Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Mies imee paremmin

Mies imee paremmin kun nainen. Siitä tulee se sanonta: "imee kun mies"
9895
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Haluaisitko todistaa käytännössä?

Äänestä
  • Tai Hesasta ketään? Ei varmaankaan vanhempaa nahkamiestä löydy??
    Myös nahka/kumi trans...

Äänestä

Ei ole kokemusta edes löylykauha miehen lailla vertaa yhtään mistään mutta kiinnostaa kovin, kerran eräs mouhijärveläinen nainen työnsi sormensa pyllyyni eikä ollut paha oli hyväää-

Äänestä

Hyvä miehet!

Äänestä

Näin olen kuullut väitettävän, mutta vaikea sanoa onko totta. Kukaan mies ei ole mua vielä imenyt.

Äänestä

Kun imit limsapulloo tänään. Kuvittele itseni sen pullon tilalle.

Äänestä

parhaimmat imut olen saanut transulta.se "neito" tiesi miten miehen kullia imetään ja pietään hyvänä.oispa mukava taas tavata kiva transu tai mies,joka antaisi suuhoitoa.jotenkin vaan transut ja miehet on ahnaampia tuohon hommaan ja nauttivat itsekkin kovan kullin käsittelystä.vaimo sallii nuo seksijutut transun tai miehen kanssa,kuhan en naisia kattele.

1Äänestä

Kyllä nainenkin osaa. Kaverini kertoi kännipäissään että mun muija on hyvä ottaa suihin, mä sanoin sille, että olen opettanut. Vaikka itse olen saanut parhaat imut mieheltä.

Äänestä

Olen tuo kokenut että mies ottaa suihin, oikeastaan se tuntui todella hyvältä, oli vanhempi mies ja itse oli reilu parikymppinen, sain laueta suuhun.
Naiset kun ottaa suihin niin ovat liian kovakouraisia, luulevat ehkä että tuntuu paremmalta jos käsittelee kalua kovemmin, kalu on ainakin terskata tosi herkkä, riittää hyvin hidas ja hellä suihin otto, ei tarvitse puristaa kalua kädellä kovasti, kiveksiä kun hyväilee samalla niin kaikkein paras.

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

PussitTyhjäks kirjoitti:

Mies imee paremmin kun nainen. Siitä tulee se sanonta: "imee kun mies"

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu