Huuhaata ei esim, opeteta totena niin kuin papit tekee. Tämä kumoaa pappien korkean koulutustason.
Pappia opetetaan yliopistossa. Ateismia ei opeteta. Siinä on vissiin jotain syytäkin olemassa miksi näin ei tehdä ja ne ovat eettisiä syitä.
Yliopistoissa on monta muutakin opintosuuntaa, jotka pitäisi lopettaa ja samalla lopettaa yhteiskunnan turha varojen kaataminen kaikkeen huuhaa-tieteisiin.
Tohtoreitakin tulee ulos täysin huuhaa-tuotoksilla ja valtio maksaa näistä erikseen, eikä yhteiskunta hyödy näistä yhtään mitään, eli täysin tuottamatonta toimintaa.
Kirjotat ku neuvottelematon virkaheitto.
Viralta pannaan, mutta ei pappia.
Herran hänelle suomilla oikeuksilla? Uskonnonvapaudella se pastori pelaa. Valtion takaama oikeus tunnustaa ja harjoittaa haluamaansa uskontoa. Muutkin saavat valtion takaamana tunnustaa ja harjoittaa haluamaansa uskontoa ja mikä parasta olla tunnustamatta mitään uskontoa.
Ei minun valtiossa.
Kovin paljon valehtelevat myös maisnostajat kuten myös uskonnolliset hurmahenget.
Estolääkitys on halpa ja toimiva - älä usko, epäile ja kyseenalaista.
Tunnettu yhtye puki sen sanoiksi mistä he saavat inspiraationa "Raamatusta – se hakkaa historian kaikki kauhuleffat mennen tullen. Pidämme itseämme uskonnollisten tapahtumien, tapausten ja tosiasioiden reporttereina. Yksilöiden henkilökohtaisilla uskomuksilla kun ei ole lähellekään niin suurta vaikutusta. Tällä kertaa päätimme keskittyä ristiretkiin. Emme halua tuomita tai syyttää ketään, mutta sitä miten paljon kärsimystä ihmiskunnallemme on aiheutettu ristin nimissä, on lähes mahdotonta pukea sanoiksi."
Paljon pahaa on tehty uskonnoilla ja tehdään edelleen.
Raamatussa ei kylläkään kerrota ristiretkistä yhtikäs mitään.
Kovasti niitä on kuitenkin uskon ja raamatun nimissä harrastettu ja päitä pudoteltu siinä sivussa.
Tietääkseni valehtelu ei ole rikoslaissa rangaistava teko sinällään. Ei pappikaan saa valan alla valehdella oikeudessa.
Entä minä ateisitina, minuahan se raamatun lääppiminen ei sido millään tapaa?