Pakko kirjoittaa tänne vaikka en ole hetkeen kirjoittanut, tosin tämä ei ole uusi juttu mutta sitäkin nöyryyttvämpi. Eli puhun stressivatsasta, joka käytännössä sulki minut viideksi vuodeksi yhteiskunnasta .
Luin varman tääältäkin tästä lääkkeestä, mutta silloni naureskelin sille ja pidin noituutena, ohitin asian olankohautuksella. Loppuksi söin lipralaxeja ja diapameja sekaisin, että sain istuttua kokouksissa, eli sitä samaa elämää mitä stressaajat viettää. Jos jolla stressivatsa on, niin tietää sen kurinana ja aaltoliikkeen mikä alkaa vuorokautta ennen menoa ja sen päälle tulee vessassa juokseminen.
Lääke tähän oli niinkin monimutkainen kuin täällä joskus mainittu magnesium suurilla annoksilla.
Otan aamuisin 150 mg sitraattia (apteekista) ja 375 mg (citymarket) pureskeltavaa magnesiumia, yhteensä siis 525 mg magneessiumia aamuun. Aluksi olen syönyt myös 900 mg magnesiumia aamuisin.
Tällä on kaksi hyvää puolta, toinen on se että stressivatsa lähti, mutta samaa kyytiä meni pitkään piinannut sokerinhimio, mikä liittyy kyllä hermostoon kuten vatsakin. Parasta on ettei enää tarvitse syödä niitä diabameja. Magnesium löystyttää myös vatsan joten ummetuskin lähti noilla annoksilla ja siksi, kun saavutetaan riittävän korkea taso elimistössä ei ehkä kannata omaa määräänsä ylittää, joka itsellä on tuo 525 mg.
Toimiiko tämä sinulla? Ei voi tietää, mutta itse olen niin onnelinen että ei paremmata väliä.
istuin eilen kolmessa kokouksessa eikä minulla ollut mitään onglemi, ensimmäsitä kertaa siis viiteen vuoteen.
En suosittele mitään, vaan kehoitan harkitsemaan toimisiko tuo`sinulla joka kärsit turhaan.
stressivatsa parantui magnesiumilla
3
105
Vastaukset
- JohnnyTang
Tosi hyvä jättebra jos magnesium auttoi, ja onhan se loogista että mieli vaikuttaa vatsaan ja tosin päin myös ,vatsa vaikuttaa mieleen, koska vatsa on toinen aivo.
Jos joku haluaa nopeasti itseensä magnesiumia , suosittelisin tätä :
https://www.jigsawhealth.com/supplements/magnesium/ ( kallis, mutta kuukauden /kahden kuuri voi tehdä ihmeitä )
Otin tuota 2x4 päivässä eli 1000 mg eikä vatsa protestoinut ollenkaan.
Toinen todella hyvä on Tämä : https://fi.iherb.com/pr/Doctor-s-Best-High-Absorption-Magnesium-100-Chelated-with-TRAACS-240-Tablets/16567 - john.d.high
Magnesium auttaa myös jalkojen "nykimiseen" josta kärsin kymmeniä vuosia,,siis kun yritti nukkua niin koivet vaan sätki omia aikojaan..Hirvee piina,,ja unet jäivät tietenkin vähiin!Unta sai,,kun vetäisi viinaa tai kaljaa,,mut eihän sekään viikolla onnistunut. Parin kuukauden magnesiumin syömisen jälkeen voi pitää taukoa ,sellainen puoli vuotta aivan hyvin ja aloittaa taas!
- Eikannataottaaa
En suosittele kenellekään magnesiumin liiallista käyttöä. Yli 99%ssa tapauksista se pahentaa tilannetta. Sama kuin suosittelisit jättimäisiä annoksia C-vitamiinia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029