Verotkin korkeat

Marijusssska

Booking.comin sivuja selatessani huomasin, että lähes kaikista hotellihuoneesta peritään jos jonkinlaista veroa. Laskeskelin,että hotellista josta olen kiinnostunut pitää maksaa about 500 e eri veroja, Viikon ajalta. Onko todella näin? Jos on näin, niin todella paljolta kuulostaa 1800 euron viikon asumiseen vielä 500 euroa.

6

308

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dubai3x

Kyllä turistivero pitää matkailijan maksaa, mutta ei ne noin paljoa ole. N. 2,50 - 5,50 eur/huone/yö. Vaihtelee emiraateittain.

• kzsdls

Juu ei todellakaan ole tuollaisia hintoja... Pikku prosentteja hotellin hinnasta... tai tietysti jos haluaa majoittua mailman ainoaan 7 tähden hotelliin, niin verot voivat olla tota luokkaa :-)
      Itse maksoin veroja n. 10- 15 euroa viikosta... Hotellihuone oli n. 50€/ yö kahdelta

• kjsdfljdslk

Tämmöset korotukset tuli mulle lisää vikon majoituksesta:

ALV (5.00%)
      € 17
      Majoituspaikan palvelumaksu (10.00%)
      € 31
      Kuntamaksu (7.00%)
      € 22
      Turistimaksu (€ 2,35 × 7 yötä)
      € 16

• Mariiiiinna

Mitähän tämä tarkoittaa booking.comin sivuilla, hotelli Ja Ocean View?

Hintaan ei sisälly: ALV 5 %, Kuntamaksu 7 %, Turistimaksu 20.00 AED / yö, Majoituspaikan palvelumaksu 10 %

• safdsfdffd

No se tarkoittaa just tuota, eli booking.comin hintoihin noi vielä lisätään.
      Samat hinnat kun tossa mun laittamassa viestissä, paitsi, että turistimaksu oli mulla euroissa

• Leeviska

Varaa ebookers, expedia tai hotels.com sivuilta, ne näyttävät kokonaishinnan veroineen. Ainoa mitä ne ei näytä on tuo muutaman euron turistivero yöltä joka on siis erillinen maksu, jota ei koskaan mainita hotellin hinnassa vaan maksetaan erikseen vaikkapa käteiselle tai kortilla hotellilla. Trivago ja booking näyttävät etusivuillaan verottomat hinnat, jotta ne näyttäisivät varaajan silmään edullisimmalta, mutta nekin sivut näyttävät kyllä sitten lopullisen hinnan jahka olet suorittanut varauksen loppuun :) Ja on aivan totta että tuohon hintaan mitä booking näyttää etusivulla saattaa hotellista riippuen tulla useita satoja euroja lisää erilaisia veroja! Tämä erikoisuus on nimenomaan dubaista hotelleja varatessa...jos varaat booking kautta hotelleja esim.espanjasta tms. niin näkyy suoraan kokonaishinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      486
      751
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      721
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe