Onko kukaan juomakesarista tilannut? Jos on niin kauan kesti tilaus ja tuliko perille ja miten tuo kujetus se pitää kai maksaa jotenkin erikseen?
Juomakeisari
25
6163
Vastaukset
- Makke56
Reilu viikko meni että tuli, halapaa kalajaaa tilasin kun ei jaksa Liiterin litkua kokoajan latkia..
Kuljetustilaushan tehtiin heti juomatilauksen perään hyvin helppo tilisiirrolla ku en mitään Playpalia ruee käyttämään
Viikottain tulee tarjouksia sähköpostiin uutiskirjeen kautta ja sillä sai 10 pinnan alennuksenki ekaan tilaukseen, ennen ostin Viinikaupasta mutta empä osta ennee!! - nappeli
muutaman kerran tilannu hyvin toimii paketti tulee kotiovelle mut jos et oo kotona täytyy hakee posti
- joulunodotusta
Eka tilaus sisässä. Tilattu 30.11, saas nähdä kauanko toimitus kestää ..
- Loppasuu
Joulujuomaa tuli tilattua viikko sitten ja tänään tuli ovelle!! Kylä toimii ja maistuu jo!! Viinikauppa koitaa ryöstää hinnoillaa ei ryöstä ennää
- rahattaismennä
Millä toimittajalla ootte saanu tuolta tulemaan? tuo default NT-logistic ei ainakaan toimi, eikä niihin saa yhteyttä.
- JuomaaTilattuMonesti
Hyvin on toiminut NT-Logisticsi ja Pakettipojat molemmat.. ei mitään ongelmia, viesteihin molemmat vastailleet noin päivässä ainakin itsellä..
- japala
NT-logistics hukkasi multa yhden laatikon (yli 100e juomat). NTL ei vastaa sähköposteihin eikä Juomakeisari auta ollenkaan, sanoo vaan että se on mun ja kuljetusliikkeen ongelma.
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sieltä tilaan.
- Janottais
Kertokaas mulle tyhmälle; jos tilaan vaikka 10 lavaa olutta ym, niin pitääkö siitä ilmoittaa verottajalle? Vai tuleeko kotiin ns tuurilla tullin läpi..?
- DuunAri82
Tulee kotiin ihan ilman mitään ongelmia, tilattu jo monta kertaa työkavereiden kanssa...
- Tyhmä
Kertoisko joku tyhmälle, että tuleeko tähän Suomen päästä vielä veroja? Ohjeissa lukee, että pitäisi itse ilmoittaa verottajalle tilauksesta
- Nosetyhmä
No kuka vittu sellaista jaksaa tehdä. Ei kaljan kura niin hyvää ole. Kiitos tiedosta.
- ÄläVaanIlmoita
Jos ilmoitat tilauksesta verottajalle, niin koko hommassa ei ole mitään mieltä. Sitten on sama käydä ostamassa juomat Alkosta, saatat selvitä jopa halvemmalla.
- Viinaaa
Voisiko joku kertoa pitääkö tämä veroilmoitus tehdä pienestä tilauksesta? Että onko ihan ehdotonta tehdä ilmoitus? Kuinka paljon näitä seurataan?
- fgwwfree
Elä mitään ilmoituksia tee. Riippuen tilauspaikasta on yleensä myyjän vastuulla hoitaa verot, jos tietyt ehdot täyttyvät. Etämyynniksi verohallinto katsoo senkin, jos myyjä tarjoaa maksun yhteydessä jotain ulkopuolista kuljetusfirmaa hoitamaan juomien kuljetuksen. Tällöin on myyjän vastuulla maksaa verot. Suurimmalla osalla näistä paikoista on nuo kuljetushintalaskurit sivuillaan ja suosittelevat kuljetusfirmoja. Siispä voit tilata huoletta. Alkostore24 itsellä toiminut hyvin.
- Anonyymi
Alkostorea suosin itsekin. Molemmat pakkaa hyvin ja toimittaa nopeasti. Keisarin juomat kalliimpia ja toimituskin vähintään 2e kalliimpi.
- Anonyymi
Ei tule perille, älkää tilatko. Verojakin kierrätte.
- Anonyymi
Toisen kerran tilattu. Ensimmäisellä kerralla kaikki ok. Toisella kerralla lavalta oli pöllitty tuotteita. Kukaan ei ilmeisesti korvaa. Jäi paska maku jutusta...
- Anonyymi
Tuntuu olevan ongelmia alkanut tippumaan tälle firmalle.. enpä tilaa itse enää jatkossa
- Anonyymi
Kattokaa Pikalko. Tulee espanjasta tavarat. Itse tilasin vain ilmakuivattua kinkkua mutta näkyy saavan ihan viinejäkin. Kuljetukset edullisia eteläsuomeen
- Anonyymi
Kokeiltu ja katottu on viinit tuolta pikalko.com. Tuli perille ja perushinnalla parempaa laatua
- Anonyymi
Älkää tilatko Pikalkosta mitään. Tein tilauksen toukokuussa ja ei ole tavaraa näkynyt vielä elokuussakaan. Sähköposteihin ei vastata. Huijareita ovat.
- Anonyymi
Ei kannata tilata. Rahat kylpaa, mutta tuotteita ei näy.
- Anonyymi
Ei mikään ihme, ku kattelee mikä sakki sitä puljua pyörittää....
- Anonyymi
Kunhan ette vain käytä pakettipoikia kuljetuksessa,350€ jäi niille vakuutuksesta huolimatta, eivätkä vastaa edes sähköpostiin.
- Anonyymi
Kannattaa tilatessa tarkistaa alkoholikaupan ja kuljetusliikkeen tiedot. Samaa "konsernia" olevat tomiii hyvin yhteen. Muuetn voi tulla ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882