Monet kerrat mietin

Aamunsuru

miten monessa tilanteessa olisin tarvinnut sinua.

Eilen ottamaan kainaloon kun heräsin yöllä painajaisiin peloissani

Tänään aamulla voimahalauksen koska jännittää tuleva

Lauantaina vain viettään iltaa sängyssä sylikkäin

Monet asiat halusit jättää väliin kanssani. En tiedä mikä niin paljon tärkeämpää sinulle että ajoit ohareilla tilanteen tähän.

Sinulla parempaa tekemistä. Rakkaampia ihmisiä jossain jotka laskit tärkeämmäksi. Joiden takia olit valmis riskeeraan ja menettään minut.

Kipeää tekee mut ymmärrän valintasi

39

1298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamunsuru

      Ymmärrän sen että silloin kun ei aitoja tunteita ole vaan syyt on epäaitoa niin muut asiat ajaa edelle.

      Tunnen oloni petetyksi mutta uskon et rakastun uudelleen. Joku päivä kun uskallan taas luottaa ettei kaikki petä

      Siihen menee taas hetki mutta se päivä tulee

    • Olet_hölmö_trolli

      YksiHölmöTrolli on herännyt. :D
      Huomenta!

      • Olet_hölmö_trolli

        Eipä siinä mitään, kyllä minä mielelläni olisin kainalossasi. ;)


      • Tänneonpesiytynyt

        Kummallinen tapa olettaa trolliksi kuka milloinkin, en minä ainakaan saanut käsityksen poikastakaan sellaisesta. Mikä tarkoitus tällä trolliksi haukkumisella oikein on, oletitko sinä kirjoituksen itsellesi olevaksi ja kun kirjoitus ei ollut pelkkää pään silitystä niin kiukku kiehahti ja lopuksi kuitenkin haluaisit olla sen oletetun trollin kainalossa? Miksi aina pitää hyökätä ja haukkua ja ilkeillä? Miksi ihmeessä.


      • Olet_hölmö_trolli
        Tänneonpesiytynyt kirjoitti:

        Kummallinen tapa olettaa trolliksi kuka milloinkin, en minä ainakaan saanut käsityksen poikastakaan sellaisesta. Mikä tarkoitus tällä trolliksi haukkumisella oikein on, oletitko sinä kirjoituksen itsellesi olevaksi ja kun kirjoitus ei ollut pelkkää pään silitystä niin kiukku kiehahti ja lopuksi kuitenkin haluaisit olla sen oletetun trollin kainalossa? Miksi aina pitää hyökätä ja haukkua ja ilkeillä? Miksi ihmeessä.

        Enhän minä ilkeillyt! :)
        Toivotin huomenta ja sanoin, että olisi kiva olla kainalossa. Nimimerkit viittaavat vain aikaisempaan keskusteluun.


      • Ikävästisanottu
        Olet_hölmö_trolli kirjoitti:

        Enhän minä ilkeillyt! :)
        Toivotin huomenta ja sanoin, että olisi kiva olla kainalossa. Nimimerkit viittaavat vain aikaisempaan keskusteluun.

        Miksi kutsua ketään heti aamusta hölmöksi, eikö täälläkin voisi olla edes hieman käytöstapoja.
        Et sinä tiedä kenen kansa olet aiemmin keskustellut etkä nytkään kuka ap on joten turhaa selittelyä.


      • Huomenetsullekin

        Kummastelen myös tarvettasi kutsua ketään hölmöksi, tuskin hän sen hölmömpi on kuin sinä tai minä. Ja tuskin kukaan haluaa taas kainaloonsa henkilöä joka pitää hölmönä. mutta kukin tavallaan.


      • Syitäkirjoittaakirje
        Tänneonpesiytynyt kirjoitti:

        Kummallinen tapa olettaa trolliksi kuka milloinkin, en minä ainakaan saanut käsityksen poikastakaan sellaisesta. Mikä tarkoitus tällä trolliksi haukkumisella oikein on, oletitko sinä kirjoituksen itsellesi olevaksi ja kun kirjoitus ei ollut pelkkää pään silitystä niin kiukku kiehahti ja lopuksi kuitenkin haluaisit olla sen oletetun trollin kainalossa? Miksi aina pitää hyökätä ja haukkua ja ilkeillä? Miksi ihmeessä.

        Minä ihmettelen samaa.. kiitos sinulle humaaniudesta, lämpimästä ja ymmärtävästä puolustamisesta aloitusta/aloittajaa kohtaan.

        Minäkin saan nykyään aloituksiini hyokkäyksiä, "lopeta" -tölväisyjä ja nimittelyjä.

        Samaistun tähän aloitukseen oikeastaan täysin. Joskin tilanteeni ei ole enää "akuutti", joten en "osaisi" kirjoittaa noin.

        Ikäväni on kroonistunut ja olen jumiutunut. Harvoin kirjoitan muihin ketjuihin mutta sinun kommentointisi lämmitti mieltäni.

        Toivottavasti aloittajan asiat selviävät. Hiljaisuus satuttaa.


      • Olet_trolli
        Huomenetsullekin kirjoitti:

        Kummastelen myös tarvettasi kutsua ketään hölmöksi, tuskin hän sen hölmömpi on kuin sinä tai minä. Ja tuskin kukaan haluaa taas kainaloonsa henkilöä joka pitää hölmönä. mutta kukin tavallaan.

        Vaihdan nimimerkiksi "Olet_trolli", jos tuo sana "hölmö" satuttaa.

        "Ja tuskin kukaan haluaa taas kainaloonsa henkilöä joka pitää hölmönä. mutta kukin tavallaan."

        Tätä minä ihmettelen aloittajassakin.


      • Minätaasihmettelen
        Olet_trolli kirjoitti:

        Vaihdan nimimerkiksi "Olet_trolli", jos tuo sana "hölmö" satuttaa.

        "Ja tuskin kukaan haluaa taas kainaloonsa henkilöä joka pitää hölmönä. mutta kukin tavallaan."

        Tätä minä ihmettelen aloittajassakin.

        Sitä miten sinä otat moiset pultit ihan asiallisesti kirjoitetusta aloituksesta joka ei koske sinua millään tavalla, miksi häntä pitää nakata sanalla hölmö - ja sitäpaitsi, aloittajan tekstissä ei kertaakaan mainita sanaa hölmö, se on vain sinun käyttämäsi sana.


      • Olet_trolli
        Minätaasihmettelen kirjoitti:

        Sitä miten sinä otat moiset pultit ihan asiallisesti kirjoitetusta aloituksesta joka ei koske sinua millään tavalla, miksi häntä pitää nakata sanalla hölmö - ja sitäpaitsi, aloittajan tekstissä ei kertaakaan mainita sanaa hölmö, se on vain sinun käyttämäsi sana.

        En ottanut pultteja. Ja mistä tiedät, etten itse trollaa? ;-)


      • kaikellarakkaudella
        Olet_trolli kirjoitti:

        En ottanut pultteja. Ja mistä tiedät, etten itse trollaa? ;-)

        Minusta sinun pitäisi vaihtaa näiden juttujen perusteella nimimerkiksesi "olen idiootti".


      • Olet_trolli
        kaikellarakkaudella kirjoitti:

        Minusta sinun pitäisi vaihtaa näiden juttujen perusteella nimimerkiksesi "olen idiootti".

        Repesin. :D Kylläpäs tämä nyt aiheuttaa keskustelua.


      • Äläotaitseesi
        Olet_trolli kirjoitti:

        Repesin. :D Kylläpäs tämä nyt aiheuttaa keskustelua.

        Ethän itse voi sille mitään millainen olet ja kun tarpeeksi iso idiootti on asialla ja tuo sen noin selvästi esiin niin aiheuttaahan se keskustelua.


      • Olet_trolli
        Äläotaitseesi kirjoitti:

        Ethän itse voi sille mitään millainen olet ja kun tarpeeksi iso idiootti on asialla ja tuo sen noin selvästi esiin niin aiheuttaahan se keskustelua.

        No niin. Eipäs nyt oteta tätä ihan noin vakavasti. Meillä molemmilla on todennäköisesti mielessämme henkilö, jonka kainaloon kaipaamme, mutta jonne emme jostain syystä pääse.

        Ei kukaan todennäköisesti mistään muusta syystä täällä käy.


    • Ensaatästä

      trolliviboja.

    • AloittajalleAamua

      Älä välitä tuosta änkyrä-äijästä, sillä on krooninen vittuilun tarve, ainakin itse pidin kovasti tavastasi kirjoittaa ja näin sen pelkästään mielen purkuna ja se päivä tulee varmasti että voit taas luottaa ja uskallat antaa tunteen viedä. Tsemppiä.

    • Ohraleipäottaa

      Kun antaa liikaa valtaa ilkeämielisyydelle ja halulle saada aikaan pahaa mieltä, jälleen kerran tuli ketjussa todistettua. Todellisuudentaju katoaa.

      • Niinläpinäkyvää

        Kyseessä on tän palstan kiusaaja.


    • vaikkakylmääkin

      Itellä vastaavaa. Olishan se ihana, kun vaikka painajaisesta herätessä olisi joku joka ottaisi lähelle, kainaloon. Mutta kuten sanottua kaikkeen tottuu.

    • Harmillista

      Että niin usein käy juuri näin, tietylle tasolle juuttunut henkilö tekee päätelmänsä ja siinä se sitten,
      on pakko tärvätä aloitus nimittelemällä ja luulottelemalla että itsellehän tämä on. Harmillista siksi että näin pääsee käymään yleensä asiallisesti kirjoitettujen viestien kohdalla mitä tämäkin aloitus oli.
      Ja sitten selitellään kuten näkyy.

      • Olet_trolli

        Asia ei häiritsisi sinua millään tavalla, jos viesti olisi ollut vilpittömästi kirjoitettu.

        Sinua häiritsee vain se, että joillain on tarkka trollitutka.


      • äläjaksaenää
        Olet_trolli kirjoitti:

        Asia ei häiritsisi sinua millään tavalla, jos viesti olisi ollut vilpittömästi kirjoitettu.

        Sinua häiritsee vain se, että joillain on tarkka trollitutka.

        no sullahan se ainakin meni ihan mettään, ei ap ollutkaan trolli mutta sinä se vaan jankkaat samaa tunnista tuntiin näköjään ja vielä otat tietääksesi kaikkien muidenkin mietteet ja ajatukset :))


      • Kovilleottaa
        Olet_trolli kirjoitti:

        Asia ei häiritsisi sinua millään tavalla, jos viesti olisi ollut vilpittömästi kirjoitettu.

        Sinua häiritsee vain se, että joillain on tarkka trollitutka.

        Seiskalta näyt aloittaneen ja yhä kiinni asiassa kuin liisteri tapetissa, lienee kokopäivätyö tässä.


      • Huomiohuom
        Kovilleottaa kirjoitti:

        Seiskalta näyt aloittaneen ja yhä kiinni asiassa kuin liisteri tapetissa, lienee kokopäivätyö tässä.

        Kuudelta alkaa jo tän palstan kiusaajan työt.


    • kaikkimulle

      ja tässä tulos nähtävillä.

    • onkofaktatselvillä

      Omat ikääntyvät vanhemmatkin, omat lapset tai oma itse ja terveys voivat olla yhtä tärkeitä kuin sinä ap .

      • Järjenääni

        Hohhoijaa. Joo, sä voit elää vanhempiasi tai lapsiasi varten lopun ikääsi, mullakin on vanhemmat ja aikuiset lapset, mutta mä elän kyllä itseäni varten, kuten ne mun vanhemmat ja lapsetkin tekee. Mun tehtävä on tehdä musta onnellinen, enkä koe itseäni ihan terveeksi ilman rakkautta . Sukulaisten rakkaus ei riitä.


      • HuoliHuomisesta

        Itse miettinyt asioita monella tapaa. Harmittanut monesti ja pettynytkin omaan käytökseen toisia kohtaan. Syyt ja vaikuttavat tekijät vaan tekevät sen toisinaan vaikeaksi. Tyytymättömyys itseensä ei helpota tilannetta, silloin riskinotto vähäinen, eikä halua ainakaan toisen mieltä pahoittaa sillä, ettei itse ole kovin vastaanottavainen. Kanssakäyminen toisen kanssa, jonka ajatuksista ei niin kartalla, tuntuu mahdottoman tuntuiselta, onko toinen kuinka tosissaan vai ...?

        Tunteiden ja järjen ristiriitaisuus. Sydämellä ajateltuna juoksisin tilanteisiin aivan eri tavalla kuin järjellä ajateltuna, jolloin miettii asioita laajemmin ja pitemmällä aikajanalla. Toivossa elän silti paremmasta huomisesta, jolloin olen myös valmiimpi kaikenlaisille kanssakäymisille. Tuskin olen tämän tarinan hän, mutta jotenkin osaan siihen samaistua ja harmitella tilannettani, kuinka avuttomaksi itsensä voi tuntea tilanteen edessä, mikä monella tapaa tuntuisi niin mieleiseltä. Saanko tulevaisuudessa samanmoisia mahdollisuuksia? Nyt ajattelen, et tuskin saan, jos kokisin tällaista?

        Ikinä en halua loukata, enkä pahoittaa toisen mieltä. Mielelläni sitä helpottaisin, jos vain tietäisin keinon, mikä siihen auttaa. Uskallus on lähellä nollaa, jollei ole täysin varma toisen vastaanotto kyvystä tekojani kohtaan? Spontaani tekeminen monesti ei toivottua, epäonnistumisen riski silloin huomattavasti suurempi. Kokemusta on, voin todeta. Mitä vanhemmaksi elää sitä ilmeisesti aremmaksi tulee? Toivossa elän paremmasta huomisesta, peläten samalla huonommista ajoista.


      • HuoliHuomisesta
        HuoliHuomisesta kirjoitti:

        Itse miettinyt asioita monella tapaa. Harmittanut monesti ja pettynytkin omaan käytökseen toisia kohtaan. Syyt ja vaikuttavat tekijät vaan tekevät sen toisinaan vaikeaksi. Tyytymättömyys itseensä ei helpota tilannetta, silloin riskinotto vähäinen, eikä halua ainakaan toisen mieltä pahoittaa sillä, ettei itse ole kovin vastaanottavainen. Kanssakäyminen toisen kanssa, jonka ajatuksista ei niin kartalla, tuntuu mahdottoman tuntuiselta, onko toinen kuinka tosissaan vai ...?

        Tunteiden ja järjen ristiriitaisuus. Sydämellä ajateltuna juoksisin tilanteisiin aivan eri tavalla kuin järjellä ajateltuna, jolloin miettii asioita laajemmin ja pitemmällä aikajanalla. Toivossa elän silti paremmasta huomisesta, jolloin olen myös valmiimpi kaikenlaisille kanssakäymisille. Tuskin olen tämän tarinan hän, mutta jotenkin osaan siihen samaistua ja harmitella tilannettani, kuinka avuttomaksi itsensä voi tuntea tilanteen edessä, mikä monella tapaa tuntuisi niin mieleiseltä. Saanko tulevaisuudessa samanmoisia mahdollisuuksia? Nyt ajattelen, et tuskin saan, jos kokisin tällaista?

        Ikinä en halua loukata, enkä pahoittaa toisen mieltä. Mielelläni sitä helpottaisin, jos vain tietäisin keinon, mikä siihen auttaa. Uskallus on lähellä nollaa, jollei ole täysin varma toisen vastaanotto kyvystä tekojani kohtaan? Spontaani tekeminen monesti ei toivottua, epäonnistumisen riski silloin huomattavasti suurempi. Kokemusta on, voin todeta. Mitä vanhemmaksi elää sitä ilmeisesti aremmaksi tulee? Toivossa elän paremmasta huomisesta, peläten samalla huonommista ajoista.

        Lisäyksenä vielä, miksi en koe olevani hän, etten ole tehnyt ohareita, unohdin tämän mainita. Tykkäsin ap;n tavasta kirjoittaa, kiva olisi kokea itsensä joskus noin tärkeäksi toiselle.


      • onkofaktatselvillä
        Järjenääni kirjoitti:

        Hohhoijaa. Joo, sä voit elää vanhempiasi tai lapsiasi varten lopun ikääsi, mullakin on vanhemmat ja aikuiset lapset, mutta mä elän kyllä itseäni varten, kuten ne mun vanhemmat ja lapsetkin tekee. Mun tehtävä on tehdä musta onnellinen, enkä koe itseäni ihan terveeksi ilman rakkautta . Sukulaisten rakkaus ei riitä.

        Kuten tuossa kirjoitin ap:lle, että yhtä tärkeitä, jossa myös oma itse ja itsestään välittäminen oli mukana. Ap:kin tulisi ymmärtää ettei tässä elämässä ole vain hän itse, kuten sinunkin. Painu sinä vaikka autiolle saarella ja ole välittämättä kenestäkään muusta kuin itsestäsi.


      • Mitentejaksatte
        onkofaktatselvillä kirjoitti:

        Kuten tuossa kirjoitin ap:lle, että yhtä tärkeitä, jossa myös oma itse ja itsestään välittäminen oli mukana. Ap:kin tulisi ymmärtää ettei tässä elämässä ole vain hän itse, kuten sinunkin. Painu sinä vaikka autiolle saarella ja ole välittämättä kenestäkään muusta kuin itsestäsi.

        Mitä sinä siinä kenellekään meuhkaat ja ajat minnekään, ihme kiukkuamista .


    • NoitaNöpönenä

      Tuo lauantain viettäminen sängyssä sylikkäin kuulostaa mukavalta.

      Jos vain välillä saisi istua saunassa kaivattunsa kanssa ja sen jälkeen pestä hänen hiuksensa, vaahdottaa ne hitaasti päätä sormilla hieroen... 😊

      • miehinenkysymys

        Oletko joskus pessyt ja vaahdottanut hänen hiuksiaan? Vai mielikuvissa vain.


      • NoitaNöpönenä
        miehinenkysymys kirjoitti:

        Oletko joskus pessyt ja vaahdottanut hänen hiuksiaan? Vai mielikuvissa vain.

        Olen tehnyt sitä vain mielikuvissani. Niissä hän aina huokaisee ihastuksesta, kun sormeni liukuvat hellästi hänen päätään vasten, ja hän kertoo myös pitävänsä shampooni tuoksusta. 😊


    • Ymmärrän

      Samaistuin ap:n tuntemuksiin. Tuolta itsestänikin on tuntunut pitemmän aikaa.

    • eliasiaonnäin

      Kun luen täältä jonkin jutun ja epäilen vahvasti että olisi edes minulle tarkoitettu (koska oletan aika usein että täällä kirjoittavilla on myös suora yhteys kaivattuunsa) ja sen perusteella en toimi ollenkaan = oharit sinun mielestäsi?

      • Totuus-tämä

        Aloittajan ohari on että ukko (J-mies) nai Aloittajaa ja paria muuta samaan aikaan ja teki oharit kun pippeli oli just nyt toisen akan perseessä syvällä


      • eliasiaonnäin
        Totuus-tämä kirjoitti:

        Aloittajan ohari on että ukko (J-mies) nai Aloittajaa ja paria muuta samaan aikaan ja teki oharit kun pippeli oli just nyt toisen akan perseessä syvällä

        Nauroin tälle :'D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      39
      7848
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4636
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3301
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1536
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe