Soppeentien nopeusrajoitus 30 km/h

Ajaja

Ihan järkkyä taas, kun Ylöjärven puuliikkeen kohdalla ollut tien alitus tiputti nopeuden 30 km/h. Homma on valmis, sen jälkeen mitään syytä ei ole tuohon rajoitukseen. Puhtaasti laiskuutta asian hoitajilta. Rajoitus sen kuin vain pysyy... Sakon paikka noille rajoitusmerkkien pitäjille, vai hä?

9

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjkyhehw

      Mitä väliä, ajat siinä kuitenkin vähintään 70km/h.

      • KylläLähtee

        No totta ihmeessä sillä on väliä. Mun tuloilla tuosta 40 km/h ylinopeudesta joutuis jo iltalehteen ennätyssakkojen takia. Ei just nyt huvittaisi olla lehden kannessa, kun loppuis noi korruptiolla saadut luottamustoimet siinä samalla.


      • 30kmhjeejee

        Ajat sitten sen sitten vain kolmeakymppiä, eipä siihen taida mennä kuin parikymmentä sekuntia. Jos pystyt sen verran päivästäsi säästämään. Nimittäin kai ne asfaltoi sen vielä tai jotain, kun eivät merkkejä pois ottaneet. Jos tuo ajanmenetys tuntuu niin pahalta, niin jätä tällaiset viestit kirjoittamatta, näihin menee paljon enemmän aikaa. Vaikka onhan tämä hauskaa.


      • EiSeVauhtiTapa

        Ei nyt Soppeentiehen liittyen, mutta noin yleisemmin; mikähän ihme siinä on, että aina kun joku ajaa vähän lujempaa, niin heti ollaan vinkumassa, että mihin hittoon on kiire, kun jostain pisteestä a pisteeseen b säästää vaivaiset 5 minuuttia. Voi prkl sanon minä. Mulla ainakaan ole mihinkään kiire, mutta silti ajan yleensä ylinopeutta, jos kaista vaan on auki. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että se on niin v**n rasittavaa ja väsyttävää körötellä suurimmassa osassa teitä niitten liian alhaisten nopeusrajoitusten mukaan tai jonkun s**nan sunnuntaihiihtäjän perässä. Rattiinhan siinä nukahtaa ja aiheuttaa kymmenen kertaa isomman riskin liikenteessä.


      • 2109
        EiSeVauhtiTapa kirjoitti:

        Ei nyt Soppeentiehen liittyen, mutta noin yleisemmin; mikähän ihme siinä on, että aina kun joku ajaa vähän lujempaa, niin heti ollaan vinkumassa, että mihin hittoon on kiire, kun jostain pisteestä a pisteeseen b säästää vaivaiset 5 minuuttia. Voi prkl sanon minä. Mulla ainakaan ole mihinkään kiire, mutta silti ajan yleensä ylinopeutta, jos kaista vaan on auki. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että se on niin v**n rasittavaa ja väsyttävää körötellä suurimmassa osassa teitä niitten liian alhaisten nopeusrajoitusten mukaan tai jonkun s**nan sunnuntaihiihtäjän perässä. Rattiinhan siinä nukahtaa ja aiheuttaa kymmenen kertaa isomman riskin liikenteessä.

        Olet väärässä. Nimenomaan se vauhti tappaa. Joko sinut tai jonkun muun.


      • TaasMeniVääri
        2109 kirjoitti:

        Olet väärässä. Nimenomaan se vauhti tappaa. Joko sinut tai jonkun muun.

        Olet väärässä. Vauhti ei tapa vaan liike-energia.


      • 2110
        2109 kirjoitti:

        Olet väärässä. Nimenomaan se vauhti tappaa. Joko sinut tai jonkun muun.

        Hmm, mielenkiintoista. Mitenköhän se vauhti tappaa...pitääköhän esim. mennä ääntä nopeammin, että hapensaanti ja verenkierto salpaantuu ja henki lähtee sen takia.


    • souttfe

      Kaikesta sitä sitten ihmiset "järkyttyy".

      • Järkyttävää

        Järkytyn aina jonkun *aatanan mulkeron hidastellessa liikenteessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe