Heippa! Eli olen 23v nainen ja tykkään ottaa kaikkea iskua mahaani. Mietin olenko ainut nainen. Olenko nainen ensinkään! Mahani on aika läski eikä sitä helposti mikään satu. Kerran palleaani hakkasi joku mies ja tönäisi minut maahan ja potki mahaani enkä muuta tehnyt kuin nauranut. Mahaani jäi luonnollisesti mustelmat muttei sattunut melkein yhtään. Yleensä etsin kaikkea mistä voisin saada iskua mahaani. Joskus kävelen vähissä vaatteissa metsään siten että suuri mahani on paljas ja hypin mahalleni kantojen ja kivien päälle. Vaikka naarmua ja lievää kipua tulee niin nautin siitä. Olenko ainut nainen joka on kyvykäs tähän?
Olen outo!
14
877
Vastaukset
- 19vjäbä
Wow! Kyl mulle tollanen nainen kelpais! Oikea kiihotuslähde!
Minä taas pidän se kiihottavampi piiskata minun kapeat seksikkäät polvet ja pitkät kauniit reidet!Se on hullua sekin!Olen piiskanut minun etureidet 1000 kertaa!
- sadomaso
Vaikutat otolliselta kohteelta.
Mieleni tekisi sitoa sinun kaltaisesi masokisti siten, että yhteen sidotut nilkat on kiristetty ylös selän taakse sidottuja kyynärtaipeita yhdistävään köyteen. Pakottaisin sinut runkkaamaan antaen vauhtia lätkien teräksisellä paistinlastalla pakaroihin samoihin paikkoihin.
Tekee muuten pirun kipeää jo ennen kuin edes jää mitään jälkiä. sadomaso kirjoitti:
Vaikutat otolliselta kohteelta.
Mieleni tekisi sitoa sinun kaltaisesi masokisti siten, että yhteen sidotut nilkat on kiristetty ylös selän taakse sidottuja kyynärtaipeita yhdistävään köyteen. Pakottaisin sinut runkkaamaan antaen vauhtia lätkien teräksisellä paistinlastalla pakaroihin samoihin paikkoihin.
Tekee muuten pirun kipeää jo ennen kuin edes jää mitään jälkiä.Kuka sinä vastat?Minä runkaan aina kun piiskaan minua eli se on näin että en saa orgasmi jos en tee sitä!
- Rautamahainennainen
Tänäänkin kaipasin jotain kivaa tekemistä ja menin autotalliin hakkaamaan mahani punaiseksi vasaralla ja rautaputkella. Kumma ettei satu mutta tykkään kuitenkin!
- kiinnostunut222
Mitkä on kovimmat tai pahimmat iskut mitä mahaasi olet saanut. Hyvin kiinnostavalta kuulostaa!
- Rautamahainennainen
No teen aika paljon kaikkea. Koska.. Maha kestää ilman vauriota tai kipua! Ehkä kovin oli kun hyppäsin kellarin betonilattialle johon olin kerännyt kaikkea rautaromua. Se jo sattuikin ja terävät osat viilsivät mahani auki. Ja kerran joku hyppäsi polvet edellä mahalleni. Tuntui jo melko paljon muttei hidastanut tai pysäyttänyt yhtään. Pystyin saman tien nousemaan ylös. Onkohan ketään muita jotka pystyvät tähän? Toivoisin että on!
Rautamahainennainen kirjoitti:
No teen aika paljon kaikkea. Koska.. Maha kestää ilman vauriota tai kipua! Ehkä kovin oli kun hyppäsin kellarin betonilattialle johon olin kerännyt kaikkea rautaromua. Se jo sattuikin ja terävät osat viilsivät mahani auki. Ja kerran joku hyppäsi polvet edellä mahalleni. Tuntui jo melko paljon muttei hidastanut tai pysäyttänyt yhtään. Pystyin saman tien nousemaan ylös. Onkohan ketään muita jotka pystyvät tähän? Toivoisin että on!
Tuo kuullostaa oiken vaarallista touhua!Tule mielummin tänne piiskata minua mutta jos olet vaan 23 vuottaa olen liian nuori!
- Rautamahainennainen
Onhan tuo ehkä vähän vaarallista. Mutta ei minulle. Mahani kestää paljon! Ja en oikein tykkää minkään piiskaamisesta. Valitan!
Rautamahainennainen kirjoitti:
No teen aika paljon kaikkea. Koska.. Maha kestää ilman vauriota tai kipua! Ehkä kovin oli kun hyppäsin kellarin betonilattialle johon olin kerännyt kaikkea rautaromua. Se jo sattuikin ja terävät osat viilsivät mahani auki. Ja kerran joku hyppäsi polvet edellä mahalleni. Tuntui jo melko paljon muttei hidastanut tai pysäyttänyt yhtään. Pystyin saman tien nousemaan ylös. Onkohan ketään muita jotka pystyvät tähän? Toivoisin että on!
Onko sulla näkyviä arpia vatsassa?
- Rautamahainennainen
Ei arpia mulle pahemmin tule mutta haavoja ja naarmuja välillä. Ei kovin isoja!
- paskan.vitut
Kuulostaa vähäsen feikiltä xd
- woooooooow
Kuola valuu kun ajatteleekin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522