Anne Bernerin kurja lapsuus ja nuoruus!

kykkenheim

27

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtrtdf

      iltalehden jutut vaan paranee joka päivä koko lehti kuuluu roskalehtien joukkoon.

    • Jukhyogfjv

      HS, IL, IS, TS, YLE ovat pahimmat GLOBALISTIELIITIN valemediat.
      Valhe menee läpi, kun se on riittävän suuri ja sitä toistetaan usein.

      • kykkenheim

        Kaikkihan nykyisxn ovat kiusattuja, koulussa tai työelämässä, on muotia tuoda se esille. Mutta tämä taisi kolahtaa vihervassarin nilkkaan!


      • SairasAhneHullu

        Tuo ämmä on niin sairaan ahne että on läpeensä sairas. Sairas.
        Sairaan Ahne Berner.
        Uskomatonta sontaa yrittää tuo Berneri syöttää perustellakseen sairaita "ministeri"-hulluuksiaan.

        ....""–-- Eli tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen, Berner toteaa viitaten ministeriaikana saamaansa rajuun palautteeseen."

        Siis että mitä ?

        Suomalaistenko pitäisi hyväksyä tuo Ahne Berner ja Ahneen Bernerin hullut puuhastelut

        " sellaisena kun on " !?
        .


      • SairasAhneHullu kirjoitti:

        Tuo ämmä on niin sairaan ahne että on läpeensä sairas. Sairas.
        Sairaan Ahne Berner.
        Uskomatonta sontaa yrittää tuo Berneri syöttää perustellakseen sairaita "ministeri"-hulluuksiaan.

        ....""–-- Eli tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen, Berner toteaa viitaten ministeriaikana saamaansa rajuun palautteeseen."

        Siis että mitä ?

        Suomalaistenko pitäisi hyväksyä tuo Ahne Berner ja Ahneen Bernerin hullut puuhastelut

        " sellaisena kun on " !?
        .

        Hetkinen. En ota kantaa aiheeseen, mutta puhetyyliin on pakko puuttua. Mietittekö te yhtään kuinka moni lukee viestinne ja mitä ne teistä kertovat? Emmekö me enää osaa keskustella asiallisesti? Jokainen voisi vähän miettiä mitä sanoo.


    • pienet.sielut

      Anne kostaa siis kokemuksensa suomalaisille. Kuinka yllättävää.

      • stalinistit-kiusanneet

        Stalinistit kiusaa kouluissa ja berneriä!


    • hahahahahahahaahhah

      On se hirveää kun natsimielistä ei saa sanoa natsiksi ettei natsikas pahoita mieltään.

    • Noitavasara

      Kepulaisten noita-akka olisi saanut pysyä Sveitsissä.

    • Hörneillä-notkunut

      Täyttä fuulaa sorrosta koko juttu. Systeri kävi saksalaista skolee leikkikoulusta lähtien. Ei koskaan puhunut ,että olisi synfattu natsiks tai muuten kiusattu. Ekoilla luokilla mä jouduin vanhempana proidina joskus viemää hänet sinne ja hake veks, kun mutsi ei laskennu sitä yksin menee skolee. Jos hän olis kertonnu mulle jostain synfaamisest tai muusta, niin mä olisin duunannu asiat orderii, mut sellast ei tapahtunu.
      Sit toi duuni juttu on kans täys flöitti. Liksatta ei tarttenu duunii tehdä. Itse olin Lintsillä Merenneito hallissa keräämässä boltseja, kun jengi stiggas niitä ja yritti osua stagii joka olis pudottanu neidon altaaseen. Tuleva strippari miss Maria tsittas lavalla yläosattomissa. Oli siinä kokemusta, lisäks sai liksaa ja vapareita lintsin masinoihin. Olin jotain 13v ja flöittasin Hagiksessa kundeille, et tuli jumpattuu Marian kans takahuoneessa. Maine gimmojen selättäjänä kasvo kummasti. Muuteski mitää fyrkkien ilmais jakeluu ei ollu, himasta eikä muualtakaan nappulaa herunnu, niin kuin nykyisin. Duuni tartti tehdä, blisattii limuu bolugentsulla ja stadikalla, jotku jengist oli steisillä kiilottamassa stifloja, joka oli kysytty duuni, siin tseenas hyvin. Mä opin duuninteon snadina ja tein kans eläkepäiviin asti.
      Berneri on födannu kultalusikka suussa, eikä tsenaa kurjuudest mitää. Liikenainen joka ei paljon muiden oloista välitä jos hän ei siintä itse mitään hyödy.

      • silti.mestarillista

        Silti mestarillista uhriutumista kultalusikka suussa


        Siitä lastensairaalahankkeesta tulemme luultavasti kuulemaan vielä jotakin epäilen että kaikki laillisuuskohdat ei ole aukottomia


    • Sieltäsetulee

      Lapsuuden tapahtumat vaikuttavat koko loppuelämän.

      • kykkenheim

        Bernerin lapsuus vaikuttaa monen suomalaisen elämään, todistettavasti!


    • 1235t

      Valittakoon mitä valittaa mutta ei heru säälipisteitä, ei sitten millään koska koko Suonen kansa ei voinut häntä nimitellä.
      Eipä tarvitse ostella Vallilan tuotteita eikä ole aikoihin enää tarvinnut, pitäköön tunkkinsa.

      • turha.valittaa

        Turha hänen valittaa vanhempiensa hommaamista työpaikoista joista ei maksettu palkkaa


    • Kostoelää

      Sama kohtelu suomalaisille, suoraa analogiaa mitä hänelle on tehty, sitä hänkin tekee.

      Vartianen saa opetuksensa perille, siinä perlandian konsultti oikeissa "töissä", taloustieteilijät ei tiedettä, siksi sadistinen ja häikäilemätön lu9onne on aivaain, ja suora tie helvetti , ja valehtelemalla jöötiä, karhun jöötiä, ja niellä koko läjä.

    • kykkenheim
    • Peilistälöytyy

      Joskus voi olla vähän itsessäkin vikaa mitä ympärillä tapahtuu.

    • BernerPOISpoisPOIS

      Uskomaton Kanisterigangsteri-ministeri Berner
      Tuosta sekopää-hullusta on päästävä eroon.
      Sitä kannattaa vain yksi, YKSI, se toinen sekopää-rosvo Sipilä,
      joka sen ominpäin valitsi.
      Ämmän työkokemus........... Hiiletön Bernerin "Riepu, Rätti ja Lumppu Oy"


      Kanisterigangsteri-ministeri Berner: Ilmastonmuutos näkyy vahvasti LVM:n työssä - tavoitteena hiiletön liikenne.
      Suomi haluaa tiukat päästörajat uusille autoille EU:ssa
      UUTINEN 08.10.2018 18.30 fi
      EU:n ympäristöneuvoston kokouksessa keskustellaan autojen ja pakettiautojen valmistajille asetettavista hiilidioksidipäästöjen raja-arvoista Luxemburgissa tiistaina 9. lokakuuta.

      • Suomen.kansalaisuus

        Suomen kansalaisuus vain päivää ennen ministerinimitystä?


    • Vaikuttaa_siltä

      että JOS natsinimittelyä on ollut, niin heillä on ollut varsin vankkaa tuntumaa asioihin. Useinhan näkee jo lapsesta, millainen siitä on tulossa. Pääsääntöisesti ala-asteen pikku-professoreista tulee insinöörejä ja oikeitakin professoreita. Nurkantauksen pikku-gangstereista tulee useasti aikuisenakin poliisin tuttuja.

      Sitten on oma lukunsa ne lapset, joista näkee jo varhain että jälki tulee olemaan pahaa. Niistä tulee näitä Auvisia ja Bernereitä. Bernerinkin toiminta perustuu kouluampujan logiikkaan. Siinä on sellaista terroristisessa tarkoitusperässä harjoitettua ajattelua.

    • VoiVoiAdolfia

      Hitlerilläkin taisi olla kova nuoruus ja hänelle kävi vielä se kauheus, ettei hän päässyt haluaamaansa taidekouluun kovasta yrityksesta huolimatta ja siitä alkoi Hitlerille tie, jonka me kaikki tai useimmat tunnemme. Pitäisikö keskitysleirien vankien pyytää julkisesti anteeksi sitä, mitä ehkä heidän vanhempansa ovat Hitleristä ajatelleet?

    • kaikenlaisia.natseja

      Narsisti syyttää aina muita ihmisiä tekosistaan. Toisaalta aika paljastavaa myös hänen johtajuudestaan, politiikka kuuluu myös yritysmaailmaan, mutta suvun rahoilla on voinut olla aina despootti kun ei ole tarvinnut ottaa muita sidosryhmiä huomioon. Bernerin haastatteluista paljastuu aina tämän todellinen luonne vaikka hän yrittää muuta.

    • Klovneja

      Hassuja nuo kokoomuslaiset

    • Viitekehys

      Eduskunta on vaikea paikka, ihmiset pettävät toisiaan, selän takana, eivät edessä. Sekin vielä, siksikö hän kostaa kaiken suomalaisille? Miksi ihmeessä ihmetellä vihapuhetta, varmaan tiesi että hänestä tehdään synti ja sylkykuppi. Hyvä paikka hoidella omat bisnesasiat, julkisuudessa vuodattaa krokotiilin kyyneliä. Yksi kyynel on enemmän kuin kilo kultaa.

    • kykkenheim

      Nämä krokotiilin kyyneleet ovat kirjan myynninedistämiskampanjaa. Suoria lainauksia kirjasta.

      Liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner (kesk) kertoo avoimesti kohtaamastaan uhkailusta ja vihasta Anna Soraisen tuoreessa, Alma Talentin kustantamassa Sori - johtaja ja julkisuus kriisissä -kirjassa.

    • IhanBerneristä

      Rouva elinkeinoelämä meinasi touhuiluillaa sekottaa koko maan asiat mutta ei kerinnyt ihan kaikkea. Taksi kyydit kela kyyteineen kerkesi kuitenkin sotkea perusteellisesti, postin pisti sekaisin ja yritti rautatieliikennettä sekoittaa mutta se jäi vähän kesken ja maanteille tieveroa. Kun olisi sipilän kanssa vielä saanut vuoden touhuta niin suomen asiat olisi ihan sekaisin mutta suomalaisten onneksi hallitus hajosi ihan päreiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe