Salosta miestä

Pari_Salosta

Haetaan lauantaille 20.10.2018 todella isoaseista miestä/miehiä panemaan 31v 157cm 110kg bbw naista Saloon noin klo 15.00 aikoihin kimpassa.

40

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies29v

      Tosimies ei ala valikoimaan. Sitä paitsi vähän kookkaamilla naisilla on parempi pillu kun laihoilla. Kokemusta on.
      Harmi vaan kun en ite ole sieltäpäin. Olisin oikein mielellään tullut.

      • Pappi

        Joo o, vai että kokemusta...


    • Mun.pippeli86

      Mun pippeli on 13.5/4.5cm, mutta se on kaunis! Riittääkö se?

    • Mihin paikkaan tuun klo 15?

      • Siellä-ootan

        Tuu Kauppatorin kulmaan


      • Pari_Salosta

        Saisiko lisätietoa sinusta lisää? Ikä? Mitat?


      • Lapsiinsekaantuja-oot

        Oot näemmä päässy siviiliin siitä lapsijutusta. Juttus loppu yli vuosi sitten kuin seinään.


    • Salontori

      Ai että oikein kauppatori Salossa.

      • Siellä-on

        Siinä vuolaan virran rannalla.


    • wekku

      110 kg akka ei ihme että äijä joutuu ettimään netistä miehiä jotka panisivat. Pistä nyt hyvä mies se läski lenkille ja vahdi sen syömistä.

      Normaalipainoiset naiset saavat kyllä ylitarjontaa panijoista ihan ilman netistä vonkaamista säälittävää noiden läskikasojen touhu

      • Johannytt

        Onhan tuo aika paha pituuteen nähden olen itsekin vaan 157.pitkä ja vähän ylipainoa löytyy mutta 110.kilonen sotanorsu niin huh huh.. Silläkös äijä ettii iso mulkkusta ukkoa jos pimpero on ku kirkkovene.


      • Niih
        Johannytt kirjoitti:

        Onhan tuo aika paha pituuteen nähden olen itsekin vaan 157.pitkä ja vähän ylipainoa löytyy mutta 110.kilonen sotanorsu niin huh huh.. Silläkös äijä ettii iso mulkkusta ukkoa jos pimpero on ku kirkkovene.

        Ei 110 paha ylipaino olisi 180 cm naisella, mutta tuon mittaisella...

        Painoindeksi on: 44,63 - Sairaalloinen lihavuus (arvio vain 20 - 60-vuotiaille)


      • hullun-käsitys
        Niih kirjoitti:

        Ei 110 paha ylipaino olisi 180 cm naisella, mutta tuon mittaisella...

        Painoindeksi on: 44,63 - Sairaalloinen lihavuus (arvio vain 20 - 60-vuotiaille)

        Niin, mitä siitä, mitä löytyy pään sisältä, kunhan ei löydy vyötäröltä.


      • Eipystyei

        Sama porukka maikkarin chatissa hakee kanssa.. Ei helvetti viisari värähdä tuollaisen läskin edessä.


    • ...mitä eikö pienikaluiset saa kommentoidakaan enää :(

      • Cggghhhu

        Saat työntää löylykauhan perseesees tuppikulli


      • Cggghhhu kirjoitti:

        Saat työntää löylykauhan perseesees tuppikulli

        Voi kun kiva <3


      • Pari_Salosta

        P_o_M Haemme Miestä


      • Hyihelvata

        Tajua jo urpo jotta ketään ei kiinnosta köyriä sun läskistä horoa


      • Pari_Salosta kirjoitti:

        P_o_M Haemme Miestä

        ...niin haette, todella isoaseista miestä, mut mulla on ihan norkkulin kokoinen vempula. Mut onnea etsintään!


      • Hyiyök

        Tietysti ne hakee isoa mulukkua jos akalla on vittu ku ämpäri ja mistä suunnasta niin läskiä köyrii.. On yhtä levee ku pitkä.


      • Par_Salosta
        P_o_M kirjoitti:

        ...niin haette, todella isoaseista miestä, mut mulla on ihan norkkulin kokoinen vempula. Mut onnea etsintään!

        P_O_M haemme MIESTÄ eikä mitään juoppoa pikkurillinheiluttajahomoa.
        Vaikka vaimolla reilusti ylipainoa joka on todella kiihottavaa niin pillu on kireämpi kuin lapsia synnyttäneillä luuviuluilla.


      • No olikos toi nyt kauniisti sanottu? Ja pakkokos se on synnyttäneiden kanssa nussia? Mut kuten sanoin, onnea etsintään :)


      • Jää vaan vaivaamaan et miksi mulle raivoat, en ole sanallakaan vaimosi pyöreyttä kritisoinut, ainoastaan sitä että on sääli ettei pienempi muna kelpaa. Kaikenlaisia...


      • Etovaon

        Itse en koskisi noin lihavaan ämmään ainaki 30-40.kiloo pois sitten ehkä.. Ja voin kuvitella miltä sen p""" "u näyttää. Homeisesta lihapiirakalta Hyi saatana 😈


    • Pappi

      Mun tuleva vaimo on ainakin niin kaunis, että en halua, että kukaan muu panee häntä! 😊

      • Buuahaha

        Ai se löylykauha jonka voit työntää perseesees


      • Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

        ”Mutta älkää unhottako tehdä hyvää ja jakaa omastanne, sillä senkaltaisiin uhreihin Jumala mielistyy.” (Hebr. 13:16)


      • Halleluja

        Älä unohda työntää löylykauhaa perseeseen Jeesustelija


      • kkkbv
        P_o_M kirjoitti:

        Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

        ”Mutta älkää unhottako tehdä hyvää ja jakaa omastanne, sillä senkaltaisiin uhreihin Jumala mielistyy.” (Hebr. 13:16)

        Luet kuin piru Raamattua vääristäen sen sanoman.


      • :)


    • Pari_Salosta

      On tämäkin säälittäväpaikka, Olisi kaunista rehevää pillua tarjolla ja täällä ei ole kuin juoppoja homoja ja hulluja ja osa tuota kaikkea. Olkaa sitten ilman naista kun ei kelpaa ja pankaa toisianne perseeseen juopot homot.

      Sen viellä sanon kyllä naisessa pitää olla muotoja, Hyi helvetti sellaiset luurangot mitä tuolla ulkona näkee tekisi mieli viedä ne hampurilaiselle että saisivat lihaa luiden ympärille. 157cm ja 110kg on juuri hyvä paino 10-20 kg olisi viellä varaa lihotakkin ja pysyy lääkärin mukaan normaalipainoisen rajoissa että repikää siitä luurankoja rakastavat hullut juopot homot.

      Onneksi julkisuudesta tuttua mallimiestä lupasi tulla lauantaina antamaan rouvalle kyytiä kun teistä ei siihen ole.

      • Juoppo_homo

        Aika veikeä lääkäri sulla :)

        Mä jätän tän vaan tähän -> https://bmi.fi/

        p.s. olisi oikeasti kiinnostanut mutta tuo sun kokovaatimus on noin valtava :(


    • jjttuyuyuy

      hei kerro miten kävi vaimon kanssa saiko vierasta lerssiä
      ajoitko liukkailla

    • pari_salosta

      Sai isoa munaa mallinhommia tehneeltä kaverilta ja eräältä toiselta todella komealta mustalta mieheltä, Molemmat kehuivat vaimon pehmeitä muotoja olivat kanssani samaa mieltä että vaimo voisi nyt talvenaikana hankkia 10-15kg lisää niin näyttäisi superseksikkäältä ensikesänä rannoilla muiden luuviulunaisten joukossa.

      • Ehehehee

        Hähäää nyt meni kahvit väärään kurkkuun kerro lisää satuja jotta saa nauraa ihan urakalla.. 😁 😆


      • pari_salosta

        Naura vaan kun oma vaimosi näyttää nokkahuilulta jota kukaan ei panisi, Meillä vaimo saa suomalaiset ja ulkomaalaiset miehet hulluiksi kiimasta kun vähän keinuttaa muodokasta takapuolta.

        Tänään on taas tulossa 2 isokaluista mustaa miestä hoitelemaan vaimoani. Koska se sinun luuviulu vaimosi on saanut kunnolla mustaa miestä ? ei varmaan koskaan kun ne ei tykkää aliravituista naisista.

        Toivottavasti vaimoni pääsee painotavoiteeseen jonka asetimme 125kg kesään mennessä, Vaimoni kun keimailee kesällä pienissä narubikineissä uhkeineemuotoineen niin siinä on vähintään joka toisella miehellä vaikeuksia peittää seisokkia.


      • Mitä-neliöitä
        Ehehehee kirjoitti:

        Hähäää nyt meni kahvit väärään kurkkuun kerro lisää satuja jotta saa nauraa ihan urakalla.. 😁 😆

        Taas noi neliöt. Mitä ihmeen juttua?

        Täytyi taas tehdä ilmianto asiattomuuksista.


    • Diabetes2typetilauksessa

      Taitaa olla tavoitteena lyhentää myös naisen elinajan odotusta samaiset parikymmentä vuotta kuin lisää kiloja on tarkoitus hankkia?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe