Sportin kannattajat ovat pellejä

Aito_Sport_fani

Sportin "kannattajat" olivat eilen Oulussa jälleen käyneet näyttämässä millaista on vaasalainen "fanikultturi". Mistä näitä järjenjättiläisiä oikein löytyy? Milloin Sportin toimistolla puututaan näihin hörhöihin? Milloin liikennöitsijä kieltäytyy kuljettamasta näitä häiriköitä?

7

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasa

      Ovatko nämä niitä red armyn ihmisroska porukkaa? Kyseinen retkue herättää suurta myötähäpeää joka kerta kun niitä näkee tai kuulee.

    • LehtiEiKerroTotuutta

      Oululaisten osuutta ei taidettu kertoa lehdessä. Hyvää työtä media.

    • MissäKannatusOn

      Oikeat kannattajat tulevat kannattajakatsomoon ja ovat hiljaa. Jos lippuja heilutellaan niin ne käsketään laskea alas, jos katsomossa kannustetaan niin silloin käsketään olla hiljaa koska se pilaa keskittymisen otteluun. Huutosakin vetäjälle näytetään vaikka mitä sormimerkkejä ja haistatellaan vittua. Sellaisia tosi kannattajia meillä vaasassa. 😂

      • jullikulli

        Mistä lähtien siitä kannattamisesta on tullut rakettitiedettä? Koittakaa nyt saatana vaan olla ihmisiksi siellä, niin ei tartte hävetä teitä.


      • MissäKannatusOn
        jullikulli kirjoitti:

        Mistä lähtien siitä kannattamisesta on tullut rakettitiedettä? Koittakaa nyt saatana vaan olla ihmisiksi siellä, niin ei tartte hävetä teitä.

        Miksi lippujen heiluttaminen kielletään fanikatsomossa? Miksi kannustaminen kielletään? Miksi huutosakin vetäjälle haistatetaan vittua? Kerro meille.


      • jullikulli
        MissäKannatusOn kirjoitti:

        Miksi lippujen heiluttaminen kielletään fanikatsomossa? Miksi kannustaminen kielletään? Miksi huutosakin vetäjälle haistatetaan vittua? Kerro meille.

        Kannattaisko vaan pysyä kotona jos se kannattaminen on noin vaikeeta? Oon ollut viime vuosien aikana 20-30 kertaa matseissa, eikä ongelmaa ole ollut.


    • Sport__

      Itse olen seurannut jääkiekkoa nelisenkymmentä vuotta ja olen huolissani siitä, että joidenkin liigajoukueiden fanien käyttäytymisessä ei ole kyse enään jääkiekosta vaan ihan jostain muusta. Työni vuoksi olen matkustellut paljon, josta johtuen myös muiden maiden jääkiekkokulttuuri on tullut tutuksi. Parhaat fanit löytyvät ehdottomasti Saksasta ja Sveitsistä. Keskieuroopassa olut virtaa katsomoissa aiheuttamatta minkäänlaisia häiriöitä saati kahakoita. Mikä suomalaisissa on vikana, kun pitää alkaa uhoilemaan pelissä kuin pelissä, milloin vastustajien faneille ja milloin järjestystä ylläpitäville henkilöille? Järki käteen siellä niin kutsutussa red armyssäkin, uhoamalla ette saa mitään muuta aikaan kuin pellen maineen. Senkin voisin vielä mainita, että luistimet ovat tulleet sen verran tutuksi jotta uskallan sanoa, että olen luistellut elämässäni enemmän taaksepäin kun koko red army eteenpäin. Ei mulla muuta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe