Kohta kaikki tietää

Nopeastirikastunut

2017 tein bisnestä hyvällä menestyksellä. Menestys oli niin hyvä että olen takuuvarmasti paikkakunnan verokalenterin "top 10:ssä". Kuun vaihteessa kaikki tulee julki.
Olen luonteeltani vaatimaton, en pröystäile rahoilla. Toki löytyy premium auto ja asuntokin on aika hulppea.
Mitä teen kun viime vuoden verotiedot tulee kaikkien tietoon ?
Sukulaiset, naapurit tuttavat, työkaverit, ex-ät ja ties ketkä tuntemattomat rahan ruinaajt. Heittäidynkö mykäksi ?
Joku median edustamakin voi ottaa yhteyttä. Lyönkö luurin korvaan ?
Mitä kerron esim. suhtautumisesta rahaan ?

3

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raha.puhuu

Sano, että makselin velkoja pois

• eherhehehehrh

Sinänsä nykyään verotilastoissa on enää vain maakunta, ei kuntaa. Ja luultavasti monet jo aavistelevat sinun olevan varakas, jos sinulla on kallis auto ja asunto. Tosin eihän nekään mitään oikeasti takaa (molemmat saa velalla) ja suuretkin tulot saa haaskattua helposti. Joten edes suuret tulot eivät kerro onko oikeasti varakas. Henkilö voi olla miljonääri, vaikka olisi nollatulot.

Oikeastaan jo aiemmin verotietosi olisi saanut kysymällä, sillä kaikki verotiedot ovat avoimia. Erittäin harva tosin vaivautuu kysymään esimerkiksi naapurinsa verotietoja, mutta ne saa jos vain menee kysymään verovirastoon. Täysin riippumatta naapurin tulotasosta, jopa työttömän tulot saa jos haluaa.

• Nopeastirikastunut

Vuoden 2017 tuloilla olin 300 eniten ansainneen joukossa koko maa huomioiden. Maakunnassa olin 50 parhaan joukossa.

Kukaan ei ole nostanut asiaa esille saatika soittanut asian takia minulle.

Hyvä näin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      166
      10648
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      90
      7515
    3. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      107
      7393
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7356
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      22
      7341
    6. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      42
      7279
    7. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      113
      6687
    8. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      29
      6516
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      88
      5733
    10. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      48
      5515
    Aihe