Pitäisi säästää uuden asunnon vuokrattavat, sossikka ei auta. Otin pitkän no Jan ja rupesin säästämään 125,00 euroa kuukaudessa. Se mitä tarvitaan on 2500,00 euroa. Ensiksi asunnon ennakko ja takuuvuokra, muuttoauton saaminen, toinen muuttomies ja hänen palkkansa, lisänä tulee auton vuokra, iso auton vuokraus vie enemmän rahaa. Kun nämä lasketaan yhteen tulee mammuttisumma ja lisäksi tulee kotiavustaja palkkaus pakkausapuna. En tiedä vielä miten paljon tarvitsen, mutta jos vuodessa saan säästöön 1000,00 euroa, niin vähintään 2,5 vuotta mennee asunnon vuokra ja muutto kustannusten saaminen kasaan. Siksi säästän joka kuukausi rahaa tilille.
Vuokrarahat
Mitenihmeessäkuka
2
353
Vastaukset
- dfgdgfdggfdgd
Sinänsä ok, mutta 125 e/kk tarkoittaisi, että saisit säästöön 1500 euroa vuodessa. Eli 2500 euron säästämiseen menisi 1 vuosi ja 8 kuukautta.
- Kiirettäpitänee
Niimpä, 20 vuotisremontti on alkanut ja naapurit ovat minua ja naapuria lukuunottamatta tyhjentäneet irtainvarastonsa. Minulle kukaan ei ole ilmoittanut mitään. Pitää kysellä isännöitsijältä. Kiirettä pitänee säästämisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794