Kääntykää? Tehkää parannus?

PäivänProfeetta

Ei vaan palatkaa! Shuvu! Lempeä paimen kutsuu lampaitaan luokseen, hän kutsuu meitä palaamaan takaisin Jumalan tyköön. Siellä saamme olla rauhassa, kuin imeväinen äitinsä helmassa, kuin poikaset kanaemon suojassa.

Päivän profeetta 10.10. Klo 23.15

8

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päätönmiäs

      Onko halal karitsaa muuten en tule.

    • Tiedustellen

      Niin mihin, mikä on osoite jonne tulla.

      • OsoiteOn

        Jerusalem, rauhan kaupunki.


      • Tiedustellen
        OsoiteOn kirjoitti:

        Jerusalem, rauhan kaupunki.

        Millähän varaton sinne pääsisi, ja mikä on se osoitte siellä, ristiriitaisuudessa elävässä "rauhan kaupungissa"?


      • Tiedustellen kirjoitti:

        Millähän varaton sinne pääsisi, ja mikä on se osoitte siellä, ristiriitaisuudessa elävässä "rauhan kaupungissa"?

        Ei kannata muutenkaan mennä. Kyllä siellä osataan hinnat repiä juurikin Jeesuksen takia. Vaikka toisaalta hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa Tutakhamonista
        joka toki oli hinnoitelteltu sataan egyptinpuntaan. Toki suomalaisille pikkuraha mutta ymmärrän senkin mitä sanoit . Nykyäänhän kaikki haluavat hyötyä kaikesta. Itse luulisin, että se onkin vaikein kappele Jeesuksen opetuksista. On helppoa olla kaunis, komea, rikas ja kopea. tai olla saarnaaja joka kerää hirveät rahat. En tiedä miksi tuota sanoisi mutta se "piirre" ei ole vaan yksittäisissä ihmisissä vaan esimerkiksi pariskunnissa , no mutta sen vaan tietää.


      • Korjaus
        nähty.on kirjoitti:

        Ei kannata muutenkaan mennä. Kyllä siellä osataan hinnat repiä juurikin Jeesuksen takia. Vaikka toisaalta hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa Tutakhamonista
        joka toki oli hinnoitelteltu sataan egyptinpuntaan. Toki suomalaisille pikkuraha mutta ymmärrän senkin mitä sanoit . Nykyäänhän kaikki haluavat hyötyä kaikesta. Itse luulisin, että se onkin vaikein kappele Jeesuksen opetuksista. On helppoa olla kaunis, komea, rikas ja kopea. tai olla saarnaaja joka kerää hirveät rahat. En tiedä miksi tuota sanoisi mutta se "piirre" ei ole vaan yksittäisissä ihmisissä vaan esimerkiksi pariskunnissa , no mutta sen vaan tietää.

        Tarkoitit varmaan "hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa TUHKIMOSTA"...


      • nähty.on.ei.kirj
        Korjaus kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan "hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa TUHKIMOSTA"...

        Todennäköisesti.


    • nähty.on.ei.kirj

      Voi kamala tätä wannabee juutalaisten tuskaa ja sitten vielä kun loppupeleissä he lienevät vääräuskoisia. ainakin juutalaisten mielestä. No kyllähän nuo toorassa kerrotaan miten käy mielistiöille. Helposti..muutuvat ikäänkuin siksi...eli vaikka puuksi tai vaikka homoksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe