Kaveri näkee hyvän diilin deals#itterissa, Canonin kamera 550€ coineja. Lähettää eurot Western Unionin kautta, kas kummaa, diili ja myyjä katoavat kuin pieru saharaan. Menevät toisen samanlaisen diilin luo. Taas katoaa rahat WU.n kautta. "Dealshaker, KYC=paras kauppapaikka".
http://archive.fo/H38zX
Dealshaker-petkutus
6
396
Vastaukset
Muistakaa, rehellinen ja KLOPAALI yritys ei ole vastuussa jos on RIKOLLISIA myyjiä. Rehellinen ja KLOPAALI yhtiö (jonka KRP on todennut LAILLISEKSI ja SUOSITELLUT) ei ole vastuussa.
Eikä muuten ole koskaan ollut vastuussa yhtään mistään. Eikä ole ollut koskaan olemassa koko "yhtiötäkään". MUAHAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Autobonus
Deal Shaker on paras kuppapaikka. Sitä kautta voi ostaa taloudellisen riippumaton. Kari Luumäeltä kertoi Korian abcllä.
- Tollo
Olikos se Kari se tunnettu Salmari?
- Jobbari67
Hanki kerrankin oikea äijäauto Onecoineilla. Autoliike Kralev on pätevin. Tee ikimuistoinen autokauppa!
- jdfvhkjhk
Kralevin autokuppa on tosi hyvä :
Itse olen ostanut sieltä kolme Lamboa, viisi ferraaria , Maseratin ja vaimolle Kiian.
Ferrarista paloi hehkutulppa mutta sekin meni takuukorjauksena kraavelin piikkiin. - Jopparo67
jdfvhkjhk kirjoitti:
Kralevin autokuppa on tosi hyvä :
Itse olen ostanut sieltä kolme Lamboa, viisi ferraaria , Maseratin ja vaimolle Kiian.
Ferrarista paloi hehkutulppa mutta sekin meni takuukorjauksena kraavelin piikkiin.Mitäs minä sanoin. Lita på profs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874321
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581