Sen katseen jälkeen jäit vaivaamaan mieltäni

kukkahattutätönen

Sinulla on maagiset siniset silmät. Ne katsoivat suoraan minuun. Käänsin katseeni hetkeksi pois ja kun käännyin takaisin, katsoit edelleen.

En ole sennäköinen nainen, jota yleensä katsotaan pitkään. Olen reilusti ylipainoinen, lyhyt, ruma ja vanha ja pukeudun omituisesti.

Kuka mahdatkaan olla?

19

1901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainvastaavaa

      ehkä minä.. monet sanovat silmiäni maagisen sinisiksi..osa pelottavan mustaksi..sen sentään tiedän että silmieni väri muistuttaa mustikkaa..voi olla täysin etten se ole se mitä etsit mutta koskaan ei voi tietää..

    • voihanhöperryys

      Alotus oli vähän hupaisa, mutta fiksu tai sitten ei, sillä tämän viestin omija ei voi koskaan saada kohdettaan.

    • rillithuurussa

      Ihana aloitus. Voisin melkein samaistua.
      Pukeudun usein mustiin.

      • irlhiljenenkunössöolen

        Tiedän erään joka pukeutuu yleensä mustiin.
        Se ilotulitus ja tulivuoren purkaus hiljaisena sisälläni räjähtää joka kerta kun näen häntä, varsinkin jos on mustiin pukeutunut, tuo ne ihanat muodot esiin kivasti.

        Mielenkiintosta ois testata että laitetaan sellaset aivokäyrää mittaavat anturit kiinni mun päähän ja sydämeen myös ja testattais miltä se näyttäis kun tämän naisen näen, varmaan laitteet räjähtäis.

        Miten sitä pystyykin olemaan niin rauhallinen vaikka välillä käy tollanen myllerrys sisällä.

        Jonkun Yellowstonen tulivuoren purkaus ei olisi mitään siihen verrattuna mitä tunnen, varsinkin jos pääsis koskettaan kyseistä ihmistä, tekisin kuitenkin ne koskettelut ja suutelut erittäin hitaasti ja hellästi mutta silti miehekkään itsevarmasti ja hallitsevalla otteella jos koskettamaan pääsisi, saisi hänkin nauttia täysin sieluin siitä miten sen koskettaen ja suudelmin hänelle osoittaisin kuinka paljon hänestä välitän.

        Lopuksi raukeina pidettäs toisistamme kiinni ja siliteltäisiin, pitäisin kiinni halaamalla sängyssä takaapäin, suutelisin hänen niskaansa ja kuiskuttelisin korvaansa kaikkea kaunista sen hekuman jälkeen mihin kosketukset meidät lopulta ajaisivat.

        Toki mun tuurilla saan korkeintaan litsarin siltä naiselta vielä naamaan ja piiskaa siitä hyvästä miten kauniin tuhmia fantasioita hänestä fantasioin.

        Toki hellä piiskaus voisi olla kiinnostavan tuntuista. ;)


      • taitaa.olla
        irlhiljenenkunössöolen kirjoitti:

        Tiedän erään joka pukeutuu yleensä mustiin.
        Se ilotulitus ja tulivuoren purkaus hiljaisena sisälläni räjähtää joka kerta kun näen häntä, varsinkin jos on mustiin pukeutunut, tuo ne ihanat muodot esiin kivasti.

        Mielenkiintosta ois testata että laitetaan sellaset aivokäyrää mittaavat anturit kiinni mun päähän ja sydämeen myös ja testattais miltä se näyttäis kun tämän naisen näen, varmaan laitteet räjähtäis.

        Miten sitä pystyykin olemaan niin rauhallinen vaikka välillä käy tollanen myllerrys sisällä.

        Jonkun Yellowstonen tulivuoren purkaus ei olisi mitään siihen verrattuna mitä tunnen, varsinkin jos pääsis koskettaan kyseistä ihmistä, tekisin kuitenkin ne koskettelut ja suutelut erittäin hitaasti ja hellästi mutta silti miehekkään itsevarmasti ja hallitsevalla otteella jos koskettamaan pääsisi, saisi hänkin nauttia täysin sieluin siitä miten sen koskettaen ja suudelmin hänelle osoittaisin kuinka paljon hänestä välitän.

        Lopuksi raukeina pidettäs toisistamme kiinni ja siliteltäisiin, pitäisin kiinni halaamalla sängyssä takaapäin, suutelisin hänen niskaansa ja kuiskuttelisin korvaansa kaikkea kaunista sen hekuman jälkeen mihin kosketukset meidät lopulta ajaisivat.

        Toki mun tuurilla saan korkeintaan litsarin siltä naiselta vielä naamaan ja piiskaa siitä hyvästä miten kauniin tuhmia fantasioita hänestä fantasioin.

        Toki hellä piiskaus voisi olla kiinnostavan tuntuista. ;)

        Oliko tämä työpaikan Milla Magiasta?😘


      • kiva.kaveri
        taitaa.olla kirjoitti:

        Oliko tämä työpaikan Milla Magiasta?😘

        Joo, jätkältä tulee tulivuoren purkaus housuun ja se on ”mennyttä miestä”😍🌋
        Ihme et ei saa potkuja. Ai niin, se vasikka hommaa niitä vain muille.😂🤣


      • uusihymy
        kiva.kaveri kirjoitti:

        Joo, jätkältä tulee tulivuoren purkaus housuun ja se on ”mennyttä miestä”😍🌋
        Ihme et ei saa potkuja. Ai niin, se vasikka hommaa niitä vain muille.😂🤣

        No kylläpä kolahti jollakin, ihan täällä tuntemattomia tunnistelet, kertoo paljon ihmisestä, ymmärrän kyllä että tollaset juottovasikat on hädissään kun niiden paikka on siellä saunan takana.


      • kivempikusinä
        kiva.kaveri kirjoitti:

        Joo, jätkältä tulee tulivuoren purkaus housuun ja se on ”mennyttä miestä”😍🌋
        Ihme et ei saa potkuja. Ai niin, se vasikka hommaa niitä vain muille.😂🤣

        Ja selvästi joillakin on vaikeuksia ymmärtää luettua, ymmärrän kyllä että se voi aiheuttaa katkeruutta ja kateutta että mies osaa kirjoittaa kauniisti mutta mulle se yks ja sama mitä musta ajatellaan kun olen sinut itteni kanssa ja ainakin on miestä myöntää etten ole täydellinen ja vikoja löytyy mutta onneksi osaan rakastaa itseäni myös ja olla ylpeä niistä hyvistä puolista mitä löytyy ja joita puolia ruokin mieluummin, kuitenkin muistaen kultasen keskitien, nöyryyden elämää kohtaan ja pyrin kohteleen muitakin hyvin niinku olen tehnytkin, osan kohdalla ollut liiankin anteeksiantavainen, ymmärtäväinen ja kärsivällinen mutta sellaste se on välillä näinkin pitkä pinnaselle miehelle.

        Sitä ihmettelen että mitä nämä trollailijat saa tollasesta? On vissiin niin huono itsetunto ettei kestetä mitään. No onneksi meitä aikuisia ihmisiä on olemassa jotka ovat sitä myös henkisellä puolella ja jotka pystyy ihan irl puhuun tunteistaan sekä näyttämään tunteensa rehellisesti, toki joskus sekään ei auta ja parempi joskus olla joillekkin kertomatta tunteistaan kun se johtaa väärinkäsityksiin, tiedä sitten käsittääkö osa tahallaan väärin vai onko se niin hankalaa puhua kuin aikuiset varsinkin jos itse väittää olevansa sellainen joka puhuu suoraan ja osaa käyttäytyä hyvin.

        Mitä tohon vasikaksi haukkumiseen tulee niin yleensä en turhaa väkivaltaa harrasta mutta tuollasen loukkauksen kun heittäsit päin näämää niin saattasin pyyhkiä rapakoita sulla siis jos olet mies toki ehkä parempi ilmaus on "mies".

        Naista en koskaan lyö ja muutenkin selvinnyt aina puhumalla että joutunut käyttään väkivaltaa vain kun on pitänyt puolustaa itseään ja lähjimmäisiään ja jos on ainoa ratkasu.

        Vasikkaa musta ei saa tekemälläkään, sen verran löytyy selkärankaa ja tietyt periaatteet pysyy.

        Muutenkin vaikea muille hommata potkuja kun teen työni ihan yksikseen ja ihan tiedoksi että muissakin työpaikoissa olen aina tullut toimeen työkavereiden kanssa.


      • Kaunis_kaipaus
        irlhiljenenkunössöolen kirjoitti:

        Tiedän erään joka pukeutuu yleensä mustiin.
        Se ilotulitus ja tulivuoren purkaus hiljaisena sisälläni räjähtää joka kerta kun näen häntä, varsinkin jos on mustiin pukeutunut, tuo ne ihanat muodot esiin kivasti.

        Mielenkiintosta ois testata että laitetaan sellaset aivokäyrää mittaavat anturit kiinni mun päähän ja sydämeen myös ja testattais miltä se näyttäis kun tämän naisen näen, varmaan laitteet räjähtäis.

        Miten sitä pystyykin olemaan niin rauhallinen vaikka välillä käy tollanen myllerrys sisällä.

        Jonkun Yellowstonen tulivuoren purkaus ei olisi mitään siihen verrattuna mitä tunnen, varsinkin jos pääsis koskettaan kyseistä ihmistä, tekisin kuitenkin ne koskettelut ja suutelut erittäin hitaasti ja hellästi mutta silti miehekkään itsevarmasti ja hallitsevalla otteella jos koskettamaan pääsisi, saisi hänkin nauttia täysin sieluin siitä miten sen koskettaen ja suudelmin hänelle osoittaisin kuinka paljon hänestä välitän.

        Lopuksi raukeina pidettäs toisistamme kiinni ja siliteltäisiin, pitäisin kiinni halaamalla sängyssä takaapäin, suutelisin hänen niskaansa ja kuiskuttelisin korvaansa kaikkea kaunista sen hekuman jälkeen mihin kosketukset meidät lopulta ajaisivat.

        Toki mun tuurilla saan korkeintaan litsarin siltä naiselta vielä naamaan ja piiskaa siitä hyvästä miten kauniin tuhmia fantasioita hänestä fantasioin.

        Toki hellä piiskaus voisi olla kiinnostavan tuntuista. ;)

        Ihanasti kirjoitat. Jos olisit minun kaipaamani, niin haluaisin tietää tuon IRL.


      • kukkahattutätönen
        Kaunis_kaipaus kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitat. Jos olisit minun kaipaamani, niin haluaisin tietää tuon IRL.

        Ihan pakko huomauttaa, että työpaikkaromansseista ei taatusti seuraa yhtään mitään hyvää ja sanon tämän useamman kokemuksen syvällä rintaäänellä.
        Kauniisti kirjoitti mustiinpukeutuvasta ihastuksestaan hän. Erityisesti piiskakohta aiheuttu lämmön leiskahduksen vanhan dominan sydänalassa. Mutta siis aloitukseenhan nämä työpaikkaromanssilöpinät eivät liity yhtikäs millään tapaa.


      • Kaunis_kaipaus
        kukkahattutätönen kirjoitti:

        Ihan pakko huomauttaa, että työpaikkaromansseista ei taatusti seuraa yhtään mitään hyvää ja sanon tämän useamman kokemuksen syvällä rintaäänellä.
        Kauniisti kirjoitti mustiinpukeutuvasta ihastuksestaan hän. Erityisesti piiskakohta aiheuttu lämmön leiskahduksen vanhan dominan sydänalassa. Mutta siis aloitukseenhan nämä työpaikkaromanssilöpinät eivät liity yhtikäs millään tapaa.

        Lainasit minua...

        Minulta on jäänyt jotain huomaamatta, jos tuolla miehellä on kyse työpaikkaihastuksesta, sitä en huomannut. Minulla ei ainakaan ole työpaikkaihastusta meneillään, se on varmaa. Minun kommenttini ei tosiaan ollutkaan millään lailla sinun aloitukseesi liittyvää. Kommentoin vain sivusta, koska tämä mies kirjoittaa tosi kauniisti kaivatustaan, että olisi hienoa, jos hän rohkaistuisi kertomaan sen tälle naiselle itselleenkin :)


      • Tulixhousuunjo
        irlhiljenenkunössöolen kirjoitti:

        Tiedän erään joka pukeutuu yleensä mustiin.
        Se ilotulitus ja tulivuoren purkaus hiljaisena sisälläni räjähtää joka kerta kun näen häntä, varsinkin jos on mustiin pukeutunut, tuo ne ihanat muodot esiin kivasti.

        Mielenkiintosta ois testata että laitetaan sellaset aivokäyrää mittaavat anturit kiinni mun päähän ja sydämeen myös ja testattais miltä se näyttäis kun tämän naisen näen, varmaan laitteet räjähtäis.

        Miten sitä pystyykin olemaan niin rauhallinen vaikka välillä käy tollanen myllerrys sisällä.

        Jonkun Yellowstonen tulivuoren purkaus ei olisi mitään siihen verrattuna mitä tunnen, varsinkin jos pääsis koskettaan kyseistä ihmistä, tekisin kuitenkin ne koskettelut ja suutelut erittäin hitaasti ja hellästi mutta silti miehekkään itsevarmasti ja hallitsevalla otteella jos koskettamaan pääsisi, saisi hänkin nauttia täysin sieluin siitä miten sen koskettaen ja suudelmin hänelle osoittaisin kuinka paljon hänestä välitän.

        Lopuksi raukeina pidettäs toisistamme kiinni ja siliteltäisiin, pitäisin kiinni halaamalla sängyssä takaapäin, suutelisin hänen niskaansa ja kuiskuttelisin korvaansa kaikkea kaunista sen hekuman jälkeen mihin kosketukset meidät lopulta ajaisivat.

        Toki mun tuurilla saan korkeintaan litsarin siltä naiselta vielä naamaan ja piiskaa siitä hyvästä miten kauniin tuhmia fantasioita hänestä fantasioin.

        Toki hellä piiskaus voisi olla kiinnostavan tuntuista. ;)

        Viddu mikä Pelle tää jätkä on, "itsevarman miehekkäästi"... niin varmaan ;):D


      • Onkskaikkiok
        Tulixhousuunjo kirjoitti:

        Viddu mikä Pelle tää jätkä on, "itsevarman miehekkäästi"... niin varmaan ;):D

        Itsevarmoilla ihmisillä ei ole tarvetta haukkua ja alentaa muita. Saattavat ehkä herätysmielessä sanoa jotain että epävarmemmat heräävät ajattelemaan omia toimiaan, ei tunteakseen olevansa parempia (niinkuin tämä pellettelijä yrittää jotain)


      • kauneintamitäkohdannut
        Kaunis_kaipaus kirjoitti:

        Lainasit minua...

        Minulta on jäänyt jotain huomaamatta, jos tuolla miehellä on kyse työpaikkaihastuksesta, sitä en huomannut. Minulla ei ainakaan ole työpaikkaihastusta meneillään, se on varmaa. Minun kommenttini ei tosiaan ollutkaan millään lailla sinun aloitukseesi liittyvää. Kommentoin vain sivusta, koska tämä mies kirjoittaa tosi kauniisti kaivatustaan, että olisi hienoa, jos hän rohkaistuisi kertomaan sen tälle naiselle itselleenkin :)

        Kiva huomata että täällä on teitä järkevästi ajattelevia joiden mielipiteistä voi saada itsekkin uusia näkökulmia vaikak eroaiskin siitä miten ite aattelee. Siis kyse ei ole työkaverista mutta voipi liittyä työntekoon jollain tapaa, siksi on niin vaikeaa kun haluais ees kertoa miten tuntee vaikkei mitään tulisikaan ja aika varma ettei tulisikaan mitään mutta eihän sitä tiedä ikinä, tässä nyt kuitenkin pyrin edelleen olemaan asiallinen hänen kanssaan ja onneksi ollaan pystytty jutteleen vaikka ja mitä että siitä olen kiitollinen että hän on kuunnellut ja mielenkiinnolla kuunteeln aina hänen juttujaan koska on sen verran älykäs nainen kyseessä.

        Mutta uskoisin että kun saan rohkeutta kertoa täysin tunteeni että hän ymmärtää ja tottakait sitten pitää ilmaista asia niin että vaikkei mitään tulisikaan tai haluaisikaan niin silti edelleen arvostan tätä ihmistä ja varmasti on aina mun sydämessä tää ihminen ja toki ainakin omasta mielestä olen sen verran käytökselläni näyttänyt että jos hän on huomannut mitä tunnen niin en todellakaan roiku tai ole häiriöksi että jos jotain haluais joskus niin varmaan sen ilmaisee, kuitenkin sen verran jo tunnettu.

        Tälläkään en yritä kalastella mitään, on vain kuitenkin tällä hetkellä vielä purkaa asioita näin kirjoittamalla, asiat eivät ole aina niin yksioikoisia ja sitä vielä harkitsen tarkkaan kerronko edes että rakastuin koska joskus voi olla sen toisen kannalta parempi ettei kerro, mitenkään itsekkäästi en ajattele, hänen hyvinvointinsa menee kyllä omani edelle, sebn verran paljon välitän, toki muistan pitää itestäni huolta kans ja siinä nykyisin onnistunutkin hyvin.

        Mulle on ihan sama mitä nämä katkerat, lapselliset ja selvästi kateelliset haukkuu täällä, tiedän kuitenkin että ovat varmaan sellasia että ei ole tuolla tosielämässäkään pokkaa kasvotusten sanoa, juoruillaan selän takana ja leimaillaan ihmisiä kun itse eivät löydä itsestään mitään vikaa.

        Onneksi pystyy itselleen myöntää että mussakin on vikoja enkä ole täydellinen. Tiedostan myös sen että musta saa tosi hyvän kumppanin joku nainen vielä, jos ei hänen kanssaan mitään tuu niin kyllä se vielä löytyy se jonka knas haluan pitkään suhteeseen, toki hartain toive olisi että hänen kanssaan.

        Lisäksi jos ei tiedä toisten tilanteista mitään niin ei kannata huudella tai päteä, ei nämä tunne asiat ole aina niin yksioikoisia ja mustavalkosia.

        Muutenkin alusta asti halunnut että hän näkee mut omana ittenään ja siksi oonkin oma itteni enkä vedä mitään roolia, toki yhdessä vaiheessa mulla tuntu olevan tarve todistella itteään hänelle mutta kait sitä niin voi käydä kun rakastuu ja huomaa että tunne ei ole molemminpuolinen.

        Jokatapauksessa osaan olla iloinen että pystyn tuntemaan näin, se on rikkaus ja iitä voi oppia jotain jos on rehellinen itselleen.


      • henkisestikypsä
        Tulixhousuunjo kirjoitti:

        Viddu mikä Pelle tää jätkä on, "itsevarman miehekkäästi"... niin varmaan ;):D

        Ikäsi oli tyyliin 15 v vai. Mitä se tollanen pikkupoika tai tyttö täällä huutelee, kommentistasi paistaa läpi henkinen epäkypsyytesi sekä se että luultavasti et ole itsevarma ja sinut ittesi kans, katsos me oikeasti itsevarmat ihmiset otamme muutkin huomioon, ja tiedostamme sen että myös itsevarmalla voi joskus mennä maihin se itsetunto ja itseluottamus mutta koska olemme terveellä tavalla itsevarmoja ja sinuita ittemme kanssa emmekä aattele asioista naiivisti, mustavalkosesti ja stereotyyppisesti emmekä katso muita nokan vartta pitkin niin siitä syystä selviämme kaikesta emme luovuta koskaan saatika lannistu vaikka tulis mitä niskaan.

        Nimimerkillä kokemusta kuinka rankoista jutuista on joutunut selviytymään, kuitenkin osaan olla onnellinen enkä kanna kaunaa tai ole katkera, lisäksi olen sinut menneisyyteni kanssa myös.

        Suosittelen sulle sellasta että teet kuten minä teen, katsot joka päivä itteäs pielistä ja mietit välillä mitä hyviä puolia sussa on ja miten voit ruokkia niitä enemmän ja oppia rakastamaan itseäsikin ja olemana myös ylpeä itsestään ja jonakin päivänä mietit huonoja puolia ja sitä että miten voisit parantaa joitain puolia ettei siitä ole haittaa sulle ja muille.

        Kannattaa myös käydä syvällä sisimmässään tutkiskelemassa, se on paljon rankempaa jos joudut oppimaan kantapään kautta asiat.


      • näillämennäännyt
        kukkahattutätönen kirjoitti:

        Ihan pakko huomauttaa, että työpaikkaromansseista ei taatusti seuraa yhtään mitään hyvää ja sanon tämän useamman kokemuksen syvällä rintaäänellä.
        Kauniisti kirjoitti mustiinpukeutuvasta ihastuksestaan hän. Erityisesti piiskakohta aiheuttu lämmön leiskahduksen vanhan dominan sydänalassa. Mutta siis aloitukseenhan nämä työpaikkaromanssilöpinät eivät liity yhtikäs millään tapaa.

        Mitä tuohon työpaikka romanssi hommaan tulee niin ei se tarkoita että jos sinulal ei ole toiminut etteikö se voisi jollain toisella toimia, meitä kun on niin paljon erilaisia yksilöitä, enkä pahalla tarkota. Kiitos siitä että tekstini jotenkin tuntui kauniilta sun mielestä kuka sitten ootkaan.


      • Onkskaikkiok
        henkisestikypsä kirjoitti:

        Ikäsi oli tyyliin 15 v vai. Mitä se tollanen pikkupoika tai tyttö täällä huutelee, kommentistasi paistaa läpi henkinen epäkypsyytesi sekä se että luultavasti et ole itsevarma ja sinut ittesi kans, katsos me oikeasti itsevarmat ihmiset otamme muutkin huomioon, ja tiedostamme sen että myös itsevarmalla voi joskus mennä maihin se itsetunto ja itseluottamus mutta koska olemme terveellä tavalla itsevarmoja ja sinuita ittemme kanssa emmekä aattele asioista naiivisti, mustavalkosesti ja stereotyyppisesti emmekä katso muita nokan vartta pitkin niin siitä syystä selviämme kaikesta emme luovuta koskaan saatika lannistu vaikka tulis mitä niskaan.

        Nimimerkillä kokemusta kuinka rankoista jutuista on joutunut selviytymään, kuitenkin osaan olla onnellinen enkä kanna kaunaa tai ole katkera, lisäksi olen sinut menneisyyteni kanssa myös.

        Suosittelen sulle sellasta että teet kuten minä teen, katsot joka päivä itteäs pielistä ja mietit välillä mitä hyviä puolia sussa on ja miten voit ruokkia niitä enemmän ja oppia rakastamaan itseäsikin ja olemana myös ylpeä itsestään ja jonakin päivänä mietit huonoja puolia ja sitä että miten voisit parantaa joitain puolia ettei siitä ole haittaa sulle ja muille.

        Kannattaa myös käydä syvällä sisimmässään tutkiskelemassa, se on paljon rankempaa jos joudut oppimaan kantapään kautta asiat.

        Trollien kanssa on vaikeaa keskustella kärsivällisesti koska ne höpisee mitä sattuu ihan tahallaan. Eivät halua keskustella oikeasti.

        Näen kuinka hän yrittää päästä ihon alle ja pääsikin sen verran, että vetäisit fyysisen iän seuraavaksi "ammukseksi" hänelle, jos hän päättää vielä jotain vastata. Tosiaan tuon kommentin vertaaminen 15-vuotiaisiin on loukkaus nuoria kohtaan... 😂 aikuisistakin trollin kommenttien kaltaisia mielipiteitä löytyy ( valitettavasti kokemuksella...)

        Häntä voi verrata vaan itseensä (vaikka hän itseään nostelee jalustalle)... trollin hyvä muistaa sama: muiden virheisiin tarttuminen ja pellettely omalla epävarmuuden hetkellä on kuin kusisi housuihinsa talvella:lämmittää se hetken kunnes tajuat että se ei korjannut mitään ja lisäsi omaa tuskaa.

        Se onni ei löydy itsestä muita kivittämällä, lisäät vaan itseinhoa kun mietit omaa turhaa ilkeyttäsi ja alat keksimään tekosyitä sille miksi muiden mollaaminen olisi oikein. Helpompi tiedostaa se oma ja muun maailman epätäydellisyys sen sijaan kun leikkiä pyhimystä ja heitellä muita kivillä.

        Aina näistä muiden miehuuden mittaajista huokuu sellainen epävarmuus omasta itsestä, huokuu myös sellainen "minäpä näytän sinulle miten minua on loukattu samoista asioista, ota sama taakka olallesi... nyt olen samalla tasolla oman kiusaajani kanssa" tunne.


      • Kaunis_kaipaus
        kauneintamitäkohdannut kirjoitti:

        Kiva huomata että täällä on teitä järkevästi ajattelevia joiden mielipiteistä voi saada itsekkin uusia näkökulmia vaikak eroaiskin siitä miten ite aattelee. Siis kyse ei ole työkaverista mutta voipi liittyä työntekoon jollain tapaa, siksi on niin vaikeaa kun haluais ees kertoa miten tuntee vaikkei mitään tulisikaan ja aika varma ettei tulisikaan mitään mutta eihän sitä tiedä ikinä, tässä nyt kuitenkin pyrin edelleen olemaan asiallinen hänen kanssaan ja onneksi ollaan pystytty jutteleen vaikka ja mitä että siitä olen kiitollinen että hän on kuunnellut ja mielenkiinnolla kuunteeln aina hänen juttujaan koska on sen verran älykäs nainen kyseessä.

        Mutta uskoisin että kun saan rohkeutta kertoa täysin tunteeni että hän ymmärtää ja tottakait sitten pitää ilmaista asia niin että vaikkei mitään tulisikaan tai haluaisikaan niin silti edelleen arvostan tätä ihmistä ja varmasti on aina mun sydämessä tää ihminen ja toki ainakin omasta mielestä olen sen verran käytökselläni näyttänyt että jos hän on huomannut mitä tunnen niin en todellakaan roiku tai ole häiriöksi että jos jotain haluais joskus niin varmaan sen ilmaisee, kuitenkin sen verran jo tunnettu.

        Tälläkään en yritä kalastella mitään, on vain kuitenkin tällä hetkellä vielä purkaa asioita näin kirjoittamalla, asiat eivät ole aina niin yksioikoisia ja sitä vielä harkitsen tarkkaan kerronko edes että rakastuin koska joskus voi olla sen toisen kannalta parempi ettei kerro, mitenkään itsekkäästi en ajattele, hänen hyvinvointinsa menee kyllä omani edelle, sebn verran paljon välitän, toki muistan pitää itestäni huolta kans ja siinä nykyisin onnistunutkin hyvin.

        Mulle on ihan sama mitä nämä katkerat, lapselliset ja selvästi kateelliset haukkuu täällä, tiedän kuitenkin että ovat varmaan sellasia että ei ole tuolla tosielämässäkään pokkaa kasvotusten sanoa, juoruillaan selän takana ja leimaillaan ihmisiä kun itse eivät löydä itsestään mitään vikaa.

        Onneksi pystyy itselleen myöntää että mussakin on vikoja enkä ole täydellinen. Tiedostan myös sen että musta saa tosi hyvän kumppanin joku nainen vielä, jos ei hänen kanssaan mitään tuu niin kyllä se vielä löytyy se jonka knas haluan pitkään suhteeseen, toki hartain toive olisi että hänen kanssaan.

        Lisäksi jos ei tiedä toisten tilanteista mitään niin ei kannata huudella tai päteä, ei nämä tunne asiat ole aina niin yksioikoisia ja mustavalkosia.

        Muutenkin alusta asti halunnut että hän näkee mut omana ittenään ja siksi oonkin oma itteni enkä vedä mitään roolia, toki yhdessä vaiheessa mulla tuntu olevan tarve todistella itteään hänelle mutta kait sitä niin voi käydä kun rakastuu ja huomaa että tunne ei ole molemminpuolinen.

        Jokatapauksessa osaan olla iloinen että pystyn tuntemaan näin, se on rikkaus ja iitä voi oppia jotain jos on rehellinen itselleen.

        Aww... Sulla on herkkyyttä, jonka osaat tuoda esiin.

        Yleensä juuri itsevarmat ihmiset uskaltavat tuntea ja näyttää ne tunteet. Älä noista trolleista välitä. Luonnehäiriöille ei voi mitään, se on sisäänrakennettuna ihmiseen, ei sitä voi (ainakaan helpolla) muuttaa. He saavat toisten "alistamisesta" tai sen yrittämisestä jotain tyydytystä. Parasta on vaan ignoorata tuollainen käytös, se on varmaan pahinta mitä trolli joutuu kokemaan :D

        Sinulle toivon, että saat rakastamasi naisen. Kauniisti ajattelet hänestä, ja tuntuu siltä, että sinä jos kuka ansaitsisit onnesi.


    • kukkahattutätönen

      En ole tylsä enkä tavallinen, en myöskään täysin musta. Enemmänkin... no sanotaan vaikka, että värikäs. Ja meillä on ainakin yksi sama harrastus. Saattaa olla useampikin.
      Mutta ne sinun silmäsi! Maailman sinisimmät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe