Kaija Koo keskellä kolmiodraamaa

menipä.maku

Petetyltä vaimolta karu viesti laulajalle! "Jätä mieheni rauhaan!"
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kaija-Koo-keskella-kolmiodraamaa-Petetylta-vaimolta-karu-viesti-laulajalle-Jata-mieheni

Naimisissa olevan yritysjohtajan vaimo kertoo Seiskalle, että hänen miehensä on ollut salasuhteessa yksityisyyttään tarkasti suojelevan iskelmätähti Kaija Koon, 56, kanssa viime helmikuusta lähtien.

– Jätä mieheni rauhaan äläkä pommita häntä jatkuvasti viesteillä ja soitoilla. Olemme onnellisesti naimisissa, etkä voi tulla väliimme, petetyksi joutunut vaimo haluaa sanoa Kaija Koolle.

38

2371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkru

      Eikö Kaijalle muka löytynyt vapaata miestä?

    • papu.kaija

      56 vuotias on museotavaraa

    • voi.tuota.paskalehdistöä

      Karu viesti laulajalle! "Jätä mieheni rauhaan!"
      Voi että on karu.

      Tässä taanoin oli samanlainen lehdistön keksimä juttu jossa Presidentti antoi "tylyn kuitin" hänestä kirjan kirjoittaneille. "Omituinen väite" totesi Presidentti. Että siinä oli se tyly kuitti.

    • Zsa

      Kaija on mielestäni elähtäneen vanhan juopon näköinen? Kuka ihmeen äijä tuota haluaisi?

    • pumsdj

      ..kukaan ei voi tulla väliimme. Ja silti ukko on salasuhteessa kaijan kanssa?

    • tgoze

      Kansansuosikki Kaija on tahtonainen.

    • sekin

      kaija vain elämää sarjassa totesi seuraa aina kun haluaa, niin miksi joutuu jo etsimään seuraa.

      • pgjde

        No eikös hänellä ole nyt tämä ukko josta aloituksessa mainittiin?


      • sekin

        vaimo kyllä totesi ei jätä miestäni rauhaan kun viestiä pukkaa solkenaan,


    • Miiaaauuuu

      Kaitsun kissimirri kutiaa.

    • tidj

      Kyllä niitä vapaitakin löytyy vanhemmillekin naisille koska laulajatar Taavitsainenkin löysi uuden nuoremman rakkaan.

    • voi.luoja

      Äijällä tärähtänyt vaimo. Vaimon mukaan "onnellisesti" naimisissa? Silti äijä juoksee vieraissa.

    • Father

      Kaijan pitäsi saada pudotettua painoa 30kg, niin johan olisi hot ja kelpaisi mullekin..

      • jfdhrf

        Mitä se paino vaikuttaa sulle jos nainen on kansansuosikki eli menestyvä?


      • Turakainen
        jfdhrf kirjoitti:

        Mitä se paino vaikuttaa sulle jos nainen on kansansuosikki eli menestyvä?

        Minulle ylipaino aiheuttaa pahanlaatuisen akuutin erektiohäiriön.

        Tämä juttu kuuluu femakkojen voimaantumistarinoihin tms, 56 vuotias mummeli ei erityisemmin peuhaa. Tai sitten paperitäden epätoivonen mainos ... eihän paperitähdet oikeesti sammu pois.


    • mmaura

      Artistin parhaaksi olisi muutama kymmentä kiloa pudottaa.

    • Musanäätä

      Lihava kuin mikä ja näyttää niissä iänikuisissa mustavalkoisissa halaateissaan ihan lampun varjostimelta. Kampauskin on ollut se sama musta kouvolatukka jo vuosikymmenet. Verratkaapa Kokkolaa vaikka vuoden vanhempaan Alison Moyetiin:👍🏻

      https://youtu.be/Yi4MW2IOjgs

      Turha on Kokkolan marista julkisuudessa ettei miehet juokse perässä.

    • Taitaa vaimo olla ihan yksinään onnellinen tuossa avioliitossaan. Heikko itsetunto jos pitää miehestä taistella tuolla tavalla " me ollaan onnellisia" jne.
      Kaija oot upea uhkea kaunis nainen, nauti siitä ja anna palaa jos siltä tuntuu.

      • Nytuppos

        Nauttia toki saa,sehän on elämän suola. Miksi kuitenkin varattua miestä tapailee?
        Miehen pitää ottaa ero ja Kaijan pitäisi sitä myös vaatia.
        Ei vain missään tilanteessa ole oikein pettää.


    • trfc
    • persusussu

      "Kaija Koo aiheutti kolmiodraaman - suuteli kiihkeästi naimisissa olevaa liikemiestä!"

      Miten yksi ihminen voi aiheuttaa kolmoisdraaman ja miten kukaan ulkopuolinen voi mennä sotkemaan onnellisen parisuhteen?

      • Petetty-yksinäinenMIES

        Kuitenkin vastuu aikuisilla ihmisillä. Jos tietää että toinen/itse naimisissa niin voisi hieman miettiä ennenkuin kiimailee. Pettäminen on aina pettämistä ja aina löytyy naisia jotka tuohon leikkiin lähtevät. Tuossa leikissä sattuu useampaan ihmiseen.


      • persusussu
        Petetty-yksinäinenMIES kirjoitti:

        Kuitenkin vastuu aikuisilla ihmisillä. Jos tietää että toinen/itse naimisissa niin voisi hieman miettiä ennenkuin kiimailee. Pettäminen on aina pettämistä ja aina löytyy naisia jotka tuohon leikkiin lähtevät. Tuossa leikissä sattuu useampaan ihmiseen.

        Ei yksi myllynkivi jauha.


    • jpnonahi

      Vanha nainen hunningolla sananmukaisesti. Oliko hengaillut Järvenpäässä?

      • Hgbu

        Eikö vapaita uroksia olisi tarjolla.
        Eipä olisi Kaijasta uskonut.
        Ei jatkoon.


      • Anonyymi

        Koittaa lypsää viimeisiä siemeniä, kohta ei kelpaa kenellekkään.


    • Mulkero2

      Keikat boikottiin...ei ole oikein rikkoa perhettä.

    • kukamitähähh

      Tuliko mieleen, että sen perheen "rikkomiseen" tarvitaan ehkä myös tämä miespuolinen,
      vai onko Koo muka raiskannut miehen? :D

      • persusussu

        Kukaan ei huutele aviomiehen tekosia... Kaija on syypää, vaikka on vapaa ihminen =)


    • Mietinvaanjoop

      Joku toisessa ketjussa toi ilmi Sillanpään keikka boikotin oman huume käytön jäljiltä. Mitenhän oikeesti kansa tässä käyttäytyy. Sillanpää ei tehnyt pahaa kellekkään toiselle... Kaija taas sotkeutunut kuvioon jossa muut kärsii.. Olkoonkin, että mies yhtä syyllinen.

      • OutojaJuttuja

        Vai ei Sillanpää tehnyt pahaa kellekään??

        Entäs piripäässä ajelut, olis voinut ajaa kolarin tms.

        Entäs kun lapsipornoa löytyi Siltsun omalta koneelta, kuka uskoo selitykset, että tullut sinne vahingossa?? Ei kukaan.


    • ufgd

      Aloitus kuuluu julkkispalstalle.

    • tuhoamisenvimma

      Pelottaa tuollaiset kaijat.

    • wx-1b
      • Kyrrrrrpääääh

        No ei ihme, jos näyttää talipallolta, kun kermaleivokset maistuu...


    • uskomatoooooonta

      Kaija on kaija vaikka voissa paistais. Mielestäni alkaa kuulua sarjaan elähtäny kulahtanu valahtanu liian paksu perhoseksi ....

    • idqw

      Pois aloitus tältä palstalta. Kuuluu julkkispalstalle.

    • Anonyymi

      Kaija Koo ja Paula Koivuniemi ovat artistit joita en ole voinut koskaan katsoa enkä kuunnella puoltakaan minuuttia.
      Jotenkin olivat aina niin täynnä itseään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe