Kyseessä viimeinen lainani, minulla ei ole maksuhäiriöitä vaan aiemmat lainani olen saanut sovittua ja maksettua. Tästä Egestä en vain pääse eroon. Kyseessä on viisi lainaa joiden yhteissumma on n. 700. Ajattelin että eräännyttävät ne kerralla ja saan sovittua asian muutamaan erään ja se on sillä hoidettu. Nyt kolmen kuukauden jälkeen ovat useasti luvanneet laittaa lainan perintään mutta mitään ei ole tapahtunut. Tänä aikana olen saanut n. 40 sähköpostia joista osassa lukee että menee oikeudelliseen perintään ja osassa, että eräälle perintäfirmalle. Asiakaspalvelua ei ole suomeksi, vaan viroksi joten siksi olen odottanut, että laittavat suomenkieliselle perintäyhtiölle jotta voin keskustella jonkun kanssa. Onko muilla kokemuksia tästä? En uskalla enää maksaa mitään ennen kuin asia menee edes johonkin suuntaan sillä estivät pääsyni myös omille sivuille kun en suostunut maksusuunnitelmaan joissa jokaisesta erästä veloitetaan 30 euroa suunnitelmakulua. Lainaehdoissa lukee että laina laitetaan perintätoimistolle maksuhuomautuksen jälkeen. Kuluttajaneuvonnassa oli niin pitkät jonot etten saanut sinne yhteyttä.
Ege finance- perintä
5
3432
Vastaukset
- Anonyymi
Miten eteni? Itse olin lomautettuna ja joudun nyt odottamaan liiton rahoja. Toivottavasti tulevat ennen tilipäivää. Joka päivä tulee sähköposteja ja olen nyt ehdottanut heille päivää jolloin voin maksaa suunnitelmista ja ensimmäiset erät. Niin ei käy...
- Anonyymi
Mitenkäs tämä tapaus on mennyt? Mikä lie se perintäyhtiö jonne ovat olleet laittamassa?
- Anonyymi
Veikkailisin Kasbonon hoitavan ege asioita, ainakin itselleni kävi näin....
- Anonyymi
Kannatti taas vipata, eikä edes tullut kalliiksi. LOL
- Anonyymi
Egen toiminta on loppunut. Mutta PlusPlus Capital ainakin yrittää periä näiden velkaa. Onko joku vielä Egelle velkaa? Itse en maksa mitään, koska koko firmaa ei enää ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on556613- 575803
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1105139En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163883Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443783Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1323480Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53350Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1702940- 252749
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris522608