iltaa, olisin kiinnostunut tietämään millaisia seksileluja omistatte/käytätte?
Seksilelut, itseltäni ei löydy vielä kovin montaa
5
410
Vastaukset
- Runkkariaboii
Omistan sauvoja, anaalitappeja, penisrenkaita, penispumppu, tekopillu (turhake), ja noh, ei nyt leluja mutta todella kattava valikoima lähes kaikenlaisia naisten vaatteita ja parit korkkarit. Eniten näistä koukussa olen anaalitappeihin, sukkahousuihin ja mekkoihin. ;)
- enttententten
Miten toisten omistamat lelut vaikuttavat omiin yksilöllisiin kiinnostuksen kohteisiisi tai tarpeisiisi lelu-teemassa? Miksi et kerro omista tarpeistasi ja sitten tiedustele suosituksia niihin?
Yksi pitää yhdestä, toinen toisesta. pori
- Anonyymi
Ennen eläkkeelle siirtymistäni onanointini rajoittui lähinnä lukuisilla työmatkoillani tapahtuneeseen Passion Pillow -nimisellä moottoroidulla keinovaginalla herkutteluun hotellihuoneessa aina iltaisin nukkumaan asettuessani. Tuota laitetta ei enää liene markkinoilla.
Nyt yli seitsenkymppisenä masturboinnista on uudelleen tullut sukupuolinautintojeni pääasiallinen hankintatapa nuoruusvuosieni tyyliin. Nykyisin on markkinoilla tarjolla miehille todella hyviä alan apuvälineitä, joilla saa kunnon seisokin, mahtavia alapään tuntemuksia ja tietysti makeita orgasmeja. Oma suosikkini näissä hommissa on värisevä moottorikäyttöinen, kaukosäätimellä varastettu, kahdella AA-patterilla pelaava Aqua Silks -penisrengas. Tällä apuvälineellä terskan juurta hierottamalla saamani onanian ilo alkaa kiihottavana hierontakohdan kutittelun tuntemuksena ja miellyttävänä, vähitellen voimistuvana alapään jomotuksena. Se muuttuu homman jatkuessa makeiksi, mahanpohjan, pallien ja nivustaipeiden kouristuksiksi sekä tahdosta riippumattomiksi paisuneen kalun nytkähtelyiksi samalla, kun kylmät väreet kulkevat aaltoina reisien ja pakaroiden iholla. Viimeksi mainitut vartaloni alueet alkavat samalla usein kiihottumiseni seurauksena hallitsemattomasti täristä ja rauhoittuvat kokonaan vasta joko onaniasession keskeydyttyä tahi ejakulaation tapahduttua. Laitteellani hieromalla hankin noita edellä kuvaamiani kaikkia upeita aistimuksia kun tasapainoilen laukeamisen rajamailla jopa yli tunnin mittaisissa herkuttelusessioissani, ennen kuin koko lysti huipentuu märkään, herkulliseen orgasmiin. Sisältää mainoslinkkejä, jotka on merkitty * -merkillä.
Kaupallinen yhteistyöHei kaikki seksileluista kiinnostuneet! Voitte tutustua erilaisiin seksileluihin täällä
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3453512Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192308Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151910Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141615Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171532Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361434Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2741402- 171284
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631096Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201020