Kyseiset ”valuutat” ovat yksinkertaisten ihmisten kusetusta. Niiden arvot heilahtelevat rajusti ja tileiltä katoaa ”rahaa”.
Pysykää kaukana kryptovaluutoista
5
413
Vastaukset
Juuri näin! Leikkirahoja joille on hypetyksen myötä syntynyt kuviteltu arvo. Homman pyörittäjät hyötyvät. Muut häviävät
- KaikkiHuijaavatAina
Ja riski kaiken menettämiseen on useita prosentteja. On huomioitava tuottolaskelmissa. Kuka sijoittaa rahojaan islantilaiseen pankkiin, joka lupaa talletuksille 2 % parempaa korkoa kuin muut? Kunnat, järjestöt ja jotkut yhdistykset tietysti, mutta kuka järkevä ihminen? Kuka muistaa vanhat mainokset lehtien etusivuilla?
- Bitcoinejasataa
Joo, joku hämärä mielikuva on, että joskus, olisiko ollut juuri vuonna 2014 vuonna, vastasin ok, kun luvattiin ilmaiseksi noita bitcoineja. Ja sitten unohdin koko asian. Eikä ole kuulunut ennen tätä mitään. Lähinnä kiinnostaa, että onko ne oikeasti olemassa ne kaksi bitcoinia. Sijoittaa en uskaltaisi, ja kun klikkaa tuosta linkistä niin sijoittamisesta siellä on kyse. Ajattelin vaan, että voiko jostain nähdä, onko minulla niitä olemassa lainkaan. Kielitaidottoman on paha alkaa keskustelemaan:)
- SaatRahaaPidäKiirettä
Kyllä ne ovat olemassa ja odottavat vain yhteydenottoasi. Saat ne haltuusi maksamalla $100/bitcoin. Kannattaa toimia nopeasti!
- Anonyymi
SaatRahaaPidäKiirettä kirjoitti:
Kyllä ne ovat olemassa ja odottavat vain yhteydenottoasi. Saat ne haltuusi maksamalla $100/bitcoin. Kannattaa toimia nopeasti!
Vielä ehtii lunastaa omat Bitcoininsa. Käsittelykulut vain 150e/Bitcoin.
Ensi vuonna saattaa olla jo liian myöhäistä. Toimi nopeasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070