Kaveri näkee hyvän diilin deals#itterissa, Canonin kamera 550€ coineja. Lähettää eurot Western Unionin kautta, kas kummaa, diili ja myyjä katoavat kuin pieru saharaan. Menevät toisen samanlaisen diilin luo. Taas katoaa rahat WU.n kautta. "Dealshaker, KYC=paras kauppapaikka".
http://archive.fo/H38zX
Dealshaker-petkutus
6
373
Vastaukset
Muistakaa, rehellinen ja KLOPAALI yritys ei ole vastuussa jos on RIKOLLISIA myyjiä. Rehellinen ja KLOPAALI yhtiö (jonka KRP on todennut LAILLISEKSI ja SUOSITELLUT) ei ole vastuussa.
Eikä muuten ole koskaan ollut vastuussa yhtään mistään. Eikä ole ollut koskaan olemassa koko "yhtiötäkään". MUAHAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Autobonus
Deal Shaker on paras kuppapaikka. Sitä kautta voi ostaa taloudellisen riippumaton. Kari Luumäeltä kertoi Korian abcllä.
- Tollo
Olikos se Kari se tunnettu Salmari?
- Jobbari67
Hanki kerrankin oikea äijäauto Onecoineilla. Autoliike Kralev on pätevin. Tee ikimuistoinen autokauppa!
- jdfvhkjhk
Kralevin autokuppa on tosi hyvä :
Itse olen ostanut sieltä kolme Lamboa, viisi ferraaria , Maseratin ja vaimolle Kiian.
Ferrarista paloi hehkutulppa mutta sekin meni takuukorjauksena kraavelin piikkiin. - Jopparo67
jdfvhkjhk kirjoitti:
Kralevin autokuppa on tosi hyvä :
Itse olen ostanut sieltä kolme Lamboa, viisi ferraaria , Maseratin ja vaimolle Kiian.
Ferrarista paloi hehkutulppa mutta sekin meni takuukorjauksena kraavelin piikkiin.Mitäs minä sanoin. Lita på profs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750