Syitä Ruusulinnan paremmuuteen

86876

Miksi Ruusulinna on vuodesta toiseen Suomen suosituin tanssipaikka?

21

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 935717

      Varmaan ne paronin miehille Ruusun baarissa järjestämät tankotanssiesitykset tuovat viejiä paikalle. Viejät tuovat paikalle seurajat ja itse itseään ruokkiva kierre on valmis. Samoin edullinen buffetti, oluen hinta ja hyvät kulkuyhteydet auttavat asiaa.

      • olitilaatanssia

        Kävin kerran tuolla pellonperällä kesälavalla. Paikalla oli muutama muukin
        pari minun lisäkseni. Ei tarvinnut tungoksessa puikkelehtia, siitä pisteet.


      • eikilpailua
        olitilaatanssia kirjoitti:

        Kävin kerran tuolla pellonperällä kesälavalla. Paikalla oli muutama muukin
        pari minun lisäkseni. Ei tarvinnut tungoksessa puikkelehtia, siitä pisteet.

        KesäRuusua verottavat muut kesälavat. Talvella ei verota juuri mikään, koska lähistöllä ei ole muita tanssipaaikkoja jos eläkeläiskemuja ei lueta. Tosin Ruusuun mahtuvat myös eläkeläisiä.


    • Tanssionparastaliikuntaa

      Sijainti ruuhkasuomessa eikä ole kilpailevaa lavaa. Sitä paitsi tanssi on niin mukavaa, minkä pk seudun ja kauempaakin saapuvat tanssijat ovat hokanneet :)

    • pelkkääkehua

      Tosiaankin todella ystävällinen henkilökunta halvat liput ja narikka bufee suomen halvimpia parkkipaikat tilavia asfaltoituja jn jnnneeee

      • lisääkehuja

        Jes, kun viimeksi kävin olin mopoautolla liikkeellä. Hyvin mahduin parkkeeraamaan.


      • dansdans
        lisääkehuja kirjoitti:

        Jes, kun viimeksi kävin olin mopoautolla liikkeellä. Hyvin mahduin parkkeeraamaan.

        Tosin parkkiruudut ovat liian pieni maastureille ja farmareille. Pitää olla tarkkana kuka kolhii ja ketä. Tai sitten parkkeerata vain pikkusen leveämmin kuin ohjataan. No talvella asfalttipiirustukset eivät näy kun lumi tulee maahan, jos tulee.


    • HenkilökunnanAsenne

      Näillä ehdoilla ehkä muuttuu Ruusulinna paremmaksi. Jos leimaliput alkaa käymään myös erikois iltoina, varsinkin kun puolet illasta on levytanssit. Jos talvikauden leimalippuja pystyy käyttää myös kesäpaviljonkiin. Jos lippukassa henkilökunta muuttaa käytöstään ystävällisempään suuntaan maksavia asiakkaita kohtaan. Jos nämä toivomukset pystyvät toteuttamaan, niin sitten ehkä muuttuu paikka paremmaksi. Niin törkeen luonteisia omistajia, että olis todellinen ihme, jos nämä toiveet toteuttavat, mutta jos haluavat tyytyväisiä asiakkaita, niin parempi olis toteuttaa nämä toiveet.

      • daadirlandaada

        Aika yleistävä kommentti. Minä en ole kohdannut sen paremmin Ruusulinnan kuin minkään muunkaan tanssipaikan lippuluukulla epäasiallista käytöstä, Ruusulinnassa ollut aivan ystävällistä aina narikkaan asti. Lippupassien käyttökelpoisuudesta pitäisi olla maininta tanssitapahtuman yhteydessä tai muunlaisena infona, jos ei ole, niin silloin tiedottaminen on epäonnistunut. Ainakin omassa lipussani näkyy maininta erikoisilloista. Lippupassin voimassaoloaika on ilmoituksen mukainen, harvassa paikassa taitaa olla niin pitkä voimassa olo kuin esimerkiksi Pavilla.


      • PaviOnParempi
        daadirlandaada kirjoitti:

        Aika yleistävä kommentti. Minä en ole kohdannut sen paremmin Ruusulinnan kuin minkään muunkaan tanssipaikan lippuluukulla epäasiallista käytöstä, Ruusulinnassa ollut aivan ystävällistä aina narikkaan asti. Lippupassien käyttökelpoisuudesta pitäisi olla maininta tanssitapahtuman yhteydessä tai muunlaisena infona, jos ei ole, niin silloin tiedottaminen on epäonnistunut. Ainakin omassa lipussani näkyy maininta erikoisilloista. Lippupassin voimassaoloaika on ilmoituksen mukainen, harvassa paikassa taitaa olla niin pitkä voimassa olo kuin esimerkiksi Pavilla.

        Pavi on paljonkin parempi mesta.


      • ErikoisIlta
        daadirlandaada kirjoitti:

        Aika yleistävä kommentti. Minä en ole kohdannut sen paremmin Ruusulinnan kuin minkään muunkaan tanssipaikan lippuluukulla epäasiallista käytöstä, Ruusulinnassa ollut aivan ystävällistä aina narikkaan asti. Lippupassien käyttökelpoisuudesta pitäisi olla maininta tanssitapahtuman yhteydessä tai muunlaisena infona, jos ei ole, niin silloin tiedottaminen on epäonnistunut. Ainakin omassa lipussani näkyy maininta erikoisilloista. Lippupassin voimassaoloaika on ilmoituksen mukainen, harvassa paikassa taitaa olla niin pitkä voimassa olo kuin esimerkiksi Pavilla.

        Ei semmoinen ole mitään erikois iltaa, kun puolet illasta soitetaan levymusiikkia ja kirskurihintaiset liput. Mielummin sais olla erikois iltana 3 bändiä, kun maksetaan puolet illasta soitettavaan levytansseihin.


    • Jouluuntanssien

      Ruusunlinnaan nyt tonttulakit päähän ja viihteelle
      Yksi orkka takaa kunnon meiningin :-)
      Jouluun valmistautumishumpat heittää laatusetillä
      La 22.12.2018 20:00--01:00, 17 euroa
      Pekkaniskan Pojat, Weranta
      https://youtu.be/vcSocnLT0uk
      Takuu .. Kaikki tanssilajit soitetaan ja orkestereille voi esittää toiveita.
      Naisia iltaan ;) sillä siellähän ne kuumat miehet on :-)
      Käy viihteelle ja nauti !

      • Portuankautta

        Lukihäiriöö....Sorry .:-)
        Illassa onki. tublasti orkkoo tarjolla siks liputkin pilvissä.
        Weranta :Weranta on viiden ammattimuusikon muodostama tanssiorkesteri Keski-Suomesta. Yhtyeen laaja kokemus eri
        tanssityyleistä ja näiden vahva dynaaminen tulkinta tuo uudenlaista tuulivoimaa tanssimusiikkiin.
        https://youtu.be/pp-TS9Ah-YM
        Weranta taitaa niin eri tyyliset lattarit kuin perinteisemmät helmet raikkaita nykyiskelmiä unohtamatta.
        Perinteinen tanssimusiikki täydentyy myös rehdillä haitarisäestyksellä ja kontrabassolla.
        Jotain on vielä näkemättä joten käymme iltaan iloiseen ;)


      • umpinainenkuistilla
        Portuankautta kirjoitti:

        Lukihäiriöö....Sorry .:-)
        Illassa onki. tublasti orkkoo tarjolla siks liputkin pilvissä.
        Weranta :Weranta on viiden ammattimuusikon muodostama tanssiorkesteri Keski-Suomesta. Yhtyeen laaja kokemus eri
        tanssityyleistä ja näiden vahva dynaaminen tulkinta tuo uudenlaista tuulivoimaa tanssimusiikkiin.
        https://youtu.be/pp-TS9Ah-YM
        Weranta taitaa niin eri tyyliset lattarit kuin perinteisemmät helmet raikkaita nykyiskelmiä unohtamatta.
        Perinteinen tanssimusiikki täydentyy myös rehdillä haitarisäestyksellä ja kontrabassolla.
        Jotain on vielä näkemättä joten käymme iltaan iloiseen ;)

        Kuulolaitekin pätkii mut eiks tää orkka osaa soittaa koko kipaleita ? Höh
        Otetaan jotain mitä soittavat loppuunasti https://youtu.be/DcW7B8T3NeQ
        Hiljaista valssia ja mikä temmnpo :-)
        Rauhallista menoa iltaan ....


    • Ei.vaihtoehtoja

      Parempi kuin mikä? Talvella ei ole pk-seudun tanssijoille vaihtoehtoja, siksi Ruusu on suhteellisen suosittu.

      Jos siellä on hyvä bändi tai jopa kaksi, niin saattaa olla jopa nuorempaa tanssitaitoista väkeä paikalla.

    • Eppiina

      Mitäpä siihen Ruusulinnan paremmuuteen muuta tarvii kun se nyt vaan on paras tanssipaikka !

      • kyllästynyt

        Toivottavasti tulisi jokin toinenkin tanssipaikka pk-seudulle.
        Käyn Ruusussa harvakseltaan, koska ainahan siellä on ne samat naamat ja
        ymmärrettävästä syystä.


      • eimistään
        kyllästynyt kirjoitti:

        Toivottavasti tulisi jokin toinenkin tanssipaikka pk-seudulle.
        Käyn Ruusussa harvakseltaan, koska ainahan siellä on ne samat naamat ja
        ymmärrettävästä syystä.

        Ne samat naamat olisivat myös siinä toisessa mahdollisessa pkseudun paikassa. Mistä ne uudet tulisivat ??


    • tanssitaantanssitaan

      etelän ihmisille riittää tansseja tarpeeksi,pidetään jo olemassa olevat pystyssä.

      • kyllästynyt

        "Ne samat naamat olisivat myös siinä toisessa mahdollisessa pkseudun paikassa. Mistä ne uudet tulisivat ??"

        Uusia ei ole eikä tule, mutta voisi mennä välillä muihinkin paikkoihin, jos niitä olisi.
        Kyllä näille tanssijoille nämä nykyiset paikat riittää ja pysyvät pystyssä vielä
        muutaman vuoden. Sitten loppuvat luonnollisen poistuman kautta.


    • Anonyymi

      Kaikki kohillaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe