Uskaltaako sittenkään

Kokeilla-vai-ei

Vaimo kysyi haluaisinko kokeilla ottaa mukaan kolmatta pyörää. Hän haluaisi kokea oikeata tavaraa molempiin reikiin yhtäaikaa. Olemme siis käyttäneet dildoa tuplapanoissamme. Vaimoni tuntuu saavan mielettömät orgasmit tuplapanossa ja nautin itsekin, kun näen hänen nauttivan.

Vaimoni lupasi, että saisin valita myös itselleni toisen naisen leikkeihimme, jos hän saa kokea aitoa tuplaa.
Innostuin itsekkin asiasta ja lupasin, että molemmat voimme etsiä mieleisemme kolmannen, mutta toisen pitää olla halukas ottamaan hänet myös mukaan.

Vaimoni kertoi nyt löytäneensä sopivan ehdokkaan ja chattailtuamme ja hänen kuvan nähtyään ehdokas vaikuttaa sopivalta. Vaimo haluaisi kutsua vieraan meille ensiviikolla.
Minua on nyt alkanut hieman epäilyttävän asia ja olen miettinyt, että pitäisikö perua koko homma. Toisaalta olen myös itse löytänyt kivan näköisen ja oloisen naisen jonka kokeileminen kolmantena kiinnostaisi kovasti sekä myös nähdä vaimoni nauttivan vieraasta kiihottaa, mutta mietin myös pilaammeko hyvän suhteemme tällä kokeilulla.

Minua kiinnostaisi kuulla teiltä mielipiteitä kannattaako tässä vaiheessa perua vai antaa vain mennä.
Olisin kiinnostunut myös, jos jollakin on kokemusta, kuinka teillä meni kolmannen kanssa ja miten asia vaikutti myöhemmin suhteeseenne?
Oliko kokemus rikastuttava vai pilasiko se suhteen?
Oletteko ottaneet kolmatta uudestaan vai jäikö kokeilu yhteen kertaan?

16

2732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrankokeillut

      Jos olet pikkuisen kun epävarma niin elä tee tai tee vaan vituiksi teidän suhde menee kuitenkin. Eli jos nainen haluaa ja sinä et niin jossain vaiheessa se kuitenkin hakee sen kokemuksen.

    • aviopari47m56ja62

      Kannattaa kokeilla, meillä yli neljän vuoden kolmenkimppa takana, kolmaspyörä on mies. Ei kaduta, mutta ehkä meillä kävi vain tuuri (tosin mies on vanha ystävämme). Rikastuttaa elämäämme muutenkin, yhdessä matkustellaan, samoillaan ja harrastetaan muutakin kuin vain seksiä.

      • Vaimo38v

        Meillä on myös vanha kaverikolmantena.
        Eli miehen paras kaveri mukana jo 16 vuotta. Vapaa seksi mutta tehdään muutakin kuin panoa. Tosin menee usein seksiin jossain vaiheessa. Miehet ovat ottaneet asiaksi minun tyydyttämiseni josta nautin täysin.
        Onnellinen vaimo.


    • jukkap9

      Kyllä voisin tuollaisen pariskunnan kanssa antaa naiselle nautintoa ja tapailla toisenkin kerran seksin merkeissä, kunhan ovat luotettavia, niin miksei enemmänkin, kun nainen on hyvän näköinen , eikä mikään fitness . Luukkuuni voi vastailla

    • Pappi

      Mun tuleva vaimo on ainakin niin kaunis, että en halua, että kukaan muu panee häntä! 😊

      • Hllht

        Runkkaa löylykauhaas!


    • likainentusina

      Ryhmäseksin harrastajat rypevät irstaudessaa ja saastassaan eivätkä osaa enää edes hävetä. Tämä häpeän puuttuminen rajattomasta irstaudesta kertoo terveiden estojen ja häveliäisyyden katomisesta. Seksistä joka on muuten kaunis asia on tullut näillä rivoa irstautta. Ei pelkkä seksin himo ole syynä tällaiseen vaan kyllä näiden ihmisten mielessä on tapahtunut jotain mikä on saanut turmeltumaan koska tällaiseen ei ryhdy kuin jo valmiiksi henkisesti rappiolla oleva ihminen.

      • Vitunidiootitt

        Nämä on näitä kunniattomia paskiaisia mikään ei ole enää yksityistä. Akasta tehdään yleinen jakorasia huora joita nämä surkeat tumputtaja luuserit köyrii. Sitten nauretaan selän takana ja pidetään pilkkanaan..


    • Kokeilla-vai-ei

      Viimein ehdin kertomaan viikonlopusta.
      Kolmannen kanssa kokeilu meni loppujen lopuksi hienosti. Viikonlopun jälkeen olemme peuhanneet keskenämme kuin kaniinit. Maanantaina tosin vaimolla meinasi olla paikat hieman kipeänä kovan käytön jälkeen, joten tyydyimme pelkästään antamaan suuseksiä toisillemme.
      Sovimme vaimon kanssa mahdollisesti kutsuvamme vieraamme käymään kyläilemässä uudestaan, mutta sitä ennen vaimoni haluaa minun saada kokea kaksi naista kerralla. Vaimoni vitsailee, että nyt tulet saamaan kerrankin naista niin paljon, että joudun anelemaan heitä lopettamaan. Nyt vain yritämme saada aikataulut sopimaan yhteen naispuolisen vierailijan kanssa.
      Suosittelen myös toisia kokeilemaan, mutta keskustelkaa ensin asiasta paljon ja kaikilta kantilta sekä sopivaa tarkasti säännöt mitä voi tehdä ja mitä ei.

      • kjjj

        Pystytkö katsomaan itseäsi peilistä ja vaimoasi silmiin jos petät häntä "luvan" kanssa?


      • Aviomies31
        kjjj kirjoitti:

        Pystytkö katsomaan itseäsi peilistä ja vaimoasi silmiin jos petät häntä "luvan" kanssa?

        Parinvaihdossa kun ollaan kaikki samassa sängyssä katson usein vaimoani silmiin kun toinen panee häntä ja itse panen toista naista.


      • kjjj kirjoitti:

        Pystytkö katsomaan itseäsi peilistä ja vaimoasi silmiin jos petät häntä "luvan" kanssa?

        Olen suudellut ja hieronut vaimoni glitorista kun samaan aikaan kaverini pani vaimoani takaapäin kylkiasennossa.
        Viime kesänä olimme perheeni mökillä 3 viikkoa nukuimma alasti ja panimme vaimoani joka yö useasti ja monesti myös päivälläkin. Vaimon pillu kesti käytön ihan hyvin kun laskimme sperman aina hänen pilluunsa joten liukasta oli vaikka kuinka hän pesi käyttöjen välissä.
        Olin hommannut reseptin sildenafiliä kokeeksi 3pkt eli 3×12kpl ja pystyimme panemaan useasti vuorotellen.
        Sildenafiilin vaikutus 5h ja tapletteja oli 36kpl.


    • Kokemuksella

      Kimppakiva, on se sitten kolmen, neljän tai useamman kesken, niin se on kaiketi harrastuksista kaikkein paras. Pitää vain olla fiksut kaverit joiden kanssa touhuilee. Hyvänä puolena sanoisin vielä senkin, että nykyisiin harrastusten hintoihin nähden se on myös edullinen. Tiukkapipoiset kukkahattutädit voisi pysyä poissa näiltä sivuilta, ettei tyhnyyttään tarvitsi tuoda julki.

    • Kokeilla-vai-ei

      Viikonloppu tulossa. Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää. Nyt vuorostaan minä pääsen nauttimaan kahdesta naisesta yhtä aikaa. Vaimo vähän arastelee, koska hän sanoo ettei ole kiinnostunut naisista. Ei luvannut välttämättä maistella toista naista, mutta hänelle saa antaa myös nainen suuseksiä.
      Emme ole harrastaneet seksiä tällä viikolla. Vaimo sanoi, että jaksan paremmin täyttää kahden naisen tarpeet, kun en tuhlaa energiaani viikolla.

      • Sami24

        Sildenafil on hyvä apu kun ollaan 1M 2N pystyy hyvin tyydyttämään 2 naista.


    • Kannattaa kokeilla ehdottomasti! Sitten voitte keskustella vaimosi kahdestaan aktin jälkeen että tuntuuko siltä että voisi jatkaa vai ei... Itselläni hienoja hetkiä ja nautintoja ryhmäseksistä ja tuplasti kyrpää tyttöystäväni reikiin... Kaikilla on kivaa ja uusia kokemuksia tulee koko ajan... Suosittelen ;)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe