Ei vaan palatkaa! Shuvu! Lempeä paimen kutsuu lampaitaan luokseen, hän kutsuu meitä palaamaan takaisin Jumalan tyköön. Siellä saamme olla rauhassa, kuin imeväinen äitinsä helmassa, kuin poikaset kanaemon suojassa.
Päivän profeetta 10.10. Klo 23.15
Kääntykää? Tehkää parannus?
8
232
Vastaukset
- päätönmiäs
Onko halal karitsaa muuten en tule.
- Tiedustellen
Niin mihin, mikä on osoite jonne tulla.
- OsoiteOn
Jerusalem, rauhan kaupunki.
- Tiedustellen
OsoiteOn kirjoitti:
Jerusalem, rauhan kaupunki.
Millähän varaton sinne pääsisi, ja mikä on se osoitte siellä, ristiriitaisuudessa elävässä "rauhan kaupungissa"?
Tiedustellen kirjoitti:
Millähän varaton sinne pääsisi, ja mikä on se osoitte siellä, ristiriitaisuudessa elävässä "rauhan kaupungissa"?
Ei kannata muutenkaan mennä. Kyllä siellä osataan hinnat repiä juurikin Jeesuksen takia. Vaikka toisaalta hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa Tutakhamonista
joka toki oli hinnoitelteltu sataan egyptinpuntaan. Toki suomalaisille pikkuraha mutta ymmärrän senkin mitä sanoit . Nykyäänhän kaikki haluavat hyötyä kaikesta. Itse luulisin, että se onkin vaikein kappele Jeesuksen opetuksista. On helppoa olla kaunis, komea, rikas ja kopea. tai olla saarnaaja joka kerää hirveät rahat. En tiedä miksi tuota sanoisi mutta se "piirre" ei ole vaan yksittäisissä ihmisissä vaan esimerkiksi pariskunnissa , no mutta sen vaan tietää.- Korjaus
nähty.on kirjoitti:
Ei kannata muutenkaan mennä. Kyllä siellä osataan hinnat repiä juurikin Jeesuksen takia. Vaikka toisaalta hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa Tutakhamonista
joka toki oli hinnoitelteltu sataan egyptinpuntaan. Toki suomalaisille pikkuraha mutta ymmärrän senkin mitä sanoit . Nykyäänhän kaikki haluavat hyötyä kaikesta. Itse luulisin, että se onkin vaikein kappele Jeesuksen opetuksista. On helppoa olla kaunis, komea, rikas ja kopea. tai olla saarnaaja joka kerää hirveät rahat. En tiedä miksi tuota sanoisi mutta se "piirre" ei ole vaan yksittäisissä ihmisissä vaan esimerkiksi pariskunnissa , no mutta sen vaan tietää.Tarkoitit varmaan "hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa TUHKIMOSTA"...
- nähty.on.ei.kirj
Korjaus kirjoitti:
Tarkoitit varmaan "hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa TUHKIMOSTA"...
Todennäköisesti.
- nähty.on.ei.kirj
Voi kamala tätä wannabee juutalaisten tuskaa ja sitten vielä kun loppupeleissä he lienevät vääräuskoisia. ainakin juutalaisten mielestä. No kyllähän nuo toorassa kerrotaan miten käy mielistiöille. Helposti..muutuvat ikäänkuin siksi...eli vaikka puuksi tai vaikka homoksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602