Lehtitiedon mukaan näyttäisi että verotusta tulisi kiristää. Se voinee olla ainut keino palveluitten säilyttämiseksi edes nykyisellään.
Verotus Ylivieskassa
5
235
Vastaukset
- KeskustaVanhus
On toinenkin mahdollisuus. Ei äänestä kepua eikä kokoomusta,nehän ne on tähänasti hussanneet Ylivieskassa.
- Moppe
Rahaa olisi säästynyt jos olisivat ostaneet nuo parakkirakennukset omaksi. Nyt menee satoja tuhansia euroja moppen perseeseen kun vuokria maksellessa. Turha puolustautua että ei kukaan halua myydä parakkeja kun saa paremman tuoton vuokraamalla. Kyllä niitä parakkeja saa ostettua mutta ei välttämättä suomesta. Mutta eihän nämä meidän osaamattomat päättäjät osaa muualta maailmasta parakkeja kysellä.
- potkut
oli kalajaskassa ps.hirvelä nostais veroja,turhapyrkiä uudelleen herrainpöytään
- Jontte84
Ei muutakuin nostaa 10 prosentilla.
- KJL_kuvassa
istui valtuustossa herra, jota sinne ei ole valittu.
Korpi-Tassi jäi vaaleissa ulos valtuustosta ja ihmettelen, miksi hän on nyt päättämässä Ylivieskan asioista!?
Korpi-Tassin taustalla on PPO:n myynti Elisalle epäselvissä olosuhteissa. Sata työpaikkaa ja yhteisöverot menetettiin alueelta. Datamen konkurssimenoja hän piilotti PPO-kaupan yhteydessä (osuuskuntakokouksen vaatima erityinen tilintarkastus). Välimiesoikeus totesi PPO:n kaupan olleen epäselvän. Hallintoneuvosto antoi Korpi-Tassille potkut osuuskunnan tj:n paikalta teletoiminnan myynnin jälkeen (helmikuussa).
Tällainen hämäräheikki istuu Kalajaskan kuvassa valtuuston eturivissä!!
En haluaisi hänen päättävän tulevista veroistani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749