Pitäisi säästää uuden asunnon vuokrattavat, sossikka ei auta. Otin pitkän no Jan ja rupesin säästämään 125,00 euroa kuukaudessa. Se mitä tarvitaan on 2500,00 euroa. Ensiksi asunnon ennakko ja takuuvuokra, muuttoauton saaminen, toinen muuttomies ja hänen palkkansa, lisänä tulee auton vuokra, iso auton vuokraus vie enemmän rahaa. Kun nämä lasketaan yhteen tulee mammuttisumma ja lisäksi tulee kotiavustaja palkkaus pakkausapuna. En tiedä vielä miten paljon tarvitsen, mutta jos vuodessa saan säästöön 1000,00 euroa, niin vähintään 2,5 vuotta mennee asunnon vuokra ja muutto kustannusten saaminen kasaan. Siksi säästän joka kuukausi rahaa tilille.
Vuokrarahat
Mitenihmeessäkuka
2
359
Vastaukset
- dfgdgfdggfdgd
Sinänsä ok, mutta 125 e/kk tarkoittaisi, että saisit säästöön 1500 euroa vuodessa. Eli 2500 euron säästämiseen menisi 1 vuosi ja 8 kuukautta.
- Kiirettäpitänee
Niimpä, 20 vuotisremontti on alkanut ja naapurit ovat minua ja naapuria lukuunottamatta tyhjentäneet irtainvarastonsa. Minulle kukaan ei ole ilmoittanut mitään. Pitää kysellä isännöitsijältä. Kiirettä pitänee säästämisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875