Valittakaa ja tehkää potilasvahinkoilmoituksia!

Sieppaa niin saatanasti kaikki se vääryys ja kusetus, josta joutuu kärsimään.

Kävinpä taas Kantassa lukemassa minusta kirjoitettua paskaa, kuinka "terve" olen, mikä on tässä kunnossa todella alentavaa.

Sairaammaksi siitä vaan tulee, kaiken sen vääristelyn ja vähättelyn jälkeen.

Ok. Toisesta jalasta on leikattu suonikohjut. Toinen jalka on tietenkin terve, niin kuin näissä tapauksissa yleensä. Vain toinen jalka on sairastunut ja hoidettu, toista ei tarvitse tutkiakaan vielä, kun ikää on vasta 58 vuotta. Ultraäänellä tutkiminen voisi olla ajankohtaista ehkä kymmenen vuoden päästä, jos silloinkaan, mikäli potilaasta ei olla päästy jo luonnollisen poistuman kautta eroon.

Sadistilääkäreitä ei haittaa mikään, ei yhtään.

Poski- ja otsaontelohelvetti: Ok. - Kärsi vaan. Ei "kannata" leikata.

Tärinä ja reisisärky: Ok. - Ei meitä satu yhtään, eikä satukirjassamme ole edes kroonista borrelioosia.

Elämäsi valinta. Tays.

Metsässä on tilaa teltoille.

Hyvinvointipalvelut Tampere.

Aamulehdestä mukavat uutiset.

Liian hyvää ollakseen totta.

Kusetus.

Pelkkää bluffia ja silmänkääntötemppuja kaikki olikin vaan ja elämä ilman valheita ja bluffia sairaanakin parempaa.

Anteeksipyyntöjä ei törkeästä kohtelusta ikinä.

Liian monella määränpäänä hoitovirheissä hautausmaa.

Sitä ennen kirjoittakaa ihmiset valituksia niin kauan kuin henki pihisee; että ne vaan painelee ja puristelee nykyaikana ja säästää tutkimuksissa, joissa kuluu sähköä vain vähän, jonka pitäisi olla halvempaa kuin ihmishenki.

"Paskakaupunki", joku kirjoitti.

Elämäsi vitsaus. Tays.

Pahoinvointipalvelut Tampere.

Poliisi kerää metsään jäätyneet.

- Homesairautta ei ole, ei kroonista borrelioosia,
ei särkyjä, ei kipuja, ei tuskaa, ei elämää.

Nuorena ja terveenä oppimillani taidoilla, joita olen ylläpitänyt sairaanakin, valitan ja kirjoitan niin kauan kuin henki pihisee antamatta periksi taistelussa, jota vääryys ei voi enää voittaa.

Meitä on jo liikaa nujerrettavaksi.

Yhdessä meissä on voimaa.

Ei anneta periksi.

Siihen 57 prosenttiin, joka ei meissä ole ihmiskudosta, kuuluu myös sienet, joita homesienetkin ovat, ja bakteerit, joita spirokeetatkin on, jotka tekevät meidät sairaiksi.

Potilaat ovat olleet koko ajan oikeassa niin kuin yleensä aina lääketieteen likaisessa historiassa.

https://goo.gl/cCCUVM

7

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritän kirjoittaa aamusivujani loppuun, kellon ollessa 4.58 jo.

      Mutta mielessäni kuohuu edelleen ja sieppaa kaikki se vääryys, mitä olen joutunut kestämään luettuani samaa monen muunkin kirjoituksista.

      Olen rukoillut Jumalaa kostamaan puolestani ja niin on jo tapahtunutkin; se kauhea isku vasten lääkäreiden tekopyhiä kasvoja mitätöityään potilaidensa kärsimykset luulosairautena, joka onkin kaikkea muuta, bakteerien, virusten, sienten ja jopa alkueläinten https://goo.gl/cCCUVM temmellyskenttänä.

      Homesieni on yritetty kyniä joksikin muuksi kuin oikeasti myrkylliseksi sieneksi, joka voi tarttua sairauksien runtelemaan ihmiseenkin; borrelioosia on pidetty syfilistä harmittomampana tautina, jota ei tarvitse kunnolla oikein edes hoitaakaan elävien spirokeettojen aiheuttaessa muka pelkkiä jälkisärkyjä vaan runnellessaan koko kehon!

      Vaikka maailmassa riittää tyhmiä ja kovia ihmisiä, joille sopii kaikki vääryys, älykkäitäkin on, jotka eivät siedä tosiasioiden vääristelyä.

      Yhä uusia tutkimuksia tulee siitä, miten asianlaita oikeasti on; että on niin sitkeistä taudeista kyse, ettei niistä meinaa päästä eroon ollenkaan.

      Tulee olemaan noloa ja aiheuttamaan myötähäpeää niissäkin lääkäreissä, jotka ovat jo oikealla tiellä, joutuessaan lukemaan kollegoidensa sepustuksia mielenvikaisiksi leimatuista potilasressukoista puoskaroinnin uhrina.

      • Anonyymi

        jOS lääkäri on niin hölmö että ei usko potilasta pitää tehdä valitus lääkintöhallitukseen tein niin ja siirrettiin muihin tehtäviin .


    • "Nuorena ja terveenä oppimillani taidoilla, joita olen ylläpitänyt sairaanakin, valitan ja kirjoitan niin kauan kuin henki pihisee antamatta periksi taistelussa, jota vääryys ei voi enää voittaa.

      Meitä on jo liikaa nujerrettavaksi.

      Yhdessä meissä on voimaa.

      Ei anneta periksi.

      Siihen 57 prosenttiin, joka ei meissä ole ihmiskudosta, kuuluu myös sienet, joita homesienetkin ovat, ja bakteerit, joita spirokeetatkin on, jotka tekevät meidät sairaiksi.

      Potilaat ovat olleet koko ajan oikeassa niin kuin yleensä aina lääketieteen likaisessa historiassa.

      https://goo.gl/cCCUVM "

      - Muun asian yhteydessä laitettuani jotain sähköpostia tiedoksi Potilasvakuutuskeskuksesta oma-aloitteisesti jo tiedusteltiin, haluanko tehdä valituksen siitä, ettei sieninäytteitä ole otettu niin kuin olen pyytänyt.

      En vastannut kyselyyn vielä mitään, mutta tulossa on niin paljon suurempikin juttu koko tästä hoitolinjasta, mikä Suomessa on vallalla, jahka hommaa saadaan asioiden edetessä vähän pakettiin, johon tarvinnen asiantuntijan apua puolustamaan minua.

      Siis vaikka olen kuvannut karseaa nykytilannetta, mikä se omallakin kohdalla on, älkää homesairaat antako periksi niin kauan kuin henki pihisee, niin kuin en itsekään anna.

      Niin kauan kuin aivot toimii ja kynä pysyy kädessä, tulen kirjoittamaan ja taistelemaan kaikesta. Vaikka päätäni on vihlonut tänäänkin enkä ole terve, olen kirjoittanut jo paljon, muutakin kuin vain aamusivuja.

      Ostin kaupasta eilen purkillisen kuohukermaa, jota en yleensä käytä virkistääkseni muistiani nyt ja laittaakseni kahvin joukkoon ihan niin kuin 102-vuotiaaksi elänyt isoäitini laittoi parin sokeripalan kera kahviinsa, joka oli Presidenttiä. En silloin nuorena tajunnut asuessani seitsemän vuotta isoäitini yläkerrassa, mikä sisupussi siinä oli minulle oikein mallina jakamassa auliisti elämänohjeitaan pahan päivän varalle, joita onkin jo vuosikausia riittänyt. Äitini kertoi, että kun isoäitini oli laittanut poikansa nimismiehen luokse jollekin asialle, tämä oli tokaissut, pitikö sitä nukkuvaa karhua mennä herättämään. Tuolloin isoäidilläni oli jo ikää, mutta ajoi hän nuorempanakin pois papin, joka oli tullut kirkottelemaan häntä synnytyksen jälkeen, todeten tälle, ettei ollut lapsen tekemiseen yhtään sen syntisempi kuin mieskään.

      On aika vaikea todistaa, vaikka käytännössä saakin tuntea yhä nahoissaan sen, että naisia kohdellaan kaikkialla huonommin, jopa lääkärien vastaanotolla.

      Aika huonosti vaan suomalaisille naisille, ainakin joillekin, sopii matelu miesten edessä, olivat nämä sitten lääkäreitä tai mitä tahansa muita viranomaisia tai despootteja kotona tai muualla kiusaamassa ja rääkkäämässä toista sukupuolta vastoin tasa-arvolakia, jota rikotaan räikeästi.


      • Sähköistä vastinettani Potilasvakuutuskeskukselle ennen aamukymmentä 30.10.2019 pyydettyään minulta mahdollisia yksityissektorin kuvantamistutkimuksen kuvia, joita en lähtenyt edes penkomaan:

        "Hei!

        Mennessäni viime yönä nukkumaan tulin sängyssä koskettaneeksi vasempaa puolta päästäni hämmästyen ja kauhistuen erittäin aristavaa, kuin kipeän mustelman kaltaista laajaa aluetta, joka on laajentunut kohdasta, josta valitin jo syksyllä 2016 neurologi Teija Kulkakselle ollessaan ainoa, joka on vaivautunut edes koskettamaan päätäni Tampereella ja maininnut aristavasta kohdasta lähetteessäänkin ilman, että epäilystäni poskiontelon kautta levinneestä sieni-infektiosta olisi viitsitty ottaa edes vakavasti, vaikka Virosta saamani terbinafiinikuuri paransi vasemmasta silmästäni 13 vuotta vaivanneen siipikalvon, jonka olin saanut samana vuonna 2003, jolloin jalkasienikin oli alkanut vaivata.

        Verenkierrossa hiivamuodossa kiertävää sieni-infektiota ei voida todeta millään kuvauksella, ellei potilas vetele viimeisiään, johon näköjään vielä 2000-luvulla Suomessa tähdätäänkin niin, että sieni-infektio on sama kuin kuolemantuomio.

        Tampereellahan käsitys on ollut se, että kun on kerran tehty testit SIENILÄÄKITYKSEN AIKANA, se on ok ja VIRHEELLISESTI TEHTY TESTI ON MUKA PÄTEVÄ, jonka jälkeen potilas voidaan jättää sillensä.

        Ihan tarpeeksi vaivojani on vähätelty, että osallistuisin siihen toimittamalla ikivanhoja kuvia, jotka eivät kerro nykyhetkestä mitään, eikä siitäkään hetkestä, jolloin potilasvahinkoilmoitukset olen tehnyt tultuani heitteille jätetyksi täällä - pääsemättä punkin purtua (--) jälleen edes borrelioositestin, vaikka rinnassani oli syksyllä 2018 laaja erythema! Kärsin kivulloisesta kroonisesta borrelioosistakin koko ajan parantumatta edes vuoden 2012 punkinpuremasta, ja tiedän testien olevan positiivisia, vaikken ole päässytkään niihin enää vuoden 2017 jälkeen.

        En edes tiedä mitä asiaa tutkitte tällä käsittelytunnuksellanne (--), koska minulla ei ole siitä mitään tietoa. Jalastahan valitin myös, muttei siitä ole mitään kuvia, eikä jalkaa tutkittu Tampereella ultralla, vaan mittanauhalla vähän samaan tapaan kuin hevosella köröteltäisiin auton sijaan. Hesassa minulla oli verenkierto-ongelmiini määrätty reseptillä asetyylisalisyylihappoa, täällä ei mitään jouduttuani syömään omin päin Disperiniä pärjätäkseni jalkani kanssa.

        Täytän seuraavaksi 60 vuotta kärsittyäni viimeiset kymmenen vuotta helvetillisistä sairauksista, joita ei ole viitsitty edes tutkia kunnolla, saati että olisin saanut niihin oikeaa hoitoa. Ei tietenkään tämänikäisellä ole mitään vaivoja, pelkkää luulosairautta vaan kuten muillakin ikäisilläni. Tai sitten tähdätään vaan siihen, että kun ei tutkita, voidaan valehdella, ettei muka vaivaakaan mikään. Ei otsaontelostanikaan ole otettu mitään näytteitä, vaikka se kutisee sisältäpäin ja siellä on jotain korvienkin oireiltua jo kauan.

        Tärisen kauttaaltani kirjoittaessani tätä."



        Edellisestä on poistettu vain paikannimi ja käsittelytunnus (--) jatkaessani tätä aamuyöllä 2.11.2019, kun takana on ollut samaa potemista, mistä edellä kirjoitan, niin että päässä oleva kipeä alue on tuntunut koko ajan tuonkin jälkeen, oli sitten aamu, ilta tai yö, jonka päälle krooninen borrelioosikin kiusaa voimallisena.

        Olen niin sairas ja kuormittunut itseni hoitamisesta, etten kestä sen lisäksi enempää stressiä, vaikka se olisi kuinka vähäpätöistä tahansa, borrelioosin käydessä siitä vain entistä pahemmin päälle.

        Esimerkiksi torstaina 31.10.2019 vastaisena yönä poikani halusi näyttää minulle luontovideota juuri, kun olin raahautumassa viimeisillä voimillani ottamaan höyryhengitystä ennen nukkumaanmenoa. Meinasin kieltäytyä, mutta sehän oli yksi pikku video vaan kroppani oltua toista mieltä stressireaktion paukahtaessa siitä päälle saman kaavan mukaan kuin aina: enemmän vatsahappoa ja pieni röyhtäys päälle tahi ei luiden alkaessa jäytää, jalkaterien kalvaa kylmästä ja koko kropan kolottaa, hengitysteidenkin supistuessa ja alkaessa tulehtuneina tuottaa limaa otsaa ja poskionteloita myöten, jonka kaiken kruunaa lisääntynyt tärinä, joka iskee kuin tyhjästä. Mennessään sitten stressireaktion jälkeen nukkumaan, jos ylipäätään pystyy kortisolin ollessa myös herätyshormoni, unenlaatu on kolotuksissa ja tärinöissä huono kortisolin päästäessä kaikki sairaudet pintaan laskiessaan immuunipuolustusta, jota unettomuus ja huono unenlaatukin tekevät, niin että seuraavana aamuna herää kesken unien kipuihin ja tärinään tuntiessaan nahoissaan koko helvetin.

        Kroonisesti sairaana tuollaisia aamuja on tämän tästä, herätessään milloin mistäkin syystä kipuihin. Seuraavan päivän ehdittyä iltaan suunnitelmissa oli myös kirjoittaa ryhtyessäni tuumasta toimeen. Olen jo kauan sitten nukahdellut aamusivujeni ääreen, mutta nyt nukahdan kesken viestini https://keskustelu.suomi24.fi/t/16106933/suomi24-keskustelupalsta#comment-99557832 lähettämisen foorumille, joka saa minut tajuamaan, ettei kirjoittamisesta tulekaan enää mitään.


      • sanasinko kirjoitti:

        Sähköistä vastinettani Potilasvakuutuskeskukselle ennen aamukymmentä 30.10.2019 pyydettyään minulta mahdollisia yksityissektorin kuvantamistutkimuksen kuvia, joita en lähtenyt edes penkomaan:

        "Hei!

        Mennessäni viime yönä nukkumaan tulin sängyssä koskettaneeksi vasempaa puolta päästäni hämmästyen ja kauhistuen erittäin aristavaa, kuin kipeän mustelman kaltaista laajaa aluetta, joka on laajentunut kohdasta, josta valitin jo syksyllä 2016 neurologi Teija Kulkakselle ollessaan ainoa, joka on vaivautunut edes koskettamaan päätäni Tampereella ja maininnut aristavasta kohdasta lähetteessäänkin ilman, että epäilystäni poskiontelon kautta levinneestä sieni-infektiosta olisi viitsitty ottaa edes vakavasti, vaikka Virosta saamani terbinafiinikuuri paransi vasemmasta silmästäni 13 vuotta vaivanneen siipikalvon, jonka olin saanut samana vuonna 2003, jolloin jalkasienikin oli alkanut vaivata.

        Verenkierrossa hiivamuodossa kiertävää sieni-infektiota ei voida todeta millään kuvauksella, ellei potilas vetele viimeisiään, johon näköjään vielä 2000-luvulla Suomessa tähdätäänkin niin, että sieni-infektio on sama kuin kuolemantuomio.

        Tampereellahan käsitys on ollut se, että kun on kerran tehty testit SIENILÄÄKITYKSEN AIKANA, se on ok ja VIRHEELLISESTI TEHTY TESTI ON MUKA PÄTEVÄ, jonka jälkeen potilas voidaan jättää sillensä.

        Ihan tarpeeksi vaivojani on vähätelty, että osallistuisin siihen toimittamalla ikivanhoja kuvia, jotka eivät kerro nykyhetkestä mitään, eikä siitäkään hetkestä, jolloin potilasvahinkoilmoitukset olen tehnyt tultuani heitteille jätetyksi täällä - pääsemättä punkin purtua (--) jälleen edes borrelioositestin, vaikka rinnassani oli syksyllä 2018 laaja erythema! Kärsin kivulloisesta kroonisesta borrelioosistakin koko ajan parantumatta edes vuoden 2012 punkinpuremasta, ja tiedän testien olevan positiivisia, vaikken ole päässytkään niihin enää vuoden 2017 jälkeen.

        En edes tiedä mitä asiaa tutkitte tällä käsittelytunnuksellanne (--), koska minulla ei ole siitä mitään tietoa. Jalastahan valitin myös, muttei siitä ole mitään kuvia, eikä jalkaa tutkittu Tampereella ultralla, vaan mittanauhalla vähän samaan tapaan kuin hevosella köröteltäisiin auton sijaan. Hesassa minulla oli verenkierto-ongelmiini määrätty reseptillä asetyylisalisyylihappoa, täällä ei mitään jouduttuani syömään omin päin Disperiniä pärjätäkseni jalkani kanssa.

        Täytän seuraavaksi 60 vuotta kärsittyäni viimeiset kymmenen vuotta helvetillisistä sairauksista, joita ei ole viitsitty edes tutkia kunnolla, saati että olisin saanut niihin oikeaa hoitoa. Ei tietenkään tämänikäisellä ole mitään vaivoja, pelkkää luulosairautta vaan kuten muillakin ikäisilläni. Tai sitten tähdätään vaan siihen, että kun ei tutkita, voidaan valehdella, ettei muka vaivaakaan mikään. Ei otsaontelostanikaan ole otettu mitään näytteitä, vaikka se kutisee sisältäpäin ja siellä on jotain korvienkin oireiltua jo kauan.

        Tärisen kauttaaltani kirjoittaessani tätä."



        Edellisestä on poistettu vain paikannimi ja käsittelytunnus (--) jatkaessani tätä aamuyöllä 2.11.2019, kun takana on ollut samaa potemista, mistä edellä kirjoitan, niin että päässä oleva kipeä alue on tuntunut koko ajan tuonkin jälkeen, oli sitten aamu, ilta tai yö, jonka päälle krooninen borrelioosikin kiusaa voimallisena.

        Olen niin sairas ja kuormittunut itseni hoitamisesta, etten kestä sen lisäksi enempää stressiä, vaikka se olisi kuinka vähäpätöistä tahansa, borrelioosin käydessä siitä vain entistä pahemmin päälle.

        Esimerkiksi torstaina 31.10.2019 vastaisena yönä poikani halusi näyttää minulle luontovideota juuri, kun olin raahautumassa viimeisillä voimillani ottamaan höyryhengitystä ennen nukkumaanmenoa. Meinasin kieltäytyä, mutta sehän oli yksi pikku video vaan kroppani oltua toista mieltä stressireaktion paukahtaessa siitä päälle saman kaavan mukaan kuin aina: enemmän vatsahappoa ja pieni röyhtäys päälle tahi ei luiden alkaessa jäytää, jalkaterien kalvaa kylmästä ja koko kropan kolottaa, hengitysteidenkin supistuessa ja alkaessa tulehtuneina tuottaa limaa otsaa ja poskionteloita myöten, jonka kaiken kruunaa lisääntynyt tärinä, joka iskee kuin tyhjästä. Mennessään sitten stressireaktion jälkeen nukkumaan, jos ylipäätään pystyy kortisolin ollessa myös herätyshormoni, unenlaatu on kolotuksissa ja tärinöissä huono kortisolin päästäessä kaikki sairaudet pintaan laskiessaan immuunipuolustusta, jota unettomuus ja huono unenlaatukin tekevät, niin että seuraavana aamuna herää kesken unien kipuihin ja tärinään tuntiessaan nahoissaan koko helvetin.

        Kroonisesti sairaana tuollaisia aamuja on tämän tästä, herätessään milloin mistäkin syystä kipuihin. Seuraavan päivän ehdittyä iltaan suunnitelmissa oli myös kirjoittaa ryhtyessäni tuumasta toimeen. Olen jo kauan sitten nukahdellut aamusivujeni ääreen, mutta nyt nukahdan kesken viestini https://keskustelu.suomi24.fi/t/16106933/suomi24-keskustelupalsta#comment-99557832 lähettämisen foorumille, joka saa minut tajuamaan, ettei kirjoittamisesta tulekaan enää mitään.

        "Ihan tarpeeksi vaivojani on vähätelty, että osallistuisin siihen toimittamalla ikivanhoja kuvia, jotka eivät kerro nykyhetkestä mitään, eikä siitäkään hetkestä, jolloin potilasvahinkoilmoitukset olen tehnyt tultuani heitteille jätetyksi täällä - pääsemättä punkin purtua (--) jälleen edes borrelioositestin, vaikka rinnassani oli syksyllä 2018 laaja erythema! Kärsin kivulloisesta kroonisesta borrelioosistakin koko ajan parantumatta edes vuoden 2012 punkinpuremasta, ja tiedän testien olevan positiivisia, vaikken ole päässytkään niihin enää vuoden 2017 jälkeen."

        - Näköjään edelle on jäänyt ainakin yksi kirjoitusvirhe, pitäisi lukea "borrelioositestiin", jota en voi korjata ollessaan siinä muodossa kuin sen PDF:ään kirjoitin ja laitoin matkaan tarkistamatta Oikofixillä, joka kostautuu yleensä aina.


    • "Anteeksipyyntöjä ei törkeästä kohtelusta ikinä.

      Liian monella määränpäänä hoitovirheissä hautausmaa.

      Sitä ennen kirjoittakaa ihmiset valituksia niin kauan kuin henki pihisee; että ne vaan painelee ja puristelee nykyaikana ja säästää tutkimuksissa, joissa kuluu sähköä vain vähän, jonka pitäisi olla halvempaa kuin ihmishenki."

      Oletko jäänyt hoitoa vaille tai saanut väärää hoitoa? Tee potilasvahinkoilmoitus ja vaadi oikeutta:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16079089/oletko-jaanyt-hoitoa-vaille-tai-saanut-vaaraa-hoitoa-tee-potilasvahinkoilmoitus-ja-vaadi-oikeutta-

      - Käytännön ohjeita valituksen tekemiseen, kun tarvetta tuntuu olevan:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15669382/heikot-ja-sairaat-altavastajina-paaltakavelijoiden-systeemissa#comment-99284699

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe