Dealshaker-petkutus

Kaveri näkee hyvän diilin deals#itterissa, Canonin kamera 550€ coineja. Lähettää eurot Western Unionin kautta, kas kummaa, diili ja myyjä katoavat kuin pieru saharaan. Menevät toisen samanlaisen diilin luo. Taas katoaa rahat WU.n kautta. "Dealshaker, KYC=paras kauppapaikka".

http://archive.fo/H38zX
6465
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Muistakaa, rehellinen ja KLOPAALI yritys ei ole vastuussa jos on RIKOLLISIA myyjiä. Rehellinen ja KLOPAALI yhtiö (jonka KRP on todennut LAILLISEKSI ja SUOSITELLUT) ei ole vastuussa.

Eikä muuten ole koskaan ollut vastuussa yhtään mistään. Eikä ole ollut koskaan olemassa koko "yhtiötäkään". MUAHAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

Äänestä

Deal Shaker on paras kuppapaikka. Sitä kautta voi ostaa taloudellisen riippumaton. Kari Luumäeltä kertoi Korian abcllä.

Äänestä
  • Olikos se Kari se tunnettu Salmari?

Äänestä

Hanki kerrankin oikea äijäauto Onecoineilla. Autoliike Kralev on pätevin. Tee ikimuistoinen autokauppa!

Äänestä
  • Kralevin autokuppa on tosi hyvä :
    Itse olen ostanut sieltä kolme Lamboa, viisi ferraaria , Maseratin ja vaimolle Kiian.

Ferrarista paloi hehkutulppa mutta sekin meni takuukorjauksena kraavelin piikkiin.

Äänestä

• jdfvhkjhk kirjoitti:

Kralevin autokuppa on tosi hyvä :
    Itse olen ostanut sieltä kolme Lamboa, viisi ferraaria , Maseratin ja vaimolle Kiian.

Ferrarista paloi hehkutulppa mutta sekin meni takuukorjauksena kraavelin piikkiin.

Mitäs minä sanoin. Lita på profs.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Ammutaanhan.hevosiakin kirjoitti:

Kaveri näkee hyvän diilin deals#itterissa, Canonin kamera 550€ coineja. Lähettää eurot Western Unionin kautta, kas kummaa, diili ja myyjä katoavat kuin pieru saharaan. Menevät toisen samanlaisen diilin luo. Taas katoaa rahat WU.n kautta. "Dealshaker, KYC=paras kauppapaikka".

http://archive.fo/H38zX

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu